⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Yoğun öpüşmelerinin ardından Felix nefes nefese bir şekilde geri çekildi, beline sarılmış elleri hafifçe itti.
"Bü-büyükbabamın evindeyiz..." Dedi nefesini toparlamaya çalışarak.
"Doğru..." Derken Hyunjin de nefes nefeseydi.
Biraz sakinleşmek için bekledikten sonra Felix valizine yöneldi, içinden birkaç parça kıyafet çıkarttı.
Üstünü değiştirmek için banyoya girdi. Döndüğünde Hyunjin de hazır bir şekilde onu bekliyordu.
Felix gülümsedi, Hyunjin'in boşta kalan elini tuttu. "Gidelim mi artık?"
Hyunjin başıyla onayladı.
İkisi beraber köşkten ayrılıp Hyunjin'in arabasına bindiler. Hafif bir müzik açarak tekrardan birkaç saat sürecek yollarına koyuldular.
𔓘
Yolun yarısına geldiklerinde Hyunjin çok dalgın görünüyordu. Normalden daha yavaş kullanıyor, arada direksiyon kontrolünü kaybediyordu.
Elbette ki bu durum Felix'in dikkatinden kaçmamıştı.
Yüzünü hafifçe Hyunjin'e çevirdi. "Hyunjin, hala sinirli misin?"
"Hayır, değilim."
"Emin misin?"
"Eminim. Sadece... Odaklanamıyorum."
"Neden?"
Hyunjin cevap vermedi. Gözlerini yoldan ayırmamak için ekstra çaba sarf ediyor gibiydi.
Aslında çok açıktı. Hyunjin nefesi normale dönse de bir türlü sakinleşemiyordu.
Hele yanındaki omega onun kokusuna bulanmışken ve silik de olsa feromonları birbirine karışırken sakinleşememesi aslında çok normaldi.
Felix de etkilenmişti. Bu yüzden aslında neler olduğunu sezmişti.
Kaçamak bir bakışla Hyunjin'in bacak arasına baktığında düşüncelerinden tamamen emin oldu.
Tam olarak kalkık gibi durmuyordu, ama bacağının arası şişti.
Utanarak irkildi, başını camdan dışarı çevirdi. Bakmaması gerekiyordu. Düşünmemesi, odaklanması...
Yüzü kızarmış, nefesi derinleşmişti.
Hyunjin bir kere daha arabayı aniden kurtardığında yine ona döndü, elini Hyunjin'in direksiyon üstündeki elinin üzerine koydu. "Biraz mola verelim mi?"
Hyunjin başıyla onayladı. Kısa bir süre sonra, ormanlık bir yolda arabayı sağa çekti.
Arabanın durmasıyla kafasını direksiyona yaslayıp gözlerini yumması bir oldu.
Felix ise hala sakin bakışlarla onu süzüyordu. Ne kadar zorlandığını anlıyordu aslında.
"Hyunjin..." Dedi fısıldayarak. "Yardım edeyim mi?"
"Hayır..."
Felix gülümsedi, çünkü Hyunjin'in sesi zar zor çıkıyordu.
Elini alfanın bacağına yönlendirdi, uyluğuna hafifçe dokundu. "Emin misin? Böyle sakinleşeceksin gibi görünmüyor."
Hyunjin irkilmiş, gözlerini daha da sıkı yummuştu. "Senden böyle bir şey... İsteyemem."
"Evlendiğimizde de mi istemeyeceksin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Çiçeği | Hyunlix ﴾ Omegaverse ﴿ ✓
Fanfiction06.07.2024 - 25.07.2024 ✓ Babam ayarlanmış bir evlilik yapacağımı söylediğinde hayatımın tamamen bittiğine emindim. Ama kim bilebilirdi, ilk defa sahiden yaşayacağımı? 『 Hyunlix, omegaverse, green flag, evlilik hayatı 』 #felix 🥇 23.07.2024 #hyunjin...