18. Naplácání

12 2 4
                                    


,,Co jdeš dělat Mátyásy?" zeptala se Mimi a přitom na něj dlouze pohlédla. ,,Neplácat ti Mimi. Víš přece co Arpád říkal, že když budeš zlobit..tak.." odsekl a přitom celé její tělo přejel vášnivým pohledem. 

,,Ale já jsem byla hodná. Nezlobila jsem," bránila se Mimi a přitom se na její tváři objevil slabý úsměv. ,,To nevadí, ale stejně ti naplácám.. kočičko. Ale jinak než myslel Arpád..jemně a mužně, bez žádného násilí," dodal a potom si ji její tělo přehodil přes dřevěnou kládu a přímo před jeho očima se vyjímal její krásný zadeček.

Vztáhl na ní jemně ruku a ona sladce zasténala.

,,Ááá, Mátyásy!" vykřikla a on uviděl její vášnivě naběhlé písky. ,,Líbí?" zeptal se a přitom do jejího těla ponořil svůj naběhlý a ztopořený úd, který už volal po úlevě.

,,Ano!" odpověděla a přitom ucítila jak se její pochva kolem jeho mužství stahuje.

 ,,Tak ještě přidáme zlatíčko," řekl a přitom začal do jejího těla vášnivě přirážet a Mimi jen sladce sténala při jeho počínání. ,,Och, to je ono Mimi, to je ono poddej se té vášni, miláčku," zašeptal slabým hlasem a znovu do ní silně přirazil a ona opět blaženě vykřikla.

 ,,Víš že jsem celý tvůj, jenom tvůj. Tak se mi odevzdej i ty, Mimi," řekl a přitom do ní přirážel stále víc a víc a ona jen sladce sténala, protože nemohla přestat, stejně tak jako i Mátyás.

,,Miluji tě!" vykřikl a v tu chvíli slastně vyvrcholil do jejího těla. A Mimi se jen rozplývala nad tím požitkem.



------------------------------------------------

Co myslíte, kam tenhle jejich vztah povede?

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now