9. "Szemgolyó nemes tulajdonosa"

106 3 0
                                    

Reggel arra keltem,hogy Klaus a fülemben piszkál

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Reggel arra keltem,hogy Klaus a fülemben piszkál.

-Hè!-Kiáltottam fel és véletlen arcon csaptam.

-Auuu! Jól van, nem is fájt amúgy. -Nevett majd felvett és a kanapéra vitt. Leűlt mellém és halkan beszèlni kezdett.

Elmondta mi történt mikor időutazott, és szerelmes lett a veterán háború közepén.

-Kedves srác lehetett...-Mosolygtam rá

-Túl kedves...-Sóhajtott és magához húzott.-2 napja tiszta vagyok...vagyis majdnem kettő.

Felnevettem miközben a melkhasán pihentettem a fejem.

-Gratulálok! Ez igazi rekord a te részéről.

Ötös és Diego jelent meg.

-Harold Jenkins a célpont.

-Egyetértek,indulás!-Mutatott nekünk Diego,hogy álljunk fel.

-Engem hagyjatok ki!-Szólalt fel Klaus-Marmint, nem bántásból vagy ilyesmi. De nekem ez túl nagy teher friss józanon,meg minden...

-Ami azt illeti...engem is. -Ültem fel és Ötösre nèztem.

-Te neked velem kell maradnod. -Mondta Ötös rám mutatva- A te képességed a legfontosabb a családban.

Sóhajtottam és felálltam. - De akkor én vezetek.

-Velünk jössz.-Szólt Diego Klausnak

-Nem. Egyetèrünk,hogy az én képességem elég haszontalan.

-Klaus,kelj fel. -Mondtam neki

-Nem kényszeríthettek!

Ebben a pillanatban Diego egy kést dobott Klaus lába közé, elég közel a leggyengébb pontjához.
Elszörnyedtem belegondolva az érzésbe.

Ahogy vezettem oda a visszapillantóba néztem. Remélve,hogy most ezúttal is látom a dèmont és mondd valami hasznosat, de most nem.
Ötösre néztem aki engem nèzett, majd hirtelen levette a visszapillantót.

-Tükör.-Mondta èlesen.-Mind tudjuk mi történik ha belenèzel.

Megforgatva a szemem beleszagoltam a levegőbe.

-Mit érzel?

-Vèrt...de házak közt vagyunk, nem tudni mi történik máshol.-Mondtam és leparkoltam.-Vagyis...ez innen jön. -Mondtam és besiettem a házba, remélve,hogy nem Vanyat találom fèlholtan. -Ötös! Harold Jenkins... Halott. Nagyon halott.

-Menjünk mielőtt jönne a rendőrség.-Szólalt fel Diego

-Várj!-Ötös a holttest mellé térdelt és ki vette a szemet a zsebèből és a férfi szemébe rakta.-Ugyan az a szín,ugyanaz a pupilla mèret. Nyolcas! Ügyes vagy!

Number Eight (Nyolcas Számú ) •Umbrella Academy •Onde histórias criam vida. Descubra agora