2.İntikam Başlıyor

12 7 1
                                    

Ji-yoon, sabah erken saatlerde okula geldi. Okulun bahçesinde birkaç öğrenci grubu vardı, ama Ji-yoon'un gözleri Seung-min ve Hye-jin'i arıyordu. Onları uzakta, arkadaşlarıyla birlikte gülerken gördü. Derin bir nefes aldı ve içindeki öfkeyi kontrol etmeye çalıştı.

***

Sınıfa girerken Min-seok’la göz göze geldi. İkisi de sessizce anlaşmış gibiydi. Planlarını uygulamak için doğru zamanı bekliyorlardı.

Dersler sırasında Ji-yoon, sınıf arkadaşlarını ve öğretmenlerini dikkatle gözlemledi. Seung-min’in kibirli tavırları ve Hye-jin’in manipülatif gülüşleri dikkatini çekiyordu. Onları köşeye sıkıştırmanın yollarını düşünmeye başladı.

Teneffüste, Ji-yoon ve Min-seok kütüphanede buluştular. Sessiz bir köşeye çekildiler.

Ji-yoon:"Başlamamız lazım. Seung-min ve Hye-jin’in zayıf noktalarını bulmamız gerekiyor."

Min-seok:"Seung-min’in spor takımındaki konumu onun için çok önemli. Eğer onu oradan düşürebilirsek, büyük bir darbe alır."

Ji-yoon:"Hye-jin ise sosyal medyada çok aktif. Onun imajını zedelemek, onu etkileyebilir."

Min-seok başını salladı. İkisi de bu planın riskli olduğunun farkındaydı, ama Ji-woo için bunu yapmaları gerekiyordu.

***

O günün ilerleyen saatlerinde Ji-yoon, Seung-min’i spor salonunda izledi. Antrenman sırasında onu gözlemledi ve zayıf noktalarını not etti. Seung-min’in en büyük gücü, arkadaşlarına olan güveniydi. Bu güveni sarsmanın yollarını arıyordu.

Ertesi gün, Ji-yoon ve Min-seok, Hye-jin’in sosyal medya hesaplarını incelediler. Hye-jin’in paylaşımlarında bazı tutarsızlıklar ve yalanlar buldular. Bu bilgileri kullanarak bir plan yapmaya karar verdiler.

***

Ji-yoon, okul çıkışında Hye-jin’in en yakın arkadaşı Soo-jin ile konuştu. Soo-jin, Hye-jin’in gölgesinde kalmaktan sıkılmış biriydi ve Ji-yoon’un teklifine ilgisiz kalmadı.

Ji-yoon:"Soo-jin, Hye-jin’in sana nasıl davrandığını biliyorum. Onun yanında senin değerin yokmuş gibi hissettiriyor."

Soo-jin:"Evet... Ama ben ne yapabilirim ki?"

Ji-yoon:"Bana yardım edersen, hem Hye-jin’i alt edebiliriz hem de senin hak ettiğin değeri görmeni sağlayabiliriz."

Soo-jin, Ji-yoon’un gözlerindeki kararlılığı gördü ve teklifi kabul etti.

***

Planlarını adım adım uygulamaya başladılar. İlk olarak, Hye-jin’in sosyal medya hesaplarını hackleyip yalanlarını ifşa eden paylaşımlar yaptılar. Bu, Hye-jin’in imajını zedeledi ve arkadaşları arasında güvensizlik yarattı.

Seung-min ise spor takımında sorunlar yaşamaya başladı. Ji-yoon ve Min-seok, onun antrenmanlarını sabote ederek performansını düşürdüler. Takım arkadaşları ona güvenlerini kaybetmeye başladı.

***

Son sahnede, Ji-yoon evde Ji-woo’nun fotoğrafına bakarken, iç sesiyle konuşuyordu.

Ji-yoon (iç sesi):"Bu sadece başlangıç, Ji-woo. Sana söz verdim ve bu sözü tutacağım. Kimse cezasız kalmayacak."

Kardeşinin intikamını alan Ji-yoon:Death or Revenge ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin