-Egy talinak indult-

301 12 12
                                    

Csenge nagyon szeret találkozni a barátaival. Szeret idegen embereket megismerni, és általában ő az  a személy, aki ha meglát egy ismeretlen arcot, odamegy hozzá. Mindig is ilyen típus volt. Ezért soha nem bánja, ha legjobb barátnője, illetve neki a pasija új embereket hoznak. Most is egy ilyen találkát rendeznek. Elméletileg két új arcot fog felfedezni, két fiút. Gyakorlatilag meg ki tudja mit hoz a sors. 

  Főszereplőnk mindig is olyan lány volt, aki jól viselkedett, nem ellenkezett, és soha nem került bajba. Tipikus jó kislány. Tudja jól, hogy kéne valamit csinálnia, amiből ki tud tünni a tömegből, ezért is írt egy listát, amit elszeretne végezni. Egyetemre nem megy, hiszen szakgimnáziumba járt, a tanulást meg sajnos megunta. Ez a nyár lesz a nagybetűs élet, gondolta magában.

Felvett egy egyszerű haspólót, illetve egy farmer shortot, majd legjobb barátnőjének a számát tárcsázta. Két csengés után fel is vette.

- Szia Csenge - szólt bele a telefonba.

- Szia Szandi. Csak azért hívlak, mert indulok. Tali a röpipályánál a ligetben - magyarázta Csenge.

- 10 perc és indulunk. A srácokat mi hozzuk. Na puszillak - rakta le a telefont.

- Oké - mondta bele a telefonba, de barátnője már nem hallotta meg.

 Gyalog a lánynak elég közel van a liget, így nem kellett metróznia, esetlek BKK -ra szállnia. Ez idő alatt tudott egy kicsit gondolkozni. Nagyon kíváncsi volt, hogy kik ezek a srácok, de Szandi pasija, Áron, nem nagyon akarta elmondani. Meglepetésnek szánta. Egy bő negyedóra után ott is volt az említett helyen, és a pálya melletti padokhoz leült. Pár kisgyerek labdázott a közelében, de azok el is mentek, mert anyukájuk hívta őket. Így egyedül maradt. 

Tekintgetett körbe- körbe, mikor meglátta a két barátját. Mögötte egy raszta, sapkás srác ment, mellette pedig egy ultra magas srác. Szegény Csenge a majd százhetven centijével szinte eltörpül a fiú mellett.

- Csengeeeeee! - kiabálta szeretett barátnője, majd elengedte barátja kezét, és a nyakába ugrott.

- Meghoztad a srácokat - nézett mögé.

- Igennn - kezdte. - Nagyon rendes srácok, eltekintve attól, hogy bagóznak. - forgatta meg a szemét.

- Manapság már ki nem? Amúgy tényleg nem gond. - mondta nevetve. - Sziasztok! - nézett megint Szandi mögé.

- Csá - köszönt a raszta srác, majd közelebb jött hozzá.- Tircs András vagyok. - mutatkozott be. - Mondd ez a név neked valamit? - folytatta.

- Nem igazán - húzta el a lány a száját. - Kéne?

- Azt mondod , hogy akkor a Szirmai Marci név sem mondd neked semmit? - lépett a lány mellé (ezekszerint) Marci. A fiúnak le kellett néznie Csengére, a lánynak meg fel. Rálátás nyílt így neki a srác arcára. Észrevette, milyen gyönyörű, kék szemei vannak, és azonnal elveszett bennük. Vajon ez jelent valamit? Vagy csak Csenge látott meg azokban a szemekben a csillogást?

- Mint mondtam, nem - felelte a lány. 

- Holnap megint találkozunk - kezdte a srác, és elképesztően mély hangja volt, de ez tette őt sármossá. - Addigra legyen meg, hogy kik vagyunk - nevette el magát, és megérintette a lány karját.

- Oké? -nézett rá, mikor Áron elszólta magát.

- Szóval Csenge - csapta össze a srác a tenyerét. - Elhoztad a listát? - kérdezte, mire a csaj keze fellendült, a markában pedig egy A4 -es lap lapult.

- Milyen listáról van szó? - kérdezte raszta András. Ahogy ebbe a becenévbe belegondolt Csenge, akaratlanul is elvigyorodott. Persze nem tetszik neki, ha választani kéne a két fiú közül, akkor Marci lenne a választása, de adna mindegyiknek egy becenevet, amiről csak ő tud. 

- Arról, drága haverom, hogy a barátnőnk szeretne kimozdulni a komfortzónájából, és el akarja nyárra hagyni a jó kislány imidzsét. Tenni akar valami mást. Ebben segítünk neki. Ötven valahány teendő van rajta, és mi vagyunk a segítői - magyarázta a barátnője hapsija. Nem akarta, hogy a két legjobb barátján kívűl valaki is tudjon róla, de nem tette szóvá, inkább hagyta. Úgyis képtelenség megcsinálni ennyi dolgot rajta. 

Vannak benne extrább dolgok, mint például csókolózás ( esőben, boltban, koncerten, múzeumban, és ha nem csal Csenge emlékezete, akkor még egy durva smárolás is van benne). De rajta van a listán, hogy ki akarja próbálni a bagózást, szeretne piálni is, mert számára ciki, hogy betöltötte a 18 - at, de nem ivott még egy kortyot sem. De persze nagyon sok fajta van.

- Ideadod a listát? - szólalt meg Marci, és belenézett a lány mogyoróbarna szemeibe. 

- Persze - dadogta a lány, és átcsúsztatta a srác kezébe a lapot. Félt, hogy mit fog szólni a csókolózáshoz, esetleg az egyéb dolgokhoz.

- Hűha......ez.......


Halihóóóóóóó! Megjött az első rész a könyvben. Remélem tetszik nektek! Én személyszerint szeretem Szirmai Marcit, így nem volt kérdés, hogy róla írom a kövi könyvem. Persze ezzel egy huzamban írom a másik könyvemet is. Szóval Otl tagok olvassátok bátran! Nemsokára hozom a kövi részt! 

Jó olvasást!

2024.07.15.

Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant