Ji-yoon ve Min-seok, planlarını adım adım uygulamaya devam ediyorlardı. Okuldaki atmosfer, Hye-jin’in sosyal izolasyonu ve Seung-min’in spor takımındaki itibar kaybıyla giderek daha gergin hale geliyordu. İkili, dikkatlerini karşılarındakilere zarar vermeden, ancak hedeflerine ulaşmak için odaklamışlardı.
***
Sınıf içindeki dengeler hızla değişiyordu. Hye-jin, sosyal medyadaki itibar kaybıyla mücadele ederken, Seung-min ise takım arkadaşları arasındaki güvenini kaybetmeye devam ediyordu. Ji-yoon ve Min-seok, her adımda dikkatli olmalı ve hedeflerine ulaşmak için stratejilerini güçlendirmelilerdi.
Teneffüs zamanı, Ji-yoon ve Min-seok yine kütüphanede buluştular. Son gelişmeleri değerlendirdiler ve bir sonraki adımlarını planladılar.
Ji-yoon:"Hye-jin’in ailesiyle ilgili bilgileri daha da derinleştirmeliyiz. Bu, onun üzerindeki baskıyı artırabilir."
Min-seok:"Seung-min’in takımdaki durumu zaten kötüye gidiyor. Belki birkaç daha stratejik hamleyle onu tamamen köşeye sıkıştırabiliriz."
Ji-yoon:"Evet, ama dikkatli olmalıyız. Amacımız onları cezalandırmak, ama zarar vermeden."
Min-seok, Ji-yoon’un kararlılığını takdir etti ve planları için destek verdi.
***
Ertesi gün, Ji-yoon ve Min-seok harekete geçtiler. Hye-jin’in sosyal medya hesapları üzerinde daha fazla manipülasyon yaparak onun zayıf noktalarını kullanmaya devam ettiler. Bu, Hye-jin’in sosyal çevresinde daha da yalnızlaşmasına neden oldu.
Seung-min ise spor takımındaki sorunlarına çözüm bulma arayışındaydı. Ji-yoon ve Min-seok, onun performansını daha da düşürmek için birkaç strateji geliştirdiler. Takım arkadaşları arasındaki güveni sarsmak ve onu takımdan uzaklaştırmak için adımlarını planladılar.
***
Son sahnede, Ji-yoon evde Ji-woo’nun fotoğrafına bakarken düşüncelere daldı.
Ji-yoon (iç sesi): "Her şey yolunda gidiyor, Ji-woo. Sana verdiğim sözü tutacağım. Onlar, yaptıklarının bedelini ödeyecekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşinin intikamını alan Ji-yoon:Death or Revenge ✓
Short StoryBir kız okulda zorbalıklara mağruz kalıyor ve intahar ediyor yıllar sonra ise ikizi onun okuluna geliyor ve onun intikamını alıyor