Zindigi me aise bano ke khud se nazar mila sako... Is baat me utha he haqeqat ha jitna is waqt aap ka zinda hona.. lakin na jane kafi dino se mein khud ko mara hua mehsus kar raha hu.. Seene me Dil to maujood ha.. Dharak bhi raha ha.. lakin us me kafi dard aur khechav lag raha ha jis ke wajha se mein saans nahi le pa raha hu.. Aanko ka kasoor pata nahi kya ha lakin is me basi aag muje sone nahi dete ha.. Yeh kya majra ha yeh kya imtehaan ha.. Kaun se saza me pa raha hu.. Kiu is Gardish ka shekaar me bana hua hu.. Aye ye me aap ko bata ta hu akhir majra kya ha.. Dosto Aap ke liye sabse khusi ke baat yeh hoge ke aap ke Dost wagera tarakee ke mukaam par pauch rahe ho.. Aur aap Garv se keh sake ke mere dost waha ha aur is Position par ha. Us ke barti tarakke me aap ke bhi izzat hote ha .. Jise kehte ha .. No Invest and get profit . Yeh bahoot khusi ke baat bhi ha aur is me dukh bhi kahe na kahe chupa hota ha.. Dukh waha chupa hota ha jab Ap ke dost aapne manzil ka rasta Chunene ke liye Idar udar Chale jate ha.. Aap use raate par aaj bhi khare ho Tanha.. ek dam tanha Jis raste par kabhi dosto ka jamghat hua karta ta.. Kafi Dosto ke Beech ek mela sa saja hota ta.... aur jab mela chala jata ha naye shehar.. Aur us ke baad us jagha sirf ek khali medaan reh jata ha.. Aur Us medaan me sirf aap khare ho ek dam Akele.. Aise Soch se bhi dar lagta ha ne.. Me use halat se guzar raha hu.. Aur us medaan me Akela khara hokar soch raha hu ke me he kiu Akela reh gaya.. Aur Apne ap se sawal kar raha hu. Kya mene kabhi agey barne ke kosis nahi ke... Ya mujh mehnat karne se dar lagta ha... Ya fir Mujh me unke jaise qabilyat nahi ha... Sach to yeh ha ke me bhi un se kam nahi hu.. Mujh me wo taqat ha manzil ko pane ke Hosla ha tarekke karne ka.. Lakin fir bhi me kuch nahi kar pata .... Aisa lagta ha me ek katputli ke tarha hu. Me khud se jo kuch karna chaho kar nahi sakta.. Kisi ne mere dor apne haat me pakar rakhe ha aur wo muje nacha raha ha.. Aur me Naach raha hu... Muje pata ha dosto Yeh dor kis ke haat me ha.. Yeh Dor Us ke haat me ha jo is pure kainaat ka malik ha. Aur jo ise chalata ha... Lillah me Shikva nahi kar raha hu.. Lakin yeh baat bhi apne ap me haqeqat rakte ha ke jis se aap sabse zayda pyaar karte ha us se Shikva bhi kar te ha.. Mein Allah ko apna Sub kuch mana ha pyaar karta hu.. Lakin insaan hu.. Kya karu dard hota ha to Aaha bhi nikalte ha.. Aanko se Aansu bhi behte ha.. Dil me dard bhi hota ha... Allah Pak muje Kamyabhi ata farma jis tarha tu ne Dusro ko ata farmaye ha.. Mere Gardish ko dur farma de. jo Imtehaan me saalo se de raha hu use khatam kar de.. Ab imtehaan dene ke himmat nahi ha.. Mere Gharwale mujh se kuch nahi kehte ha. Lakin un ke aankho me mene Wo dard para ha wo Shikva para ha. Wo umeed pare ha. Wo Aarzoo dekhe ha.. Wo har Maa Baap apne aulaad ke liye dekhna Chahte ha.. Unko tarakee karna dekhna Chahte ha. Mere maa baap ke waste he sahe mujhe maaf fama aur tarakee ata farma.. Ek umeed ke roshni Ata farmi. halat Badalne ka Jasba ata farma . Lakin mere Khuda jab me Aaina dekhta hu to me khud se nazar nahi mila pata.. Mere aanke Sharam se jhuk jate ha yeh Soch kar ke me kuch nahi kar paya ab tak .. yeh Aaina bhi mujh se Sheqayat kar ta ha.. Is Aaine ke nazro me mene khud ko Doshi paya ha. Jitne Pene Is Aaine ke dhar ha us se kahe pehne is ke Nazre bhi sahe ha apne dil me mene . jane mene kab se aapne aap ko is aaine me nahi dekha.. Lakin mere Maula Is Aaine se keh de Yeh Mujse aise na dekha kare..