Karakter Kadrosu

19 3 2
                                    

Öncelikle Victory Kickoff anime dizisinde zaten var olan karakterleri tanıtarak başlamak istiyorum.

OOTA AİLESİ;

1- Shou OOTA; Geçmişte Predators'un takım kaptanıydı. Diziyi izleyenler, onun asla vazgeçmemesi ve yüksek tonda bağırışlarıyla tanındığını bilir.

2- Suzu OOTA; Shou'nun küçük kız kardeşi. En belirgin kişilik özelliği ise fazla açıksözlü olması.

3- Haruka OOTA; Shou'nun annesi. Kendilerine ait küçük bir Japon lokantasını işleterek geçimlerini sağlıyor.

4- Ken OOTA; Shou'nun babası ve aynı zamabda onu futbola yönlendiren kişi. Ne yazık ki Shou daha çok küçükken yaşamını yitirmiş.

SAIONJI AİLESİ

1- Reika SAIONJI; Varsıl ve soylu Sionji ailesinin tek çocuğu. Annesinin baskısıyla küçüklüğünde piano ve bale eğitimleri almış, ancak onun gerçek tutkusu futbol. Futbola olan bağlılığı nedeniyle kilo vererek zayıflamayı bile başardı.

2- Kimie SAIONJI; Reika'nın annesi. Soylu duruşu olan, nazik ve naif yapılı, kızının üzerine titreyen bir kadın.

3- Reika'nın babası: Annesinin aksine o, Reika'nın yaşamın güçlüklerine alışması gerektiğini düşünüyor. Ancak yine de annesinin baskın rolü, babasının bu tavrını gölgede bırakıyor.

FURUYA AILESI

1- KOTA FURUYA; Üçüz kardeşlerden biri. Kişilik olarak az konuşan, inatçi ve çabuk sinirlenen bir yapısı var. Dışarıdan bakan biri onun sabırsız ve saygısız olduğunu düşünse de o, çalışkan, azimli ve gerektiğinde yardımsever yönüyle tüm bu özellikleri gölgede bırakabilir. Takımda isabetli golleriyle ünlenmişti. En sevdiği renk raıdır. Takım oyuncusu Auto ile devamlı bir yarış içindedir.

2- OZOU FURUYA; Üçüz kardeşlerden biri. Kişilik olarak rahatına düşkün ve tembelliği seven bir yapısı olsa da futbol konusunda oldukça yetenekli. Futbol dışında, annesinin de spor dalı olan judoda da kendini epey geliştirmiş durumda. En sevdiği renk kızıldır.

3- RYUUJI FURUYA; Üçüz kardeşlerden biri. Genellikle kardeşlerin en çok konuşanı, ikna yeteneği güçlü. Bazı durumlarda hileye başvursa ve sözleriyle rakibini kışkırtsa bile çalışkan ve emek harcayan bir yapısı var. Bilgisayar programlarına ve matematiğe özel yetenefi vardı ki, bu özelliği babasından almış olacak. En sevdiği renk yeşildir.

4- RIN FURUYA; Üçüz kardeşlerin babası. Üniversitede dünyaca tanınmış bir matematik öğretmeni, ayni zamanda oğullarının da özel ilgi duyduğu futbol üzerine bir yapay zeka programı geliştiriyor. Neşeli ve şakacı bir yapısi var. Görünüş olarak entellektüel giyimli birisi.

5- BAYAN FURUYA; Üçüz kardeşlerin annesi. Judo dalında dünya birinciliği var. Sporcu yapısından ötürü iri yapılı ve sert davranışları olan biri. Aynı zamanda evdeki baskın ve otoriter rolünü de koruyor.

DİĞER;

1- Erika TAKATO; Shou'dan sonra takıma katılan ikinci oyuncu. Futvol konusunda çok yetenekli bir kız. Zack(?) adında kara renkli bir köpeği var ve o bile futbolu Shou'dan daha iyi oynuyor. Genelde neşeli, şakacı ve anlayışlı bir yapısı var. Aynı zamanda Reika'nın da en yakın arkadaşı.

2- Takuma Auto GONZELES; Annesi Japon babası İspanyol bir oyuncu. Takıma Gençler Ligi'ne geciş yaptığında katıldı. Geçmiş maçlardan ötüru Kota ile sürekli bir yarış içinde. En yakın arkadaşi Tagi. Momoyama Predators'a katılmasındaki ana neden, İspanya'ya gidip çocukluğundan beri göremediği babasını bulmak.

3- Tagi SUGIYAMA; Takıma Auto ile birlikte katıldı. Daha önce bedenindeki hızlı buyüme nedeniyle futbolu bırakıp basketbola geçmiş olsa bile, sonrasında Auto'nun israrıyla yeniden futbola başladı, kaleci olarak oynuyor.

4- Masaru HANASHIMA; Momoyama Predetors'un koçu. Geçmişte yıldiz bir futbolcuymuş, ancak milli takıma seçildiği sırada sakatlanarak futbolu bırakmak zorunda kalmıs. Daha sonra futbol koçluğuna başlamış, ancak bu sırada bir oyuncusu başını kale direğine vurarak sakatlanınca koçluğu da bırakmış. Shou, Erika ve üçüz kardeşlerin ısrarıyla koçluğa yeniden başladı.

5- Kyouko; Masaru'nun yakın arkadaşı. Masaru'yu gerçekten önemsiyor ve ona yardımcı olmaya çalışıyor. Şimdi uluslarası bir kanalda futbol muhabirliği yapıyor.

6- Kinzou MOMOYAMA; Momoyama Emlak Şirketi'nin sahibi ve Momoyama Oredators'un başkanı. Kişilik olarak çocuksu ve huysuz bir yapısı var.

Öykü, anime dizisinin finalinden iki yıl sonrasından alarak anlatmaya başlayacak.

17 Temmuz 2024
Saat 01.17

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Victory Kickoff~ 2024 YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin