Herkesin vardır bir başlangıç amacı. Bir inanca göre herkes bir amaçla gelmiştir dünyaya ama o sebep asla söylenmez. Kişi kendi sebebini bilmezmiş. Öyle dediler bana öyle anlamışlardı. Sahi ya kim anlatmıştı bunu bana?
Annem. Biricik annem. Babamın onu döverken görmüştüm ne yapacağım hakkında bir fikrim yoktu o zaman 6 yaşındaydım. Annem hep bana destek olurdu. Her zaman arkamda olurdu. Ama baba denen şahıs onu hayatımdan çıkarmıştı.
Babalar neden böyle?
Neden hep hevesimizi kursağımızda bırakır? Neden bize sevgilerini hissettirmezler? Ve daha binlerce soru. Ama hiçbiri cevaplanmaz.Benim amacım belliydi. Futbol, çocukluğumdan beri severim futbolu. Babamdan gizli maç takip ederdim. Herkesin ilk aşkı babası olurdu. Benimki başkaydı. Fenerbahce'm di. Çok seviyorum bu takımı.
Altınordu alt yapısında yetişmiş bir kız. Okadar erkeğin arasındaki tek kız. Erkekler bakardı bana. 14 yaşında annesiz ve babasız bir kız çocuğu. 4 sene geçti üstünden asla unutmam. Beni hayata döndürenler ikizim ve abimdi.
Onlar olmasaydı ne yapardım ben. Şuan en büyük destekçilerim onlar. İkizim ile altyapıdaydık. Aramızda forma rekabeti oluyordu tabiki. Ama şuanda ikimizde çok başarılı topçularız. Önümüze büyük bir kapı açılmıştı.
İkizim yani eren ile aynı takıma girmiştik. 18 yaşında ilk basarım. Büyük bir kulübe girmek. Başarmıştım annem için yapmıştım bunu. En büyük destekçim için. Eren ile aynı takımda olmak bizi etkilemiyor.
İkimizde çok başarılıyız. Bu gün imza töreni var. Heyecanlıyım, çok sevdiğim bir kulübün bir parçası oluyorum. Kızın başardı Anne. Ve bunun devamı gelecek.
Umarım fenerbahçe'mde iyi işler yaparım.
19.07.2024
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Yine bir güneşin doğuşu ve yine bir sabah. Yeni kiraladığımiz dairenin balkonunda sabahlamak. Bu gün imza töreni vardı. Mutluyduk hemde çok
Kızın basardı Anne.
İmzalar atıldı sıra gelmişti röportaja
Erenle soru yanitlamaca hadi bismillah"Naz öncelikle hoş geldin fenerbahçeye Bu takımda sence neler yapabilirsin neler hissediyorsun? Teşekkürler"
"Öncelikle hoşbuldum. Şuanda hayallerimi yaşıyorum diyebilirim. Umarım bu takıma katkı sağlayabilirim."
"Benim sorum erene. Öncelikle sende hoş geldin eren. Biliyoruz ki sin ikizler olarak çok iyi işler yapıyorsunuz. Peki fenerbahçeye gelmeni sağlayan şey neydi ve ikizin ile bu takımda iyi isler yapabileceğinizi düsünüyormusunuz?"
"Hoşbuldum. Evet ikizler olarak iyi işler yapıyoruz. Fenerbahçeye gelememi sağlayan şey bu takımın bir Ferdi olmak istemem. Tabikide ikizim ile iyi işler yaparız umarım"
İşler bitmişti. Şimdi sıra takımla tanışma yemeğindeydi. Up uzun bir masa etrafında toplanmış olan topçular. Gerçekten hayallerimi yaşıyorum.
Herkesle sıra sıra tanışırken arkadan bir ses geldi
"Mert hakanı tanıyormusun?"
"Evet"
Arkamı döndüğümde mert abiyi görmüştüm
"Merhaba"
"Merhaba"
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Saat 8di ve antrenman çoktan başlamıştı. Tabi kimse benimle çalışıyordu. Benim yerime ikizim tercih edilmişti. Ah ulan hayat şuanda sikli olmak vardı*devrik bölümler yabancı dil*
"Naz takıma hoş geldin. Seni ısıtmakla başlayalım."
"Peki hocam"
"Sahada 6 tur koşmanı istiyorum"
"Peki hocam"Sahada 6 tur atıp su içmeye gelmiştim
"Hizlıymişsın"
"Ee kimin ikizi"
"Erencim sus"
"Hızını sevdim sende iş var"
"Yani var birşeyler"
"Fifa oynamayı bilen varmı?"
"İkimiz de iyi oynarız."
"Ozaman bu gece bana davetlisiniz gençler."
"Konum atarsın abi ozaman"
"Atarım gençler"İrfan abinin sesi geldi.
"Noluyo kardeşim"
"Bu geceki fifa şeyine gençlerde geliyor"
"Hoş geldiniz"●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Selam.
Bence Naz ve eren iyi ikili oldular.
505 kelime 💪Eren sizce kaç numara olmalı?
İkizler mert ve irfan ikilisini yenebileceklermi sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
55 Numara /fenerbahçe Hayran Kurgusu
FanfictionFutbola çocukluğundan beridir aşık olan naz'ın annesine verdiği sözü tutmak için seçtiği hayat.