1.

1 0 0
                                    

Valerie, inanamayarak notu okumaya devam ederken, zamanda donmuş bir halde hareketsiz durdu. Bunu buraya kim bırakmış olabilir? Kalbi birbiriyle çelişen duygularla hızla çarpıyordu; kaybının üzüntüsü, uğursuz çiçeklerle ilgili kafa karışıklığı ve bir miktar tedirginlik.
Valerie eve girdi ve adımlarıyla yavaş ve ağır adımlarla mutfağa doğru yürüdü. Şeffaf bir cam vazoyu suyla doldurdu ve koyu siyah çiçeği dikkatlice içine yerleştirdi. Çiçeğe bakarken aklından binlerce soru geçiyordu, içlerinden biri öne çıkıyordu: Bunu kim kapısının eşiğine bırakabilirdi ki?
Valeria yatak odasına girdi, yatağa çıktı ve uzandı. Komodinin üzerindeki çalar saatine bakıyor. Rakamlar gece 1'i gösteriyor. Geç olmuştu. Bugünün olayları zihninde tekrarlanırken, uykuda biraz dinlenme ve netlik bulmayı umarak gözlerini sımsıkı kapatıyor.
Valerie'nin yarın işi vardı. Uzun bir gün olacaktı.
————
Sabah olur*
Valeria evinden çıkıyor ve serin sabah havasına çıkıyor. Çalıştığı kafeye her gün gittiği tanıdık bir yoldan yürüyor.
Kafenin içinde raftan yeni bir önlük alıyor, onu beline bağlıyor ve kendini müşterilere hizmet vereceği yeni bir güne hazırlıyor.
Kafe erken kalkanlarla dolmaya başlıyor. İnsanlar kahvelerini ve kahvaltılarını sipariş ederek yavaşça içeri giriyorlar. Valeria, uzun yıllara dayanan garson tecrübesiyle siparişleri alıyor ve müşterilerle sıcak bir gülümsemeyle ilgileniyor.
Kafenin kapısı açılıyor ve uzun boylu, kaslı bir adam içeri giriyor. Biçimli kolları, tişörtünün kollarının altından görünen rengarenk dövmelerle kaplı. Uzun saçları düzgünce toplanmış, ona sağlam ama yakışıklı bir görünüm kazandırıyor.
Adam kafeyi taradı ve gözleri tezgahın arkasında kahve fincanlarını düzenlemekle meşgul olan Valeria'ya takıldı.
Valeria gözleri adamınkilerle buluştuğunda bir huzursuzluk hissetti. Onda kendisini rahatsız eden bir şeyler var ama yine de bunu tam olarak tespit edemiyor.
Adamın bir anlık rahatsızlığını fark etmemesini umarak kahve fincanlarını daha güçlü bir şekilde düzenliyormuş gibi yaparak hızla bakışlarını başka tarafa çevirdi.
Adam, Valeria'nın incelikli tepkisini fark etti ve dudakları sinsi bir gülümsemeyle kıvrıldı. Tezgaha yaklaşırken gözlerini ondan ayırmıyor, adımları yavaş ve istikrarlı.
Ona doğru yürürken, onun gerginliğini ilgi çekici bulmaktan kendini alamaz.
Adam aralarındaki mesafeyi kapattığında Valeria gerilmişti. Kalbi, kafesinden kurtulmaya çalışan yabani bir kuş gibi, göğsünde yüksek sesle çarpmaya başlıyor.
Adam şimdi doğrudan Valeria'nın önünde duruyor, yoğun bakışları sanki onun bir şey söylemesini bekliyormuş gibi yüzüne odaklanmıştı. Valeria karşısındakı adama bakarak söyler.
" buyurun efendim, ne istemişdiniz?"
Adam tezgaha yaslanıyor, delici gözleri hâlâ Valeria'nın gözlerine bakıyordu.
"Merhaba," diye yanıt verdi, sesi alçak ve çakıllıydı. "Sade bir kahve istiyorum lütfen."
Yoğun bakışları bir an bile değişmeden Valeria'ya bakmaya devam ediyor.Onun bakışları bütün üzünü incelerken sen adama " peki efendim, isminizi rica etsem söylermisiniz?"
Adam, Valeria'nın sorusu karşısında hafifçe gülümsedi.
"Elbette" diyor kollarını göğsünün önünde kavuşturarak. "Benim adım Jungkook." Bakışlarını Jungkook'dan kaçırırsın."Peki Jungkook bey. Lütfen bir az bekleyin 5 dakikaya sifarişiniz hazır olacakdır."
Valeria kahvesini hazırlamak için arkasını döndüğünde Jungkook'un yüzünde bir eğlence parıltısı belirdi. Bir süre onu izliyor, ardından başını sallayıp pencere kenarındaki bir masaya doğru ilerliyor.
Bir sandalye çekip oturuyor, bakışları bir kez daha tezgahın arkasında çalışan Valeria'ya doğru kayıyor.
Valeria, dumanı tüten bir fincan sade kahveyi elinde tutuyor ve kaçınılmaz etkileşime hazırlanıyor. Derin bir nefes alıp Jungkook'un masasına doğru yürüdü.
Zoraki bir gülümsemeyle fincanı adamın önüne koyarak, "İşte kahveniz efendim" diyor. Valeria kahveyi masaya koyarken Jungkook ona bakıyor, gülümsemesi genişliyor. Gözlerinde bir hainlik var.
"Teşekkür ederim" dedi bardağı dudaklarına götürüp bir yudum alırken. Dudaklarının hafif kıvrımına bakılırsa acı sıvı ona yakışmış gibi görünüyor. Valeria başını salladı ve masadan çekilerek tezgahın arkasındaki her zamanki işine geri döndü.
Hareket ettikçe Jungkook'un gözlerinin onu takip ettiğini hissedebiliyordu, içinde bir huzursuzluk ve merak karışımı birikiyordu.
Valeria diğer müşterilerle ilgilenirken Jungkook'un gözlerinin sürekli üzerinde olduğunu hissedebiliyor. Bir an bile gözlerini ayırmadı, bakışları onun her hareketini takip ediyordu.
Bakışlarının yoğunluğu Valeria'yı biraz rahatsız ediyor ama Valeria bunu görmezden gelip işine odaklanmaya çalışıyor. Ancak bakışlarının bir tür gizli niyet barındırdığı hissinden kurtulamıyor.
Jungkook sandalyesinden kalkarken Valeria onun gidişini izlemekten kendini alamaz. Kafeden çıkıp gözden kaybolana kadar her hareketini gözlemliyor.
O gittikten sonra Valeria tuttuğunu fark etmediği nefesini bıraktı. Yoğun bakışları ve onu derinlemesine inceliyormuş gibi görünmesi onun cesaretini kırmıştı.
——————
12 a.m.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-𝘑𝘒. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin