Buna, mă cheamă Zendaya am 19 ani și de ceva timp se întâmplă lucruri ciudate in casa mea.
De exemplu:
Tot timpul când stau in pat sau pe canapea simpt cum cineva se uită la mine și simpt o respirație in ciafa.
Și de multe ori vad o umbră cum trece pe lângă mine.
I-am spus asta și la prietena mea Anca dar zice că doar mi se pare.
Dar eu știam că nu mi se pare și se întâmplă ceva și e cineva sau ceva in casa mea.
Eram în camera mea și stăteam în pat mă uitam pe telefon și dintr-o dată sentimentul ăla că se uită cineva la mine iară incepe sa se activeze am aprins becul dar nimic.
Așa că sting becul și mă uit iar pe telefon dar când mă uit pe geamul meu am văzut o figurina de om dar nu a durat mult că a plecat eu am sunat poliția dar, când a venit nimic.
Știam că nu sunt nebuna dar e ceva foarte ciudat tot timpul când sunt plecata de acasă și vin inapoi simpt un miros de țigări și un parfum dulce pe patul meu de parcă, cineva stătea me el.
După ce a plecat poliția m-am pus la somn dar tot simpt ochii aia cum se uită la mine nu bag de seama și mă culc.
De dimineață m-am dus am băut o cafea și m-am dus prin parc iar în parcul ăla parcă simțeam mirosul ăla de parfum dulce și înțepător mă uitam in jur și văd un om îmbrăcat în negru conplet înalt și bine făcut când m-am uitat la el a loato la fugă.
Nu am băgat de seamă și m-am dus la magazin sa îmi iau niste spaghete sa fac să mănânc.
Am ajuns m-am descălțat și m-am pus sa fac spaghetele. Le-am terminat m-am pus la masă și am mâncat și iar simpt mirosul ăla de parfum îmi place așa mult parfumul asta daca as afla a lui cine este .
M-am dus sa mă pun pe canapea și m-am uitat la un film. Sa făcut seara așa că m-am dus și m-am pus in pat am stat și am fost până la baie dar când să mă duc la baie am văzut geamul deschis de la bucătărie asta înseamnă că nu sunt singura și când am zis asta iar am simțit cum cineva se uită la mine.
M-am dus la baie și apoi m-am pus in pat să dorm, dar dintr-o dată aud cum cineva îmi spune la ureche,,Ești a mea" eu aprind becul dar când mă uit nimeni, NIMENI.
Mă pun și mă culc pentru că îmi era somn.
De dimineață m-am trezit am făcut un duș și apoi nu mi-am mai loat haine pe mine am rămas în sutien și lenjerie intima, și simpt cum cineva mă prinde de talie dar mă uit în spate nimic. Așa că am sunato pe Anca sa merg pe la ea că ori cum nu am ce face.
A:Alo
Z:Ce faci tu pot veni pe la tine? Că mă plictisesc
A: hai vino te aștept .
Z: in 3 min sunt la tine
Apel încheiat
M-am îmbrăcat și am plecat cu BMW meu către casa lui Anca.
Am ajuns am bătut la ușa și mi-a deschis am loato in brațe și am intrat, ne-am pus pe canapea și i-am povestit cum am simțit mâinile alea pe talia mea.
Îti dai seama că nu mă credea și mă făcea că sunt nebuna.
Am mai vb noi și mi-a venit o idee.
Z:Auzi?
A: aud
Z: nu vrei tu sa mergem diseară la o petrecere?
A: e o idee
Z: ok vin eu la 9 sa te i-au
A: bine paa
Mă duc i-au mașină și plec către casa.
Deschid ușa și mă duc și stau in pat. Văd că era 8 așa că mă duc să mă inbrac pentru petrecere.Așa m-am îmbrăcat.
M-am machiat unpic cu rimel și conciler și m-am dus sa îmi iau mașină, am plecat după Anca.
Am ajuns la Anca acasa am loato și am plecat spre petrecere.
Am ajuns ne-am dat jos în mașină și am intrat pe ușa instant am simțit mirosul de alcool și țigări.
Dar parca mai era un miros dulce dar nu îmi dădeam seama.
M-am dus la baie și l-am văzut pe omul din parc dar dintr-o dată a dispărut.
Era 2 noaptea și m-am dus sa o caut pe Anca ,am gasito moarta de beata am loato și am băgato in mașină. Am condus am lăsat-o acasă și am plecat și eu acasă la mine.
Am parcat mașina și am intrat pe ușa ghici ce iar mirosul ăla de parfum eu nu mai rezistam vreau sa aflu cine tot sta in casa mea.
M-am descălțat și m-am dus sus la mine in camera m-am pus in pat și mă uitam pe telefon dintr-o dată văd o umbră de bărbat cum stătea lângă mine aprind becul și văd un băiat de 20 de ani nu mai mult cu codițe și înalt semăna cu băiatul din parc și de la club.
M-am speriat și am văzut cum vine către mine îmi pune parul după ureche și ma sărută ușor pe frunte.
Z:Cine ești??!
??:Nu te agita , tom incantat
Z: Z-Zendaya
T: frumos nume
Z: mersi, deci poți să pleci din casa mea?
T: bine de data asta plec dar sa sti că nu osa scapi de mine niciodată osa fi a mea.
Și după dispare.
M-am gândit adică a lui?
După asta m-am pus la somn.Sa o continui?
979 de cuvinte.