Birkaç kişi neden bu kadar sansürsüz yazdın falan demiş. Arkadaşlar ficin adı belli sanı belli istemeyen okumaz sizi zorlayan yok sildim zaten yorumları.
Bu bölümde de bolca var haberiniz olsun.
Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum
Gözlerini zorla açtığında saat sekiz olmamıştı. Ve yine yanı boştu. Komodinin üstündeki nota bakarken buruk bir şekilde gülümsedi.
Böyle bir güzelliği bırakıp gittiğim için beni affet sevgilim. Sekiz gibi uyandığını var sayarsak beni fazla özlememişsin ama ben seni deli gibi özlüyor olacağım. Senden daha fazla ayrı kalmamak için yapıyorum bunu. Lütfen beni anla ve o piç kurusunun çağırdığı yere gitme.
"Allah kahretsin ya!" Diye mırıldandı ve koşarak yataktan kalktı. Alaz'ın numarasını tuşladı ama açan yoktu. Elleri titrerken belki bakar umuduyla mesaj attı Alaz'a.
Siz: Alaz lütfen aç telefonunu bak çok korkuyorum. O pislik seni öldüreceğini söyledi bana.
Görüldü attığını görünce daha çok sinirlendi, yapacağını biliyordu ona.
Siz: Mert'i arayıp konum atmasını söyleyeceğim
Alaz: Mert şu an telefona cevap veremez. Ve sen de o piçi arayamazsın.
Alaz: Beni evde bekle. Kimseye de açma kapıyı.
Siz: Çok korkuyorum hemen gel.
Alaz: Kahvaltı ettin mi?
Siz: Hayır seni bekleyeceğim.
Alaz: Ben gecikebilirim Asi. Sen aç kalma sonra miden bulanıyor.
Gerçekten bu muydu derdi? Aç olması mıydı? Geri zekalı dedi içinden.
Siz: Hemen gelmezsen bırak yemek yemeyi nefes bile almam burada.
Siz: Yarım saattin var.
Ardından olduğu yerde beklemeye başladı. Oldukça endişeliydi. Nereden öğrenmişti?
Ne zaman kendini duşa attığını ve çıkıp giyindiğini hatırlamıyordu artık, tek bildiği bu işin uzayacağıydı.
Düşünceli bir şekilde sigarasından içerken Alaz'ın tanıdık kokusunu duydu. Ardından sigarayı söndürdü.
"Neredeydin sen?"
"Eğer alarmını kapatıp senden önce davranmasaydım gideceğin yerde."
"Alaz!" Asi bu küstahlığına sinirlenmişti. Elinde miydi ya! Herifte silah vardı ne yapacaktı, gidip konuşacaktı.
"Eşkıya mısın sen? Gidip dövdün mü öldürdün mü ne yaptın? Polise gitmek aklına gelmedi değil mi?"
"Ölmedi." Dedi Alaz soğuk bir sesle. "Ama her an ölebilir."
"Ne demek ya bunlar! Alaz ben tanıyamıyorum seni şu an. Bu yaşta katil mi olacaksın?"
"Beni geç Asi, ben sana yalan söylemiyorum değil mi? Beni geç." Pantolonunun arka cebindeki sigarasını aldı ve Asi'nin elindeki çakmakla ucunu alevlendirdi. Gözlerindeki öfke hala diriydi.
"Sen bana dün yine yalan söyledin, sana ne olduğunu sordum." Güldü. "Kabus dedin. Lan amına koyduğumun yerinde biri benim evimde ben yokken girip benim sevgilimle konuşmaya kalkıyor sikinin keyfine göre yargı dağıtıyor. Üstelik bu herifle sen... Ve benim haberim olmuyor ya! Kimim ben Asi başçavuşun eşeği miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevişmeden Uyumayalım - Aslaz
قصص عامةAslaz'ın birbirlerine karşı koyamadıkları çerezlik bir kurgudur. Her bölümde grafik anlatım bulundurur.