6. Chtěla ho

9 2 0
                                    


,,Ó ty jsi tak krásný Mátyásy," pěla chválu nad jeho údem a přitom se ho dotkla prsty a on zasyčel bolesti. ,,Jsi tak mužný a silný, miláčku," dodala šeptem a přitom začala jeho údem, který si vzala do ruky pohybovat nahoru a dolů.

,,Ááá to je ono Mimi, neboj se a ještě přitlač," řekl Mátyás a tak Mimi začala jeho údem pohybovat ještě rychleji.

,,Ano, to je ono lásko," sténal slabým hlasem, protože mu tím přinášela neskutečné ukojení. A bolest, stejně jako napětí z jeho mužství pomalu ustupovalo. Mimi ho olízla jazykem a potom ho vzala do úst a jemně zkousla.

Uměla umění starých kurtizán, takže si s ním slastně pohrávala a přitom mu dopřávala královský prožitek.. A když ucítila, ve svých ústech že se chystá vyvrcholit, tak přestala a uvolnila si šněrování ve výstřihu, aby mu poskytla blažený pohled.

Mátyás se podíval dolů do jejich očí, které se leskly jako drahokamy a pak do jejího výstřihu, který ho neskutečně lákal. Jeho mužství volalo po ukojení a jen ten pohled na její nádherná prsa zapříčil to, že se jeho úd opět zvedl, ale i s tím přišla další bolest, protože ještě nedošel k vyvrcholení své rozkoše.

Podíval se ji do očí a ona vypadala jakoby ho prosila, ale přitom byla stále tak svůdná.

,,Posluž si Mátyásy," řekla a přitom se mu podívala dlouze do očí. ,,Vyvrchol na má ňadra, pokrop je svou slastnou rosou, miláčku," zašeptala a pak už nic dalšího nemusela říkat, protože její pohled, i její tělo říkalo vše.

,,Chtěla ho a vyzvala ho k tomu, což ještě žádná žena, nikdy," řekl si Mátyás v duchu a pak udělal oč ho žádala a vyvrcholil na její nádherná ňadra, která se leskla, jako pod kapkami rosy.

Potom už nemohl čekat víc.. Chtěl její tělo..chtěl ji celou..A tak si k ní klekl a pak si začal svlékat kabátec..,,Počkej, já tě utřu," řekl slabým hlasem a pak se látkou svého kabátce dotkl jejich prsou a opatrně z nich setřel své semeno.

,,Byla tak krásná, jako bohyně a on ji tolik chtěl.." vyznělo mu v hlavě a to stejné slyšel i ve svém srdci. Proto už na nic nečekal a sklonil se k jejím rtům a pak ji políbil. Jeho vášeň byla tak dychtivá, silná a spalující, že ani nepostřehl, že Mimi odhodila jeho kabátec, kterým ji utřel a že počala svlékat jeho košili a pomalu ho přitom hladila po už odhalené hrudi.

,,Předtím jsi potěšila ty mě, a teď zase potěším já tebe, má sladká," zašeptal ji Mátyás něžně do ucha a pak ji stáhl z ramen látku od jejich šatu a počal ji svlékat.

A když byl hotový, tak odhodil její šaty, i plášť do trávy a ona předním zůstala jen v podvazcích a svůdném prádle z toho nejtenčího plátna. Sklonil se k ní a plenil její ústa s takovou dychtivostí až se musel ovládat, aby se na ní nevrhl hned teď.

Pak zasypal polibky její tváře, hrdlo, hruď, prsa, břicho a boky..až došel k jejímu podbřišku.

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now