7. Bölüm: Özür Dilerim

147 15 86
                                    

O kadar mutsuzum ki...

Ve ben hala yeni bölüm yazıyorum...
--

Han Jisung

Uyandığımda üstümde bir ağırlık vardı ve ayrıca sıcak basmıştı.

Kafamı kaldırıp baktığımda Minho'nun üzerime bir bacağını ve ve karnıma da bir elini koyduğunu görmüştüm.

Ne kadar çekmeye çalışsamda çekmiyordu. Son çarem artık ona vurmaktı.

Boşta kalan elim nereye denk gelirse vurmuştum.

İnleyerek bacağını ve kolunu üzerimden çekmişti.

"Ne oluyor ya!"

"Minhocum benim hayatım, üstüme çıkacakmışsın neredeyse, boğuluyordum. "

"Ya gerçekten mi? Özür dilerim. "

"Özür dilemene gerek yok çıkmamışsın üstüme."

"Rahat uyudun mu? Pardon rahat uyudunuz bu?"

"Hmhm, sen yanımdaysan ben hep rahat uyurum. "

"Senin o ağzını yiyeyim mi!"

"Sonra ye canım şimdi olmaz. "

"Ben ne zaman yiyeceğimi biliyorum ama neyse."

"Of sus. "

"Senin bu utangaç hallerin... Beni öldürüyor o kadar tatlı oluyorsun ki... "

İkisi de ayakta olduğu için Minho Jisung'u belinden kavrayıp dikkatlice kendisine çekmişti.

Ve Jisung'un tatlı pembe dudaklarını öpmüştü. Jisung'ta karşılık verdikten sonra ayrılmışlardı.

Bakın şimdi Hyung line ve Maknae line var ya Minho'nun olduğu taraf Hyung line yanı amcalar, Jisung'un olduğu taraf ise maknae line yani dayılar.

Artık ay ay zaman atlaması yapmak istiyorum. O yüzden bazı yerlerde

--

Hamilelik; 3 ay + 2 hafta.

Han Jisung

Hamileliğimin 3.ay 2. haftasındaydım. Çoğu zaman sürekli uyuyordum, bir şey yapmasam bile yorgundum.

Siktiğimin hormonları yüzünden bipolar gibiydim.

Mesela geçenlerde gülerken birden ağlamaya başlamıştım.

Nasıl oluyordu da Minhom bunlardan bıkmıyordu, sıkılmıyordu? Koca adamım benim, kaslı olduğu kadar dayanıklı da.

Bir ara ayrı eve çıkmak istemiştik Minho ile tekrar ama vazgeçmiştik.

4 hafta sonra bebeğimizin cinsiyetini öğrenebilecektik.

İkimizde sabredemiyorduk ama bir şekilde 4 hafta daha sabretmeliydik.

Ufaktan da olsa bebeğimin hareket ettiğini hissedebiliyordum fakat henüz tekme atamıyordu.

Tekme atmaya başladığı zaman Minho illaki kafasını koyacaktır karnıma, o zaman Minho'nun kulağına tekme atmasını isteyeceğim.

Canım kocam, Minhom eski hayatından, rutinlerinden o kadar uzaklaşmıştı ki hep benimle ilgileniyordu.

Beni diğerlerine emanet edip gitse bile eve gelir gelmez ilk kelimesi Jisung nerede oluyordu.

Benimle fazla ilgilenmene gerek yok desemde yinede ilgileniyordu.

Ah Tanrım, ben bu adamı hakedecek ne yaptım?

I'm Pregnant | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin