25. Bölüm

21 4 38
                                    

Selamm

İyi okumalarr 🦋💙

++++++++++

İki yıl sonra...

Tamı tamına iki yıl geçmişti evliliğimizin üzerinden. Ve bir tane kızımız olmuştu. Adını Şira koymuştuk. Sirius yıldızının Türkçe ismi olduğu için. Kızımız her zaman her yerde parlayacaktı. Şuan 8 aylıktı kızımız. Çok doğal bir güzelliği vardı. Gözleri ve saçları babasına çekmişti, Huyları bana...

Tıpkı hayallerimdeki gibi bir bebekti. Bugün ise düğüne hazırlanacaktık. Sema ve Acar, Elif ve Ensar çifte düğün yapmaya karar vermişti. Bundan önce 6 kere Acar ve Sema evlenmeye çalışmıştı. Üçü Bıdıksu'nun tarafından engellenmişti. İkisi Acar'ın, Afacan korkusundan olmamıştı. Biri ise evlilik kağıtlarını Bıdıksu'nun suya götürüp atması yüzünden engellenmişti. Bu sefer kesin olacaktı evlilikleri. İki yıl boyunca Erhan kendine birini bulamazken, Ensar ve Elif yakınlaşmış ve evlenmeye karar vermiştiler.

Şira'yı hazırlayıp bebek arabasına koyup üstüme rahat bir şeyler giymiştim. Oturma odasına, Rüzgar'ın yanına gitmiştik. O da rahat şeyler giyinmişti ve mağazalarda elbise aramaya gidiyorduk. Arabayı sürmeye yeltendiğimde bunu engellemiş ve arabayı devralmıştı. Bende kolumu onun koluna geçirmiştim. Bir süre sonra birkaç mağaza bulmuştuk. Hemen girip elbise bakmaya başlamıştım.

Arkadan gelen seslerle kafamı oraya çevirdim. Rüzgar ve bebeğimizin yanında 4 tane kadın vardı. İkisi Rüzgar'la konuşmaya çalışıyor ikisi ise bebeğime bakıyordu.

"Maşallah, bebek size ne kadar da benziyor. Sizin kız haliniz resmen. Siz çok yakışıklısınız, bebek çok güzel. Nazar değmesin. Cidden çok iyi." demişti ikisi.

"Karımla şaheserimiz kızımız. Karım da orada, huyu da aynı annesine çekmiştir." dediği gibi Şira, mızmızlanarak ağlamaya başlamıştı. "Hoşlanmadığı kişilerin yanında hep böyle yapar. Lütfen gidin!" demişti. Bende Rüzgar'ın yanına döndüğümde "Güzel yorumlarınız için sağolun. Şimdi gidin kocamın yanından." diye bağırmıştım. Kızlar dağılınca elbise bakmaya devam etmiştim.

Çok güzel bir elbise bulmuştum. Pembe ve zarif bir elbiseydi. Elbise tüllerle kaplı gibi görünüyordu. Üstünde de yıldızlar gibi parıltılar vardı. Elbiseyi cidden çok beğenmiştim. Aşırı şık duruyordu ve tam benim için yapılmış gibiydi. Üstelik elbiseye uyumlu pembe eldivenleri de vardı.

 Üstelik elbiseye uyumlu pembe eldivenleri de vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~elbise~

"Aşkım, sence nasıl?"

"Güzelim, sana her şey çok yakışıyor. Ama bu ayrı bir aura katmış. Prenseslere benziyorsun. Büyüleyici ve naif."

"Yaa, öyleyse bunu alalım!"

"Tamam güzelim, başka istediğin bir şey var mı?"

SEVMEK YÜREK İSTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin