5

56 7 2
                                    

Huzuru acılarını görmezden gelerek bulamazsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Huzuru acılarını görmezden gelerek bulamazsın.

"İyi ki doğdun Bahar! İyi ki doğdun,iyi ki doğdun mutlu yıllar sanaaaa!"

Klasikleşmiş doğum günü şarkısını hep beraber söylerken Bahar dileğini tutup mumları üflemişti.

Kaan elinde tuttuğu konfetiyi patlattığında kollarımı iki yana açıp Bahar'a doğru koştum. Kollarımı ona doladığımda o da bana sımsıkı sarılmıştı.

"İyi ki doğdun çiçeğim. Tüm dileklerini yaşayacağın güzel bir yaş olsun."

Hediyesini ona uzatıp geri çekildiğimde yerimi Kenan almıştı.

"İyi doğdun güzel kardeşim."

Sırasıyla Samet ve Kaan'da onu tebrik ettiğinde Onur yanına geldi ve Bahar'ı kollarının arasına aldı. Kör bit insan bile bu sarılmanın hepimizinkinden farklı olduğunu hissederdi.Kenan uzayan sarılmaları karşısında çatık kaşlarıyla onları izliyordu.

"Ah! Bahaaar! Canım arkadaşım. Hadi hediyelerini açalım."

Kolundan tutup çekiştirdiğimde sarılmalarına son vermek zorunda kalmışlardı.

"Bak bu benim hediyem. Aç bakalım beğenecek misin?"

Bahar abartılı tepkilerime anlam verememiş olmalı ki ne oluyor dercesine gözlerime baktı.

Kaş göz işaretiyle arkamda duran Kenan'ı işaret ettiğimde bakışları omzumun üzerinden ona kaydı. Ne dediğimi anlamış olacak ki göz bebekleri yerinden çıkacak gibi büyüdü. Bu sıçtım ben Hazal demekti.

"Nasıl ama beğendin mi?"

Kolunu cimciklememle Bahar kendini toparlayıp elinden ki çantayı inceledi.

"Bayıldım kızım. Beğenmek ne kelime. Çok güzel."

"Güzel günlerde kullan."

Çantayı masanın üzerine bırakıp Kenan'ın hediyesini aldı. O paketi dikkatle açarken bakışlarım Kenan'a döndü. Bahar'ı izliyordu. Ne tepki vereceğini merak ettiği tüm mimiklerinden belliydi.

Bahar paketi açıp müzik kutusuna ulaştığında bir kaç saniye inceledi. Bakışları anında beni bulurken yüzünde buruk bir gülümseme vardı.

"Abi.."

Bir kaç adımda Kenan'la aralarında ki mesafeyi kapatmıştı.

Begonvil Sokağı ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin