,,Obávám se že asi budeme muset zastavit," řekl po třiceti minutách, potom co byly už v půlce cesty, protože cukání a bolest v jeho mužství se stávala nesnesitelnou. ,,A proč zastavujeme?" zeptala se Mimi, i když cítila tvrdost jeho chlouby, i přes své šaty, protože se tlačil na ní víc a víc.
,,Protože budeš mít Mimi práci," odpověděl a přitom ji jednou rukou zajel do výstřihu, kde po chvíli ucítila jeho dotek na svých prsou.
,,Ach," vydechla a užívala si ten dotek jeho prstu, které kroužily po jejich napnutých bradavkách.
,,A jestli se nemýlím Mimi, tak to chceš taky," zašeptal ji něžně do ucha a přitom svými ústy oždiboval její ušní lalůček, po kterém ji přejel svůdně jazykem. ,,Toužíš po mě?" zeptala se Mimi a přitom zavřela oči, když jeho ruka v jejím výstřihu mnula její bradavky.
,,Ano," odpověděl smyslným hlasem a přitom ji přejel rty po hrdle.
,,Toužím po tobě tak silně Mimi, že to snad ani nedokážu vyslovit," dodal a přitom ji políbil na rameno a ona zasténala nad tím návalem citu. ,,Ale přesto to zkus říct..Jak po mě toužíš?" zeptala se i když si moc dobře byla jeho touhy vědoma, protože ji tiskl na své mužství a ona z toho už začínala vlhnout, protože cítila že ho chce.
,,Toužím po tobě tak, že nevidím na cestu," odpověděl a ona se jeho slovům zasmála.
,,Tak to ti budu muset pomoc, abychom ve zdraví dojeli," řekla a potom bez dalších řečí vyskočila ze sedla. ,,Tak pojď, Mátyásy. Nebo sis to snad rozmyslel," dodala svůdným a chlácholivým hlasem, který nelze neposlechnout.
,,Ne, nerozmyslel jsem si to," odpověděl a vyskočil ze sedla svého koně, tak rychle jako snad ještě nikdy.. Vzal ji kolem pasu a začal ji líbat, jenže ona ho hned na to posledním zbytek své vůle zastavila.
,,Ne, počkej, Mátyásy, nejprve utěším já tebe a potom...potom můžeš ty mě," řekla slabě, a přitom ho od sebe odstrčila, takže s tím hned přestal. Potom si klekla na zem a ocitla se přímo před jeho rozkrokem, do kterého se svými hravými prsty rychle dobývala.
Takže po chvíli, když stáhla z jeho boků látku kalhot, tak se před ní objevilo jeho naběhlé mužství v celé své kráse.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...