Tamam bu son prova!
-Merhabalar Merhabalar ben Ecem Arslan hahaha
of nasıl uyum sağlayabileceğim? Bugün Çgh ekibinin bir üyesi oluyorum. Baya baya baya heyecanlıyım çünkü orda çok fazla tanışmak istediğim kişi var ve bir de.. Hoşlandığım biri var.i
Bu benim. Kendimi küçüklüğümden beri güzel görmem. Babam her zaman başarısız ve çirkin olacağımı söylerdi. O zaman kendime güvenim yok. Her neyse. Ben Ecem Arslan. 20 yaşındayım. Oyunculuğu çok severim. Ve şimdi onlardan biri olacağım! Çgh ekibiyle tanışacağım! Her neyse. Hemen telefonumdan bir taksi çağırıp evden çıktım.
üstümde bunlar vardı. Hava sıcaktı ama akşam esebilirdi. Her ihtimale karşı ceketimide almıştım. Ben bunları konuşurken taksi gelmişti bile. Taksiye binmemle beni BKM rejiden aradılar;
-''gelecek misin artık?''
-''Evet! evet yoldayım geliyorum şimdi''
Telefonu kapattım kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Sonunda BKMye geldim hemen indim ve Kulise girdim. Bu kadar ani bir dalış yapmamalıydım. Hilmi Deler yakınıma yaklaştığında heyecandan kalbim duracaktı. Tanışmak istediğim kişiler arasındaydı.
-''Adın Ecemdi dimi?''
Allah'ım neden herkes bana dik dik bakıyordu. Kekelemeye başladım. Cemile Canyurt gülerek yanıma geldi;
-''Heyecanlanma sakin ol''
-''Evet! Ecem ben Ecem Arslan 20 yaşındayım.''
-''Olm yayınlarıma gelerek beni zorbalayan sendin kullanıcı adından tanıdım Ecem''
-''Göz yumacaksın Emre abi artık engelde atmazsın bana değil mi?''
-''Bakarız ona. Beni biliyorsun Emre Aslan''
-''Hepinizi tanıyoru- u- m..''
-''Ecem iyi misin? a-a Hilmi kız takıldı''
Onu görmüştüm. Uzun süredir hoşlandığım kişiyi. Arif Güloğlu'nu.. Gözlerim ona takılı kalmıştı. Ellerim titremeye başladı. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi nefeslerim düzensizleşti. Derken göz göze geldik. Emre maalesef bir atak yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çgh ekibinden biri olduğunu hayal et..
FanfictionBugün Çok Güzel Hareketler 2 ekibinden bir üye olacak Beste, çok heyecanlıydı. Hoşlandığı biri ve tanışmak istediği kişiler vardı ...