Yeni bölüm çoktan gelmiş bile!!
İYİ OKUMALARR!!
...
BÖLÜM ŞARKISI: Onsuz Aşk~Ahmet Can Dündar.
İyi dinlemeler.
...
✨
12/06/2031~Perşembe
Tam altı gün oldu. Neredeyse bir hafta olacak.
Ve ben hala bu lanet yerdeyim!
Yağız bazı belgelerle uğraşırken ben düşünüyordum. Bence düşünmek yerine kendini yiyip bitiriyorsun Anka. Olabilir Huriye. Açıkçası ne yaptığımın farkında değilim.
Salonun ortasında ordan oraya gidip duruyordum.
"Ya bi dur artık!" dedi Yağız sitemle.
"Durabilsem duracağım zaten amına koyayım." dedim.
"Olmayacak böyle. Aramalar sıklaştı biliyorsun. Hala ülkeden çıkmadığını düşünüyorlar." dediğinde kocaman bir sabır çektim.
"Boğacağım kendimi ya!" dedim.
"Sen yapmazsan ben yapacağım Anka." dedi ve ayağa kalktı. "Hadi, yürü bakalım prenses." dedi.
"Neye hadi?" diye sordum.
"Mutfağa. Aç aç kafa çalışmıyor hanım efendi." dedikten sonra arkasını döndü ve mutfağa doğru ilerledi.
"Bekle lan beni!" diyerek peşinden gittim.
🤍
Altıncı gün... Ümitleri yavaş yavaş kesilen insanlar etrafımı çevrelemiş ve kesinlikle beni delirtmeye çalışıyor.
Elimdeki silahla kafamı dağıtmaya çalışıyordum...
Evet silahla...
Olası tehlikelere karşı biraz olsun gelişmeye çalışıyordum ve Bora kesinlikle yardımcı oluyordu.
Ya da sadece delirdiğimi düşünüyor ve beni birşeylerden uzak tutmaya çalışıyor.
Fakat ben delirmedim.
Ya da delirdim. Bilmiyorum.
Doğukan Karay... Seni öldürmek isteyenler git gide artıyor. Biri de benim.
Hırsla hedefe ateş ettim.
"Sanırım bugünlük yeter Ateş." dedi Bora. Gözlerindeki endişeyi görüyordum. "Şimdi biraz dinlenelim." dediğinde yalancı bir şekilde gülümsedim.
"Bunu dinlenmek için yapıyorum zaten Bora. Çalışmalara geri dönelim." dedim.
"Günlerdir kendini mahvediyorsun Ateş. Bence sağlam kafa lazım sana." dedi.
"Anka'nın ne halde olduğunu bilmiyoruz Bora. Ya bir köşede acı çekiyorsa? Neler yapmıştır o pislik ona." dedim ve öfkeyle gözlerimi yumdum. Aynı öfke ile gözlerimi geri açtım.
"Bazen o ihtimal geliyor aklıma..." dedi yere oturarak.
Öyle bir ihtimal yok.
"İhtimal...?" dedim.
"Ya öldüyse?" dedi Bora, pat diye.
O o kadar kolay mı?
Ağzımı açacaktım ki başka bir ses müdahale etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Genç KurguKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...