Minik kanarya

219 21 25
                                    

Wattpad'e girmek için VPN demi kullanacaktik be🥲

Mert Hakan

Fenerbahçe'nin maçı vardı, pek önemli bir maç olmadığından biletler uygundu bizde bunu fırsat bilip almıştık.

İcardi bebeğime maçta olacağıma dair bir mesaj attım.

Mert X İcardi (Birbirlerinin böyle kaydetmediler ben anlayın diye)

Mert

Aşkım
Biz bizimkilerle Fenerbahçe maçına gidiyoruz
Haber alamazsan o yüzdendir
Seni seviyorum la

İcardi
Tamam canım
Bende seni seviyorum💖

Mert
💛💙
(Goruldu)





İcardimden görüldü yediğimde hafif kıkirdadim ve bizimkilerle konuştum. Hepimiz tam gaz hazırlanmış maça gitmiştik.

Hayvanlar gibi bağırırken maç sona ermiş 4-0 yenmiştik. Zaten hazırlık maçıydı bizde o yüzden uyguna bulmuştuk.

Bogazlarimiz agrirken Stadyum'un altındaki Cafe'ye gittik ve kahve aldık, Açıkçası bize baya girmişti.

Hepimiz oturmuş goller hakkında sohbet ederken dağılma zamanımızın geldiğini anlamıştık.

Hepsiyle vedalaştık fakat İrfan bize geldiği için beraber giymeye başladık.

Yolda gülüp eğlenirken İcardi'ye haber verdim.

"Olm maç tarihleri belli olmuş" İrfan Maçkolik'ten gelen bildirime bakıp göz gezdirirken bana söyledi.

"Derbi maçlarını söyle" baktı ve konuştu "Fenerbahçe- galatasaray 6 Kasım'da" başımla onayladım "Bizimkilerle düşman kesilecegiz desen" İrfan güldü ve onayladı.

Eve gelene kadar tüm herşeyi konuşmuştuk neredeyse.

Cenk tosun'a özellikle aşırı sinir olmuştuk herkes gibi, tamam bize geldi falan ama Cenk tosun'un yeri Beşiktaş'tir aga.

Biz eve geldiğimizde İcardi kapıyı açıp gülümsedi "Hoş geldiniz" İrfan başıyla selam verip içeri geçti, bende İcadiye hızlı bir öpücük verip İrfan'in arkasindan gittim.

Bugün bizde kalacaktı İrfan, bu yüzden tüm akşam pes atacaktik. Tabi aklımıza okul olduğu gelince 2 tur oynayıp çıktık.




Sabah İrfan'a kendi kıyafetlerimi verdim. İcardi erkenden işi olduğu için çıkmıştı, bizde beraber benim arabayla gitmiştik.

Bizimkiler'in yarisi dünün yorgunluğu yüzünden gelmemişti.

Jayden, İrfan, Ben, Çağlar, tadic ve Dzeko vardik Sadece. Olsun be biz birbirimize yeteriz.

Derslerin başlama saatleri herkeste farklı olduğu için farklı saatlerde, farklı insanlar gitmişti.

Bende dersim olduğu için gittim. İcardi bugün okula gelmeme kararı alıp evde yatmıştı, serefisizi şimdiden özlemistim.

Tüm okul günü bir ömür gibi geçmişti, şimdi ise eve gidiyordum.
Irz düşmanımı özledim amkoyayim.

Eve geldiğimde İcardi'yi keremle pes atarken gördüm, rahatsız etmemek için kereme selam verip İcardi'yi öptüm ve duşa girdim.

Ben duştan çıkana kadar kerem gitmişti, benim duş almam, saçlarımı kurutmamdir, odur-budur hepsi 2 saat oluyor.

İcardi ben giyinince yanıma geldi "Özledim seni minik civciv" kaşlarımı çattım "Ben sana kedi diyor muyum lan!" Gerilmistim.

İcardi sırıttı "Tamam hayatım şaka ya" kesik kesik öpüşmeye başladık. En sonunda beraber yemek hazırlayıp, pes attıktan sonra uyuduk.

Valla şu sınav halloldu ya, yarında Gideyim daha gitmem amk.

Bizimkiler de öyle yapacaktı zaten, icardi'ye söylediğimde oda okeylemisti.

İcardi'nin sağı solu belli olmaz ama neyse.

Hay sikeyim/ Mert Hakan x İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin