"!Występują sceny 18+!'
Tomioka Giyuu to Hashira Wody. Wraz z Shinazugawą Sanemi - Hashirą Wiatru - i Muichiro Tokio wybrali się do lasu gdzie prawdopodobnie był Demon na wysokiej górze. Nie wiedzieli jednak jaki to był demonem, o jakiej sile i kategori.
-Tomioka-San..
-hm? Tak Muichiro?
-Mam co do tego demona złe przeczucie..Po paru minutach dotarli na miejsce gdzie leżało wiele martwych ciał. Wiele zabójców demonów poległo, ciała były albo rozszarpane, porozrywane, albo bez głowy. Lecz większoś było z wyrwanymi sercami... Za drzewa wyłonij się domon, lecz ku małemu zdziwieniu nie był to zwykły demon, była to dziewczyna upermoon. Tokito odrazu ją rozpoznał, to siostra króla demonów. Ona też go rozpoznała. Odrazu się do niego uśmiechneła
- Tokito-Kun~ jak miło cię znowu widzieć! Mój braciszek też by się ucieszył!!
- Tokito znasz ją? - Spytał Hashira Wody.
-Tak, razem z Tengen'em i tymi słabszymi walczyliśmy z dwoma demonami którymi była ona i niżej postawiony demon.. Lecz każda z nich miała brata...
- Kim jest jej brat..?
- ...Królem Demonów...Dziewczyna tylko się zaśmiała a za jej pleców wyłonił się o półtorej głowy wyższy demon - którego wcześniej tam nie było - o nie naturalnym kolorze włosów jak i oczach. Spojrzał się na nich swoim przerażającym wzrokiem, lecz na młodszego z innym. Sanemi chwycił za miecz i ruszył na dziewczynę która odskoczyła. Mężczyzna, chciał się cofnąć lecz Tanjiro go złapał.
- Oi oi oi, za wolny.
Rzucił nim o drzewo tak że aż się połamało. Tomioka nie wiedział co ma robić tak samo jak Hashira Mgły. Giyuu w samą porę odskoczył przed dziewczyną, i zaczą ją atakować, wraz z Hashira Wiatru.Biedny Muichiro nie wiedział co ma robić został sam na sam z Królem wszystkich demonów. Nie mógł ruszyć żadną kończyną. Sparaliżowany strachem tylko stał i obserwował.
- Dawno się nie widzieliśmy, Muichiro cóż nie? - Z romyśleń wyrwał go głos Demona który po woli się zbliżał.
Kiedy młody Kamado zbliżył się do chłopaka, a ten wyrwany z transu odsuną się na bezpieczną odległość.
Tokito Muichiro nie wiedział co on chciał ale bał się. Cholernie się bał. Chciał pomóc Sanemi'emu i Tomioce, ale nie mógł się ruszyć. I co ze mnie za Hashira co boi się głupiego demona? Te pytania nurtowały go dość często.- Oi, Mui-Kun coś się stało? - Spytał się starszy, specjalnie używając zdrobnienia dalej do niego podchodząc, a Tokito nieświadomy tego że demon w jakimś stopniu go kieruje zdala od pozostałej dwójki Hashira i swojej siostry.
Hashira mrugną poczym został przygwożdzony do drzewa przez wyższego chłopaka. Tanjiro złapał jego ręce w swoją jedną a potem nad jego głowę, przez co niższy się lekko zarumienił jak i wystraszył jednocześnie. Drugą wolną ręką złapał jego podbródek poczym go delikatnie i z maluteńką troską podniósł, a swoją twarz przybliżył na bardzo niebezpieczną odległość, tak że ich nosy się stykały ze sobą. 'Co on zamierza?! Cholera nie mam jak się wydostać!' Delikatnie ręką zaczą przysuwać jego podbródek ku swojej twarzy, a zaraz potem pocałował nastolatka z pożądaniem, a ten nie widząc co robić oddał pocałunek, ponieważ ręka Kamado którą trzymał jego podbródek dał na tył jego głowy przysówając ją do swojej twarzy. Zaraz potem lekko ugryzł jego dolną wargę chcąc dostać się językiem do jego jamy ustnej co oczywiście się udało. Językiem zaczą badać wnętrze jego ust, a zaraz potem zaczą walczyć o dominację, którą oczywiście wygrał demon. Z niechęcią odsuną się od Filara Mgły bo wiedział że musi zaczerpnąć powietrza. Twarz Muichiro była cała różowa aż po uszy, przez co przypominał teraz malinę, na co Kamado się lekko zaśmiał.
- twoje usta smakują bardzo słodko Toki-Chan~ wiesz? - powiedział a zaraz potem uśmiechną się chytrze co spowodowało że twarz czarno włosego zrobiła się bardziej czerwona. - Wybacz ale muszę cię zostawić, i wrócić do siebie wraz z swoją siostrą. Ja z powodu małego problemu w dolnych partiach który spowodowałeś~. - Zaraz potem znikną a po niecałej, minucie niebieskooki zrobił się naprawdę czerwony niczym pomidor gdy skapną się o co chodziło demonowi. 'Baka Tokito! Baka Demon!'
CZYTASZ
One Shot'y
ActionOne Shot'y na zamówienie i mojego autorstwa ^^ będę starała pisać je długie ale nie obiecuje •^• Najczęstsze Anime - Naruto, Boku no hero academia, Kimetsu no Yaiba, Kuroko no basketbal, Hunter x Hunter, Jujutsu Kaisen, oraz wasze ^^