Elkezdődött a 2024es szezon. Már az első futamot nézzük itthon ketten Julesal. Most éppen az utolsó kör van, Maxie az első, aztán Charles, Lando az ötödik helyen van. Mindegy hol végez, én vagyok rá a legbüszkébb.
-Max Verstappen megnyeri az idei első futamot, a Bahreini Nagydíjat!- mondják a bemondóba, és nagyon boldogan pattantam fel a kanapéról a gyerekkel a kezemben. Amúgy ma lett 1 hónapos.
-Nézd milyen ügyes az apád. Pár perc és felhív.- puszilom meg Jules fejét, és egy kis mosoly lett az arcán.-De büszke vagyok apádra és keresztapádra.- mondom nevetve, és Jules elkezd nevetni. De imádom.
Igazából még nincs nálunk olyan hogy éjszaka sokat felkel. Max kétszer, de akkor is leginkább pelust kell cserélni.
-Szia szerelmem.- veszem fel a telefont, pont most csörgetett meg Lando Facetimeon.- Nagyon büszke vagyok rád, bárcsak ott lehetnék és végig puszilgathatnám a pofidat.
-Nemsoká otthon vagyok, holnap délelőtt ott leszek már, mert ma este indul a gép, minél hamarabb haza érjek hozzátok.- mondja mosolyogva Lando. Imádom ezt a fiút. Teljes szívemből.
-Rendben, várunk.- mosolygok, majd kinyomtam.
-Hát Jules, ideje enni.- mosolygok, majd felmegyünk a szobájába, és megetetem.
Reggel 8kor arra kelek hogy valaki simogatja a hátamat, megfordulok, és szembe találom magamat Landoval.
-Szia Lando.- kelek ki az ágyból, és magamhoz ölelem, majd kapok tőle egy vad csókot. Lando persze egyből beindult, ezért ledöntött az ágyra, felém emelkedett, és ott folytattuk a csókolózást. Egyből a pólómért nyúlt, amit pár másodperc alatt levett rólam és magáról is. A nadrágok is lekerültek, és már csak a fehérneműk takartak el, amikor meghallotuk hogy Jules felsír.
-Francba.- mondja Lando, felemelkedik, felveszi a pólóját, és átsiet a másik szobába, aztán én is mentem miután felöltöztem.
-Pelust kell cserélni.- mondja Lando, és a tisztázóra teszi Julest, és elkezdi tisztázni, amit én mosolyogva nézek végig.
-Majd aztán megetetem.- mosolygok, és lefotózom őket.
___________________________________________
Saudi Arabia-i nagydíj, amire már én és Jules is kimegyünk. Ez lesz az első futamja Julesnak, és félek hogy mi lesz vele. Persze majd adnak neki egy fejhallgatót, amitől nem fogja annyira hallani a dolgokat. De azért is félek egy kicsit.
-Jaj de aranyos.- veszi a kezébe a fiamat Maxie, aki mellett Kelly foglalt helyet.
-Jules tényleg nagyon büszke lenne rád.- mondja Daniel.
-Tudom Danny, tudom.- mondom szomorúan, és könnyek szöktek a szemembe. Julesról még mindig nehéz beszélnem.
-Kicsim..- ölel magához Lando, és elkezdek sírni.
-Hiányzik. Most jobban mint valaha..- szipogom.
-Tudom kicsim.. De itt van neked a kisfiad, aki minden nap erőt ad neked, és egy vőlegényed, aki mindennél jobban szeret.- suttogja a fülembe, felnézek rá, és megcsókolom.
-Szeretlek. - mondom neki, miután elváltak ajkaink.
-Lefotóztok légyszi?- kérdezi Maxie, mire előkapom az iphonenom, és lefotózom oket, és küldtem is Maxnek.
___________________________________________
@Maxverstappen
Saudi Arabia, Jeddah
ESTÁS LEYENDO
I Love You (L.N.⁴.)
FanficA második szerelem. Ismeretlenek voltak, de egy egy éjszakás kaland után minden megváltozik. Egy kis élet növekszik a nő szíve alatt, amiről a férfi eleinte nem tud. A lány álma hogy író lehessen. De előtte egyetemet akar elvégezni. De a pici élet m...