Arva saatlerin gecmesine ragmen bosalmak bilmeyen babasina sakso cekiyordu. koca siki agzina sigmamasina ragmen zorla sokuyordu. dilini sikinin ucuna surterek doyuma ulastirmak ve hemen bu eziyeti bitirmek istiyordu. gozlerinden yaslar bosaliyordu. babasi yuzunun uzerinde zipliyordu. kafasi patliyacak ancak adam bosalmayacak gibi hissediyordu. bu cehennemden asla kurtulamayacak gibiydi.
sonunda adam doyuma ulasti. Arva'nın midesinin meni doldugundan emin olduktan sonra sikini agzindan cikardi. bununla birlikte Arva kusmaya basladi. ama bedeni bagli oldugundan egilemedigi icin cikardigi her sey kendi suratina gelmisti. isi biten babasi da rahat koltuga gecmis yerde uyuyakalan kizina ve yatakta meni ve kusmuk kapli olan ogluna bakarak sigara iciyordu.
daha onceki adamlar gelip Arva'nın zincirlerini cozdu ve kizi yataga yatirdilar. Arva dogrulup rahat bir sekilde oturdu. dagilmis surati kin icinde babasina bakti ve gitmek icin yatagin kenarina yaklasti. ayaklanmak icin yere bastigi anda dengesini koruyamayip yere dustu.
"bacaklarin tutmuyor mu?" babasi ona bakip guluyordu.
ayaga kalkamayacagini anlayinca suruklenmeye calisti. kapiya yaklastigi an babasinin ayak seslerini arkasinda duydu.
"zavalli oglum"
Arva'nın arkasindan kollarini tutup geri cekerek kendi oturdugu tekli koltugun dibine getirdi.
"burda bekle guzel cocugum." egilip ona hic te samimi olmayan bir gulumseme ile baktiktan sonra kalkip odanin diger tarafindaki kapiya yoneldi. Arva'nın gorebildigi kadariyla burası bi banyoydu. dakikalar sonra donup Arva'yi tekrar surukleyerek dusa goturdu. koca bi kuvet vardi. zorla oraya koydu. suyu acip Arva'yi yikamaya basladi. "temiz olman onemli biliyosun ki." bir sure onu yikamakla uğraştı. ama sonra butun hevesi kacmis gibi elindeki kopuklu lifi Arva'ya firlatip dustan cikti. duyduguna gore diger kapidan da cikip yukari gidiyordu. Arva ise yorgun bedenini yavasca sicak su ile rahatlatmaya basladi.
zaman gecti. ne kadar oldugunu anlamasa bile rahat hareket edebiliyordu. temizlenip ciktiginda kimse yoktu. odada bulabildigi tek temiz kiyafetler babasininkilerdi. onun kiyafetlerini giyecegine ciplak kalmayi tercih ederdi. oyle de yapti. odadan ciplak cikti. disarda duran adamlar Arva'nın kiyafetleri arasindan bulduklari uyusturucuyu ictiklerinden dolayı kafalari guzeldi ve onu gormediler bile. onlarin rezilligine gulup yukari cikti. burasinin neden tanidik geldigini anladi. burasi iskence gordugu evdi. buraya geri donmustu. cehennem evine. ama biraz degismisti. yillar sonra duvarlarin yeri bile degismisti. hic oyalanmadan yukari cikan merdivenlere yoneldi. degismemis olduguna emin oldugu tek sey ablasinin odasiydi. oranin onunden gecerken aralik kapidan ablasini gordu. ise baslamisti. hala burda oldugu icin lanet etse bile ona aciyordu. merhamet seklinde degil, asagilar sekilde. ezik bi kadin olmustu. her zaman oldugu gibi. cok oyalanmadan kendi odasina yoneldi.
kendi odasi dağınıkti. once nedenini anlamasa da kisa surede anladi. yataginin uzerinde uvey kardesi uzaniyor uyuyordu. bu sapik kiz burayi ele gecirmisti. Arva ile sikisme hayalleri kurarken onun esyalarini kendine surtmustu. Arva hic guvenemese de dolabina yoneldi. kiyafetlerinin meni kapli olmamasini umarak dolabini karistirdi. kardesinin ulasamadigina emin oldugu ust taraflardaki kiyafetlerini alip giyindi. hala temizlerdi. en azindan meni kokmuyorlardi yani.
odadan cikmadan once kardesine donup bakti. onu bicaklayarak oldurmenin en guzel firsatiydi. su an savunmasizdi. onu oldurup kacarsa babasi onu bulur ve bu sefer gunlerce degil hayati boyunca onu o odaya kilitler, keyfi gelince siker, baskalarina taciz ettirir, eski yontemler ile eziyet cektirir, Arva'nın bilmedigi sekillerde onu öldürmeden organlari ile oynardi. bu kiz onun en buyuk para kaynaklarindan biriydi. ölürse Arva'dan intikamini cok kotu alirdi.
bu dusuncelerden siyrilip disari firladi. eski kiyafetlerini ozlememis olsa bile memnundu. burdan def oldugu icin mutluydu. gecen kac gun oldugunu bilmese de islerine kaldigi yerden devam edebilirdi.
simdi gidecegi yer ise sinirini cikarabilecegi guzel bir yer ve babasindan olabildigince uzak bir yer olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARVA YAGMURU
Teen FictionHASSAS ICERIK gore , tecavuz , vahset , psikolojik sorunlar , bipolar , sadist , narsist , mazosist , sex , ensest, obsesif, bdsm bu hikayede "ask" dediginiz sey yalnizca rizasiz sexten ve ensest iliskiden ibaret ve oldukca ayrintili sekilde yazild...