1.1

13 2 5
                                    

Merhabalarrrrrrrrrrrr tekrardan wattpada girmemizin şerfeine bir bölüm atıcam bugün yani toplam ✌🏻tane bölüm atmış olucam.

kankitiloşkidom olan arakadaşlarımda çok uğraştık hele biri onun sayesinde vpn ile giriş yaptık.

Şükür kiiiii olduuuu...

Neyse başlayalım bakalımmmmm💞💞💞💞💞

Aras'dan

Çekim işi bittikten sonra arabama atlayıp tüm yol boyu Gökçeyi düşünmeden edemedim.

Arabayı eve gelince park ettim ve evde tek yaşadığım için direkt duşa girdim ve altıma gri eşofman giyinip üzerime bir şey giyinmedim.

Kendime dışarıdan lahmacun söyledikten sonra salona geçip oturdum ve kafamı koltuğun başına yaslayıp tavana bakmaya başladım...

Ve de...

Onu...

Onu düşünmeye...

Dokunamicak kadar güzel ve muhteşemdi...

Hele o gülümsemesi çok aşırı bir güzelliğe sahipti.

Ben onu düşünürken kapı çaldı.

Gidip kapıyı açtım ve siparişim gelmişti.

Hemen ücreti ödeyip mutfağa geçtim ve lahmacunumu yemeye başladım.

Yedikten sonra etrafı toparlayıp yatak odasına çıktım.

Ve aklıma birşey 'dank' etti.

Hemen yatakta uzanırken telefonumu yanı başımdan alaraktan Instagram'a girerek Gökçe'nin hesabını buldum ve takip isteği gönderdim.

Bir süre bekledikten sonra tam telefonumu kapatıcakken iki bildirim geldi hemen açıp baktım.

@gökçekandem_ir takip isteğinizi kabul etti

@gökçekandem_ir sizi takip etmek istiyor

Bu bildirimleri gördükten sonra yüzümde istemeden bir sırıtış oluştu.

Ve...

Onunda takip isteğini bekletmeden kabul ettim.

Ve hesabında dolaşırken bugün çekimden sonra bir cafede olan bir gönderi attığını gördüm.

Ve gönderisini beğendim.

O sırada bir tane daha gönderi paylaştı bakar bakmaz ne yapacağımı bilemedim.

Çünkü biraz şeyyy...

Beklenmedik şeydi...

Bir kaç tane yorum ve beğeni geldikten sonra bende beğenip uygulamadan çıktım ve uykuya daldım.

Arkadaşlar bu bölüm kısa çünkü fazla tutmak istemedim ve Aras'dan diye belirttim.

Yorumlarınızı bekliyorum.😘😘😘😘😘


Gelin öpim sizi kafanızdan vpnyi bulanlar ve paylaşanlar 💋


Mafya ile olan ilişkim/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin