KATSUKİ BAKUGOU READER

7 3 0
                                    

Ua Spor Festivalinde kocaman bir arenanın içinde dövüşen kişileri izliyordunuz.

Bu aşamaya kadar gelebildiğiniz için mutluydunuz ancak şu an içerisinde bulunduğunuz arenada dövüşenlerin aldığı ağır yaralar ve öldüresiye dövüşler sizi tamamen strese sokuyor.

Elleriniz terlerken ne yapacağınızı bilmiyorsunuz.

Bu aşamadan korkmanızın önemli nedenlerinden biri de tam karşınızda duran sarı dağnık saçlarıyla sırasını bekliyor ve sabırsız duruyor.

Tırnaklarınızı yemeye başladığınızı yeni fark ediyorsunuz.

Tam o sırada karşınızdaki sarı saçlı ile gözleriniz buluşuyor.

Açık bir şekilde sizin kim ve nereden olduğunuzu sorguluyor.

Göz temasından kaçınarak hızla geri çekiliyorsunuz.

Bu hareketiniz onun ilgisini daha da arttırıyor.

Sınıfta yokluğunuz ve varlığınız bir olduğu için sizi tanımamasını normal karşılıyorsunuz.

Bir şeyleri çözermişcesine bir surat ifadesi takınıp kırmız gözlerini karşılaşma tablosundaki isimlerde gezdiriyor.

Onunla birlikte karşılaşma tablosundaki isminize bakarken yanınızdaki isime gözünüz takılıyor.
"EİJİRO KIRISHIMA"
Bu isimle birlikte gözleriniz Bakugou'nun hemen yanındaki kırmızı saçlı çocuğa kayıyor ve yutkunuyorsunuz.

Bakugou'nun yanında olan bu çocuk güçlü görünüyor.

Arenaya karnınızda muhteşem bir ağrıyla bakıyorsunuz.

Miğdenizin bulantısı giderek artarken karnınızı istemsizce daha fazla sıkıyorsunuz.

Bakugou başını tekrar sana döndürdüğünde seni anlamaya çalışıyor.

Gözlerinizi kapatıp sakinlemeye çalışıyorsunuz.

Tam bu sırada bir el omzunuza dokunuyor ve sizi kendine çeviriyor.
Kahverengi kısa saçlı bir kız sahte bir endişeyle size bakıyor.

"İyi misin y/n?"

İfadesindeki sahtelik senin mideni daha da bulandırıyor.

Gözleriniz kararmaya başlayınca tutunacak bir yer arıyorsunuz.Eliniz boşluğa düşünce daha fazla kendinizi tutamıyorsunuz ve gözleriniz yavaşça kapanıyor.

Kapanmadan önce tek gördüğünüz sizi yere düşmeden tutmuş olan iki kırmızı göz oluyor.

...
Hemşirede uyanırken etrafınıza bakıyorsunuz ve en son gördüğünüz o iki çift kırmızı gözün sahibini görüyorsunuz.
Yüzünde her zamanki sert ifadesi ve aynı zamanda bir tedirginlik bulunuyor.

Uyandığınızı gördüğünde içindeki telaş sanki yok olup gidiyor.

"Daha iyi misin?"

Aklı başında bu sorusu sizi şaşırtıyor ancak çok bekletmeden.

"İyiyim."

Diye son derece soğuk çıkan ses tonunuzla cevap veriyorsunuz.
Cevabın sonrasında kaşlarını iyice çatıyor.

"Senin sorunun ne?Hayatını kurtardım seni kahrolası inek!"

Yüksek çıkan sesi sizi ürkütüyor.

"Bunu aynı sınıfta olmamıza rağmen adımı dahi bilemeyen biri mi söylüyor?Nasıl davranmamı beklerdin?"

Yükselen sesiniz sizi bile şaşırtmıştı.
Bakugou'nun kaşları kalkıyor ve sizin bu tavrınıza sizinle birlikte şaşırıyor.
Bu cevabınıza sessiz kalmayı tercih ediyor.
Ancam siz bu konuyu sonunda açmakta kararlısınız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MHA READERS +  REACTİONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin