YANGIN ALARMI

92 14 39
                                    

*Hatırlatma*

"Üzgünüm sevgilim. Tek manyak olan sen değilsin."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Bekledim. Şuan herkes bizi düğünün olduğu yere gidiyor sanıyordu. Normal şartlarda Jeon ile orada buluşup son dokunuşları yapacak ve davetlilerin arasına girip sıkıcı düğünümüzü yapacaktık."

"Plana göre benimle gelen tüm korumaları devre dışı bırakacaktık. Onun yerine Taehyun'un adamları geçecekti ve aynen düğünün olduğu yere doğru gidecekti ama ben gitmeyecektim. Herkes beni oraya gidiyor sanacaktı. Geciktiğimizi fark edince arayacaklardı ama telefonu Taehyun'un adamları açacaktı ve aslında trafikte kaldığımızı ve en kısa sürede geleceğimizi söyleyeceklerdi. Ve benim yerime geçen başka bir gelin olacaktı. Yüzünü duvak ile örteceği için o düğüne gidene kadar kimse onun ben olduğumu anlamayacaktı."

"O sırada ben de Jeon ailesine milyonluk vurgun yapacaktım. Daha sonra ise Taehyun ile beraber saklı eve gidecektik. Orda telefon sinyalleri de çekmediği için kimse bizi bulamazdı. En azından bu sahtecik düğün bitene kadar. "

"Ama haksız mıyım? Ben uyarımı yapmıştım. Onlar beni dinlemedi. Ben her zaman dediğimi yaparım çünkü annemin kızıyım. Özgürlük ve asilik de biraz anneme çekmişim. Kafama birşey koyduysam mutlaka yaparım."

Min Sung: evet, geliyorlar.

"Dediğimde camdan dışarıyı izledim. Siyah birkaç araba hızla ilerleyerek önümüze geçmişlerdi. Daha ne olduğunu anlamadan bizim arabalar durmuştu. Taehyun'un korumaları olduğunu düşündüğüm kişiler bizim arabaların etrafını sararken Jeon'un korumaları tek birşey bile yapamadan arabadan çıkmak zorunda kalmıştı. Taehyun'un korumaları onların üzerinden silah ve telefonları alırken hepsini bayıltmıştı."

"Arabanın kapısını açıp çıktım. Taehyun yürüyerek buraya doğru gelirken adımlarımı hızlandırarak yanına ilerlemiş ve koluna girmiştim."

y/n: tekrardan teşekkür ederim Taehyun.

Taehyun: ne demek. Prensesim isteyecek de ben yapmayacağım?

"Taehyun hızla korumalarına bakmıştı."

Taehyun: bunları bağlayın ve depoya kaldırın, kızı da arabaya yerleştirin ve siz de geçin.

"Arabadan benim gelinliğimin aynısı giymiş bir kız çıkmıştı. Taehyun yanında ekstra fazla koruma getirmişti. Benim ve Jeon'un korumalarının yerine onlar geçerken Taehyun'a bakmıştım."

y/n: kıyafetlerimi getirdin mi?

Taehyun: evet, arabada. Hemen üzerini değiştir.

"Dediğinde başımla onayladım. Gösterdiği arabaya binmiş ve kapıyı kapatmıştım. Pakelerden kıyafetleri çıkarırken üzerimdeki gelinlik kalıntısını çıkarmış ve onları giymiştim. Neyseki araba camları siyah filmliydi. Dışarıdan içerisi görünmüyordu."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin