1

24 4 8
                                    

JİSUNG

Gözlerimi çalan telefonumla açtım. Bu ne böyle?

(203 cevapsız arama Felix'ten)

"FELİX NİYE BENİ BU KADAR ARAMIŞ LAN? ÖNEMLİ Bİ ŞEY Mİ OLDU?"

Telefondan Felix'i aradım ve saniyesinde açtı.

Felix:NERDESİN LAN SEN? NİYE ARAMALARIMI AÇMIYORSUN? ORAYA GELİP ELLERİMLE SENİ ÖLDÜRÜP CESEDİNİ KEDİLERE VERECEĞİM.

Jisung:Bitti mi sinirin?

Felix:He aynen bitti kanka. LAN SEN BENLE DALGA MI GEÇİYORSUN NEDEN GELMİYORSUN KARAKOLA SENİN YÜZÜNDEN BAŞ KOMİSER CHAN BENİ AZARLADI.

Jisung:Ne? önemli bir şey mi oldu. Bir dakika sen niye beni 203 kere aradın?

Felix:203 TANE CESET HABERİ GELDİ HER ARAMADA SENİ ARADIM AMA ÇOK HAFİF UYUDUĞUN İÇİN SAATLER SONRA AÇTIN.

Jisung:NE

Felix:ÇABUK GEL YOKSA KOVULACAKSIN.

Jisung:Tamam.

Telefonu kapatıp hızlıca hazırlanıp karakola gittim. Hızlıca felix'in odasına gittim biriyle konuşuyordu beni görünce baya şaşırdı telefonu kapattı ve yanıma geldi.

"Çabuk sana atacağım konuma git. Olay yerini incelemen lazım. Hepsine yetişemiyoruz."

"Tamam."

Felix'in attığı konuma bakıp olay yeri inceleme ekipleri ile beraber olay yerine gittik. Çok berbat bir yerdi her yer yıkık döküktü. Olay yerinin hemen yanında yıkılmış eski bir bina vardı. Olay yeri inceleme ekipleri cinayet işlenen yeri incelerken bende tek başıma o binanın içine girdim.

İçeri girdiğim gibi duvara iple asılmış bir ceset gördüm. Elime silahımı alıp dikkatlice etrafa baktım ve tam ekipleri çağıracağım sırada bi parfüm kokusu aldım. Bu erkek parfümü ve aşırı iyi kokuyordu. Telefonumu çıkarıp ekipleri arayacağım sırada arkamda birinin olduğunu hissettim. Ve tam arkama dönecekken biri beni siyah bir bezle bayıltmaya çalıştı o sırada tırnaklarımla o kişinin ellerini çizdim ama fayda etmedi ardından bilincimi kaybettim.

(...)

Uyandığımda ellerim ve ayaklarım çok sıkı bir şekilde bir sandalyeye bağlıydı. Etrafa baktım ama çok karanlıktı sanırım bir depodaydım ve biri beni kaçırmıştı. Ben ne yapacağımı düşünürken bir anda kapı açılma sesi geldi ve karanlık odada biri bana doğru yürüdü ardından ışıklar açıldı ve o kişiye doğru baktım.

yüzünden tavşanlı bir maske vardı sinemadan uçmuş tavşan maskeli bir mafya gibi duruyordu. Ardından yüzüme yaklaştı ve o kişiyi tanıdım bu beni bayıltan adamdı parfümünün kokusundan anladım ve konuştu

"Sonunda karşılaşa bildik bay han"

"Neden beni buraya getirdin lan? Ne istiyorsun benden?"

Bi dakika ne dedi o az önce? Han mı dedi?

"Lan sen benim herkesten sakladığım ismimi nerden biliyorsun?"

"Kusura bakmayın bay han ama bunu size söyleyemem. Ama size bir tavsiye kimseye çok fazla güvenmeyin hayal kırıklığına uğrarsınız. "

"kimseye güvenip güvenmeyeceğimi senin gibi kalpsiz birinden öğrenecek değilim. "










Bölüm sizce nasıldı?
Devamı gelsin mi?
Kendinize iyi bakın

Obsession Killer / MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin