⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Eve döndüklerinde saat neredeyse gece yarısına yaklaşıyordu.
Felix'in de, Hyunjin'in de yüzünde sıcak bir tebessüm vardı. İkisi de sabah arabada yaşananlardan dolayı etkilenmişti.
Yine de birbirlerine iyi geceler dileyerek odalarına dağıldılar.
𔓘
Hyunjin odaya girer girmez telefonunu eline alıp Jisung'u aradı.
"Efendim?" Diye açtı Jisung telefonu.
"Döndün mü?"
"Yoldayım, yakında evde olacağım."
"Hesabıma yatan para senden mi geldi?"
"Ben buradayken Changbin hyung bir yarısını halletti. Anaparayı dörde böldük. Bir kısmı benim, bir kısmı da senin hesabında. Üçüncü parçayı da Changbin hyung alacak ama dördüncü için ne yapacağımı bilmiyorum."
"Tek sefer için çok mu yüklü geldi? İyi kazancın varmış."
"Eh, fena sayılmaz. Aslında dördüncü için Felix'in hesabını düşündüm ama tek hesap için bile yüksek bir miktar olduğu için abim fark edecektir."
"Minho'yla konuşabilirim. Diğer yarıyı da kısa sürede çıkartın. Yarın bizimkilerle görüşüp düğün tarihini netleştireceğim."
"Kabul edecek, değil mi?"
Hyunjin gülümsedi. "Edecektir. Tek yapmamız gereken düğüne kadar ona hiçbir şeyi çaktırmamak."
"Öyleyse taşınma işini biraz erteleyeceğim."
"Hı-hm. Felix soyadımı aldığında doğrudan harekete geçeceğim."
"Çok zahmet ediyorsun gibi geliyor."
"Durmayacak Jisung. İstediğini alsa bile daha fazlasını istemeye devam edecek. Baban bile olsa... Yaptıklarının cezasını ödemek zorunda."
"İntikam duygusuyla hareket ediyorsun."
"Müstakbel eşimi korumaya çalışıyorum."
Jisung derin bir nefes aldı. Felix'in arkasından iş çevirmek hala onu geriyordu ama Hyunjin sözlerinde çok ciddiydi. Bu yüzden çaresizce onayladı, vedalaşıp telefonu kapattı.
𔓘
Sabah Hyunjin ve Felix, öğlene doğru kahvaltı masasında buluşmuşlardı.
Yemeğin ortalarına geldiklerinde Hyunjin konuştu. "Felix, eğer uygunsa bugün bizimkilerle görüşmek istiyorum."
Felix ağzındaki lokmayı yutup gülümsedi. "Tabi, ne için?"
"Netleştirmemiz gereken bir düğün tarihi var. Eğer senin için de uygunsa daha fazla geç kalmak istemiyorum."
"Tamam..."
"Aklında bir tarih ya da yer var mı?"
"Fark etmez. Söylediklerinize uyarım."
Hyunjin başıyla onayladı.
Ardından Felix yeni hatırladığı olayı anlatmak için heyecanla dikleşti. "Bugün sekreterim gelecekti, bay Kim'i biliyorsun."
"Hı-hm. Neden?"
"Şirketten çıktığımda beni yalnız bırakmayacağını söylemişti ama telefonlarını biraz görmezden geldim... Sabah konuştuğumuzda sesi öfkeli geliyordu, bu yüzden onu davet etmiştim. Katılmasında sorun olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Çiçeği | Hyunlix ﴾ Omegaverse ﴿ ✓
Fanfiction06.07.2024 - 25.07.2024 ✓ Babam ayarlanmış bir evlilik yapacağımı söylediğinde hayatımın tamamen bittiğine emindim. Ama kim bilebilirdi, ilk defa sahiden yaşayacağımı? 『 Hyunlix, omegaverse, green flag, evlilik hayatı 』 #felix 🥇 23.07.2024 #hyunjin...