Multimedya Burçak ve Cenk
"Cenk!Sonunda geldin demek.He bu arada kızlar bu Cenk bir kaç gün burada kalacak."dedi Berke ve Cenk ile erkekçe bir sarılma gerçekleştirdiler.
Sonra Berke bana döndü
"Ağzının suy ile yerleri göl ettin kapa şu ağzını sinek giricek"dedi ve eliyle çenemi yukarı itti.
'Oha lan!Bu Cenk için ben iç sesliği bırakıp ayrı bir vücut oluştururum'İç ses bu mümkün olmadığından şimdi sus ve bana yol aç!
Off!
Çok coolum!
"Merha Cenk tanıştığıma çooook memnun oldum" dedim ve elimi uzattım.
Elimi sıktı ve
"Belli oluyo"dedi ,tabi piç sımaylı eksik etmeden
Ay göt oldum hatta götümle bütünleştim resmen.
Durumu kurtaralım bari!"Gelecekteki 1616522 çocuğumun babası olduğundan seninle laf dalaşına girmek istemiyorum.Yoksa fena laf sokarım,soktuğum laflar geri çıkmaz!Berke bayağı deneyimli o sana anlatır dikkat et benimle zıtlaşma"dedim dişlerimin arasından ve elini biraz sıkıp bıraktım.
'Başı boktu sonu koptu'
İç sescim benden bileyler kapıyosun da,bunları bana kullanma zaten küçük bir sinir problemim var!
'Tamam apla!Affola kusura bakma bidaha olmaz '
İşte böyle adam olcan
"Tamam, kime bulaşmamam gerektiğini anladım gelecekteki 1616523 çocuğumun annesi"
"Yalnız o 1616522"dedim
"O kadar çocuğu yapmışız bi tane daha yaparız herhalde gelecekteki sarışın ve güzel karım"
"Bak şimdi durumu toparladın."dedim ve ikimizde kahkaha attık.
Diğerleride Cenk ile tanıştıktan sonra oda yemeğe oturdu.20 yaşındaymış,gitar çalıyormuş,istanbulda yaşıyormuş ve en önemlisi sefgilisi yokmuş.
"Cenk nerede kalacak?Yani hangi odada?"
"Bir oda tek kişilik,iki oda iki kişilik."dedi Aysun
"E benim odamda çift kişilik yatak var "dedim
"Açıklama yapıyorum Burçak sabret!"
"Aysun'cum niye kızıyorsun kiiiii?"
"Benim odam tek kişilik,Esma ve Öykü iki kişilik bir odada kalıyor,Burçak'ın odası çift kişilik.Şimdi söyleyin Hanginiz koltukta yatar?"dedi
"Ben kimse ile birlikte yatmam!"dedim
"E o zaman Burçak koltukta yatsın?"dedi Berke
"Berke sana soran oldu mu?Üstelik ben koltukta da yatmam hem o oda da benim kalmam gerek!"
"Niyeymiş o?"
"Çünkü o oda bana ayrıldı!Görmedin mi üstünde kocaman 'Danger' yazıyo"
"Iyi be ben yatarım koltukta.Siz Cenk ile birlikte senin odanda kalırsınız !Hem de gelecekteki 1616522 çocuğunuz için erken çalışmalara başlarsınız "diyip yamuk bir sırıtış takındı
"1616522 çocuk işini dalgaya alırım,seni kayle almam!"
Benim ağır lafıma ortam iyice gerginleşmişti.
"Ortam gerildi,saat geç oldu herkes yataklara"diyen Öykü'nün haklı olduğunu düşündüm ve odama çıktım.
Giyeceğim şortlu pijama takımını alıp odamdaki banyoya geçtim ve banyoda pijamalarımı giydim.
Bugün giydiklerimi banyodaki kirli sepetine attım.
Banyodan çıltığımda Cenk altında bol bir şort ve üstsüz bir şekilde karşımda duruyordu.
"Bu gecelik beraber uyumaya mecburuz sarışın,güzel,zeki ve atarlı kız"
"Yatağın ortasına yastık koyarız!"
"Nasıl istersen"dedi ve ikimizde yatağa yattık,tabi ortaya yastığı unutmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oldu Canım!
Humor"Yaz biter bizim eğlencemiz bitmez. Artık diğer mevsimlerde de bizim hikayemizi okuyabilirsiniz." "Burçak hikayemizin özetini geçmeyecek misin? " "Berke şimdi ben başka birşeyin üstünden geçecem!" "Hep bir asabiyet,bir laf sokma çabaları,şebeklik,ta...