416. szoba

58 4 0
                                    

Tiffany Blance:

A Brazil Nagydíjra tartó utam az borzalmas volt. Igaz magángéppel mentem de így is eltűnt egy csomagom és ha nem lenne elég még a repülőből szálltam ki és a kezemben lévő telefonom szilánkokra tört. De nagy nehezen ide értem Brazíliába ahol ezt a csodás hétvégét fogom tölteni, ami eddig fantasztikusan nagyon jó. A reptérről taxival mentem a hotelhez ami gyönyörű volt kívülről és remélem innen nem fogok egy virágot vagy növényt se ki ejteni az ablakon!

Mikor a taxi megállt a hotel előtt akkor a sofőr segített nekem ki szedni a csomag amit hoztam magammal. Majd kifizettem a fuvart és egyenesen a recepciós nőhöz mentem. A nő egy középkorú lehetet 25-35 év körüli. Platina szőke vállig erő haja az egyik oldalt hátra volt téve így látszott a nyaktetoválása. A tetoválás egy kicsit látszott ki, a napnak a fele és néhány csillag látszott. Majd ezeket után szólásra nyitottam a rózsa vörös ajkaimat.

-Jó estét Izabella! - rá néztem a kék színű zakóján díszelgő arany név jegy táblára. -Ki szeretném venni a szobámat. Amilyen néven foglaltam az Melody Blance. -kedves lágy hangon beszéltem a nővel aki teljes figyelmét a monitorra szegezte. Majd a nő el kezdett hangosan a szájában lévő rágóval csámcsogni.

- Melody Blance?! Tessék a 416 szoba 4 emelet! További szép estét! -A csámcsogó nő elém csúsztatja a szoba kártyát amivel be tudok jutni a szobámba. Én is el köszöntem tőle és megindultam a lift felé.

Már a szobámba vagyok ami hatalmas és tágas. Gyönyörű minden, mint mindig. Csoda hogy még a személyzet is kedves. Majd úgy döntöttem, hogy a hosszú és fárasztó nap után jól esne egy kis pihenés. De előtte úgy döntöttem, hogy le mosom magamról a sok port és koszt. Ezért elkezdtem elő szedni a pizsamámat és hozzá a nesze-szeremmel indultam meg a majd 1 óra hosszas fürdésemnek. Ami megzavarta ezt a nyugalmamat az, hogy valaki be jött a hotelszobában...

X

Charles Leclerc:

Mikor a szállodába értem akkor megkaptam a szoba kártyámat és rohantam is a lift felé, hogy feltudjak menni a saját lakosztályomhoz. Akkor szerencsére nem volt senki sem át utamba így megállás nélkül mentem a 416-os szobához. Mikor ki nyitottam az ajtót és beljebb mentem láttam hogy itt van valakinek a bőröndje. Majd hallottam, hogy valaki van a fürdőben. Ez lehetetlen, hogy ugyan azt a szobát adják ki két embernek akit nem is ismerek!? Ki tudja ha meglát akkor rögtön ki teszi instagrammra, hogy velem Charles Leclerc osztozkodik egy szobán. Azt már nem! Éppen a fürdő ajtó felé lépek mikor is nekem ütközik egy 165 cm körüli barna hajú tünemény. Egy szál köntösben volt, Én pedig annyira elbambultam, hogy észre se vettem a földön ülve bámulom a lányt. Most, hogy egyre jobban nézem a lányt aki gyönyörű annál jobban ismerős.

- Charles te mi francot keresel itt!?!- kérdi tőlem a nő miközben próbálok rá jönni, hogy ki is lehet ő.

- Te engem honnan ismersz?!- majd gyorsan fel álltam a földről és elkezdtem magam le porolni.- Te nekem nagyon ismerős vagy! Hogy hívnak szépség.

- Hát onnan mert az exedet nézted és őt hívtad szépségnek. Nevem Tiffany Melody Blance!- az állam a padlót súrolta. Nem hiszem el! Miért ő? És miért néz ki ennyire dögösnek, hogy csak ennyitől is beindulok??

- Biztos csak képzelődöm! Te itt nem lehetsz. Főleg nem ebben a szobába!

- Képzeld el Charles én állok itt előtted! De sajnos én jöttem ide előbb úgyhogy nyugodtan elhúzhatod a csíkot Biancahoz!- azt már nem! Ez az én szobám és ő fog innen elmenni! Nehogy már pont Tiff parancsoljon nekem!

- Azt már nem! Vagy te mész Tiff vagy itt maradsz velem!

- Én biztos, hogy nem megyek! És ne szólíts Tiffnek! Én csak nyugodtan akartam volna le zuhanyozni ami szerencse sikerült, de te most az egész hétvégémet tönkre teszed!- még hogy én teszem az övét tönkre? Most is ő áll itt előttem egy száll köntösben ami a teljes alakját formálja. Hogy lehet még dögös nekem? CHARLES! Nem szerethetsz bele újra

Exek extrákkal Donde viven las historias. Descúbrelo ahora