Băieții intră și se pun lângă Derek.
-Derek ce e?întreabă Alex.
-De ce plângi?întreabă Darrin.
-Eram gata să-i zic adevărul despre copil Vanessei.
-Și de asta plângi?întreabă Chad.
-Nu!Băieți eu...
-Tu ce?întreabă Rolay.
-Eu m-am îndrăgostit de Vanessa!
Începu să plângă mai mult.Până acum el nu se îndrăgostise.Nu știa cum e să iubești pe cineva.Pentru el fetele erau doar noaptea și atât dar Vanessa pentru el e diferită.
-Calmează-te amice!spune Alex.
-Simt că o pierd pe zi ce trece.De asta nu vorbesc cu ea mai deloc.Nu pot!Cât îi văd mai mult chipul cu atât mă îndrăgostesc mai mult de ea.Ea e prima fată de care chiar sunt îndrăgostit fără să o ating.
-Măcar te-ai îndrăgostit de fata bună,spune Chad.
-Are dreptate!spune Darrin.
-Putem intra?întreb eu.
-Sigur intrați,spune Darrin.
Derek își șterse lacrimile înainte să-l văd eu.
-Am o idee dacă e și Derek de acord.
-Spune Vanessa!
-M-am gândit să stea și băieți și fetele aici.Să nu mai fie nevoie să ne deplasăm cu mașinile de la unul la altul.
-Bună idee cumnato,spune Alex.
-Atunci Alex hai să mergem cu fetele să-și ia bagajele.
-Haideți!îi răspunde Alex lui Rolay și fetelor.
De atunci cei patru stau în vila noastră la etajul unu.Trecuseră câteva luni de la incidentul acela.Era noapte când am auzit niște împușcături.Eu,Derek și restul casei ne luăm pistoalele care avem și coborâm jos.
-Ies eu prima!
-Nu Vanessa!Tu vi după mine dar niciodată în fața mea.
-Atunci ieși odată!
Noi ieșim afară dar nimic.Derek înțepenise când a văzut coșul cu un copil în el.Eu mă duc la copil.Era o scrisoare.
-Vanessa dă-mi scrisoarea!
-Stai puțin!
-Vanessa te rog!
-,,Bună Derek!Dacă tot pe mine nu m-ai vrut îți bag copilul ăsta pe gât să ai și tu grijă de el.O cheamă Brianna.Știu că Vanessa nu știa la începutul căsătoriei tale cu ea că tu mereu veneai la mine să-ți faci plăcerile.Vanessa dragă,copilul acesta care ai făcut tu tot posibilul să trăiască e a lui Derek.Am rămas însărcinată în prima seară când ai fost la vila Russon ca logodnică a lui.Lăsând astea la o parte,sper că va avea Derek grijă de fata sa până mă întorc eu.Anesia!"
-Vanessa hai să vorbim.
-Să vorbim?Ce naiba să vorbim Derek?Cum adică e copilul tău?Cum?
Lacrimile începură să apară pe chipul meu și inevitabil și pe fața lui.
-Voi ați știut!
-Surioară!
-Nu mă lua cu surioară Matei.Toți ați știut de asta și mi-ați ascuns tot.
-Derek nu voia să te piardă.Nimeni nu vrea,spune Ella.
-Ce prieteni sunteți voi?Îmi ascundeți tot fără vreo remușcare.
-Nu ști câte remușcări avem încă,spune Rolay.
-Noi am vrut să-ți fie doar bine.Am vrut să nu pățești nimic,spune Darrin.
-Să nu pățesc nimic?Eu...
Dar în momentul acela când să mai zic ceva eu leșin.Derek reușise să mă prindă la timp.El mă duce în camera noastră și nu mă trezesc până dimineața.Derek adormise la capul meu în tot timpul acesta.Cleo și Brianna începuseră să plângă.Erau în aceeași cameră momentan.Ies pe holul de la etajul doi unde era camera mea și mă duc la cele două fete.Derek venise după mine.
-Hai Cleo te rog nu plânge.
Încercam s-o legăn cum puteam.
-Nu sta acolo și hai și leagănă-ți fiica.
-Dă-mi-o mie pe Cleo!
-Bine uite!
Cleo ajunge în brațele lui Derek iar eu o iau pe Brianna.
-Nu mai plânge bebe mic.Totul e bine acum.Culcă-te și uită tot.Eu sunt lângă tine,cânt eu ca să le liniștesc.
Ele adormiră iar eu le pun înapoi în pătuț și ieșim.Coborând la parter,nici eu nici Derek nu vorbiserăm deloc.
-Matei unde mergi?
-Trebuie să mă întorc înapoi la lucru.
-Chiar trebuie?
-Vane nu o să mă pierzi.Nimeni din familia noastră nu mai moare.
Iar el mă pupă pe frunte înainte să meargă.De atunci trecură câteva săptămâni.Eu cu Derek nu prea mai dormiserăm.Brianna dormea cu Derek în cameră dar trebuia să dorm și eu acolo.Fetița se trezea din oră în oră și plângea.Nu știu când am mai avut noi un somn bun.
-Sunteți bine?Păreți adormiți.
-Nu am închis un ochi de trei săptămâni de când sunt nevoită să dorm cu Derek.
-Opa!
-Nu te gândi la prostii Alex.Fiică-sa doarme în camera noastră cum ar veni și plânge din oră în oră.
Dar Derek ațipise în picioare.Eu îi dau un cot în burtă.
-M-am trezit,m-am trezit!
-Explică-le tu mai bine de ce nu dormim noi noaptea.
-De ce nu o facem?A da,nu mă lași tu.
-Se vede că ești adormit rău.Din cauza lui fiică-ta boule!
-Sunt eu adormit dar nu mă faci tu pe mine bou.
-Terminați!Discuțiile astea le lăsăm mai târziu,spune Clarissa.
-Ce vreți să facem?întreabă Ella.
-Să ne culcăm!spun eu cu Derek la unison.
-Bine somnoroșilor!Mergem să mâncăm ceva iar voi vă duceți apoi în cameră să dormiți,spune Rolay.
După ce mâncăm eu și Derek ne punem în camera lui să dormim și adormiți am fost.Nici măcar nu am mai auzit-o pe Brianna plângând.
-Oare ar trebui să mergem să luăm fata?
-Bună idee,spune Alex.
Alex,Rolay,Ella și Clarissa intră în camera noastră.Nu știu cum am ajuns dar eu eram cu spatele la Derek și el mă ținea în brațe.Înainte să iasă,Alex ne face o poză și o pune pe grupul nostru.Eu cu Derek ne trezim peste șapte ore.Era patru după masa.Când n-am mai văzut bebelușul în pătuțul lui m-am speriat.
-Derek!Derek trezește-te!
-Ce e iubire?
-Nu mă lua cu iubire.Fata ta a dispărut.
Derek își ia telefonul și se uită la mesaje.
-Nu mă mir!Uită-te pe grup.
-Ce e pe grup?
-Doar uită-te!
Când îmi deschid telefonul și văd poza înroșesc.În mesaje scrie clar că copilul e la ei dar poza aia mă distruge complet.
-Ce ai înroșit așa?
-Eu m-am înroșit?Cred că ai vedenii!
El se apropie de mine.Mă uitam cât la ochii lui cât la buzele lui.
-De ce te ascunzi de mine?
-Eu nu mă ascund!
El observase deja la ce mă uitam la fața lui.Își pune o mână pe talia mea iar alta pe gâtul meu.
-Derek sunt și ceilalți în vilă.
-Dacă ei au trimis o poză cu noi îmbrățișați să le trimitem și noi o poză sărutându-ne.Am văzut cât vrei asta.
-Ți se pare!
-Atunci nu ar fi o problemă!
Derek mă apasă mai tare de talie iar gâtul mi-l prinde mai bine cu mâna lui.
-Poți face tu poza?
-Dacă chiar vrei!
Iar el începe să mă sărute.Un sărut de ăla nebunatic în care limbile se intersectară.Eu reușesc să fac poza cumva și să o trimit dar apoi mă las condusă de sărut.
-Ce ar fi să o mai facem odată!
-Ești sigură?
-Da!
Iar el începe să mă sărute iar.Sărutul după care duceam atâta dor.
CITEȘTI
Negocieri Periculoase
Roman d'amourCând inima devine monedă de schimb și viața ta va fi exact ca o bancnotă care se plimbă dintr-o mână-n alta negăsindu-şi locul.Vanessa trece prin multe lucruri nedorite,fiind forțată să fie soția unui mafiot cu inimă rea care o modelează cum vrea.Nu...