5. Heg

491 49 13
                                    

-Andy Barber-

-Még mindig nem értem minek furikázunk egy nőt!-taposott a gázba Lloyd.
-A birtokomra vigyél ott majd intézem.
-Megbaszod álmában? Vagy mi?-nevetett fel mellettem mire én halálosan komoly arccal néztem rá.-Tudom hogy megbaszod a nőket úgy is.
-Akkor nem röhögnék a helyedben.-pillantottam hátra a lányra aki meg se mozdult. Nem terveztem nőt vinni a házamba. Soha nem is vittem, de most ő valamiért kivétel lesz, pedig senkivel se kivételezek.
-Ne bámuld már.-szólt rám Lloyd, így vissza fordultam.-Vagy csak nem tetszik?-húzódott mosolyra az ajka a bajsza alatt.
-Nem!-mordultam rá, de ahogy oldalra pillantottam egyből a kapaszkodó után kaptam. Lloyd a fékbe taposva ordítani kezdett azzal az elmebeteggel aki majdhogynem belénk jött, majd ahogy hátra pillantottam szűzike nem volt éppen jó formában. Lezuhant a székről így kipattanva a kocsiból beültem hátra.
-Menj már az útból te fasz!-ordibál Hansen teljesen kikelve magából míg én hátul megpróbálom felkaparni a lányt a székek alól.
-Kerüld ki a faszba Lloyd!-húztam fel a karjánál fogva az ájult csajt, de ahogy Lloyd a gázba taposott a lány az ölembe borult.-Hhh... faszom.-morogtam magamnak ahogy próbáltam odébb tenni, de csak az ölembe zuhan arccal a farkam irányába. Picsába hogy ettől megkeményedek.
-Csaj egybe van?-szólt hátra.
-Ja. Mondhatni, de szerintem bevágta a fejét.-húztam odébb a haját az arcából és ekkor szembesültem, hogy egy hosszanti vágás éktelenkedik a halántékánál.
-Remek. Vérzik?-pillantott fel rám a visszapillantóba.
-Igen. Van ott elől bármi amit rá tehetek? Ne vérezze már össze a gatyám.-próbáltam úgy fordítani a lányt, hogy még véletlen se legyek véres.
-Nem mindegy már a ruhádnak? Így is bűzlesz a whiskytől.
-Nem basztalak még szájon, de érik ez a pofon Lloyd!-morogtam ahogy odébb toltam a lányt, majd egy zsebkendő csapódott a mellkasomnak. Szúrós pillantással néztem Hansent aki ugyan úgy nézett rám mint én rá, majd egy zsebkendőt a lány halántékára nyomtam, reménykedve hátha eláll a vérzés.
Előre látom, hosszú este elé nézek. Lehet ott kellett volna hagynom a csajt. Minek vettem a nyakamba őt egyáltalán? Minek viszem haza? Megbaszni se fogom!
A fasz kivan, hogy ilyen hülye döntést hoztam, de mostmár nincs visszaút. Mégse tehetem ki az út szélére!

A kézifék hangja zökkentett ki, majd csak most tudatosult bennem, hogy a házam előtt állunk.
-Bevinni be tudod a bigét igaz? Nem kell asszisztálnom!
-Megoldom.-löktem a székre az ájult csajt amíg kiszálltam az autóból.
-A holnapi megbeszélést ne felejtsd el azért!
-Ott leszek.-hajoltam vissza a kocsiba és próbáltam kihúzni a csajt, de a táskája beesett az ülés alá.-Hhh.. faszomat ebbe. Picsának ezeknek a nőknek táska.
-Hol van?-hajolt hátra Lloyd.
-A széked alatt.-húztam odébb a lányt.
-Megdolgoztat két pasit ez a kis picsa.-mászott hátra Lloyd is és próbálta kitapogatni a széke alatt lévő táskát.-Biztos itt van?
-Igen! Oda esett be!
-Akkor kapd ki a csajt addig, én meg bemászok.-szállt ki a kocsiból és jött ő is hátra.
Kettő izmos pasi hajlong egy ájult csaj felett. Kész parádé ez az egész ami itt folyik.
-Told felém.
-Hhh... azt mondtad megoldod! -nézett fel rám, majd a lányt a lábainál fogva felém tolta. Én kikapva a kocsiból vártam míg Lloyd kikeresi a táskáját, de ahogy a feje a vállamnak koppant egyből bevillant, hogy ott van a heg így baszhattam az ingem.
-Na? Megvan? -türelmetlenkedtem mert már bőven sok volt az, hogy ezt a csajt eddig fogdostam.
-Meg!-mászott ki a kocsiból és adta oda a táskát.-Akkor holnap!-igazította meg az ingjét ahogy visszasétált a kocsijához.
-Ja. Holnap.-fordítottam hátat és indultam meg az ismeretlen nővel a bejárat irányába. -Tara! A vendégszobát tegye rendbe!-kiáltottam el magam így a házvezetőnő egyből elém szaladt.
-M..már is uram!-sietett tovább így amíg nem készül el a szoba addig a nappaliba cipeltem a lányt.
-Hhh... istenem. -tettem csípőre a kezem ahogy figyeltem az ájult nőt. Normális hogy ennyi ideig így van? A nyakához érve próbáltam kitapogatni a pulzusát, mire riadtan a kezemre kapta az övéit.
-Mi..mit csinál?-kezdte kapkodni a levegőt.-Hol.. hol vagyok?-ült fel hirtelen, de nem kellett volna mert a fejét elég csúnyán beverte így gyanítom szédülni fog.
-Nálam , de ne ugráljon.-léptem hátrébb.
-Mi.. minek vagyok itt és mi..miért fáj a ..
-Hhh... én nem tettem semmit! Kezdjük itt a történetet.-mondtam unottan, de a fejéhez kapott ahol a seb volt, majd ahogy a kezén meglátta a vért egyből pánikolni kezdett.
-Ez... ez vér?-kapta fel a szemeit rám.
-Igen mert legurult a hátsó ülésről.-sóhajtottam fel. Kurvára nem volt kedven csevegni.
-Megerőszakolt?
-Hh... nem.
-Akkor a másik pasi volt?
-Lloyd? Nem! Ő se. Ő vezetett, csak majdnem volt egy karambol így ekkor esett le a székről.-tettem csípőre a kezem ahogy figyeltem őt.
-Nem hiszek magának!-ült hátrébb tőlem.
-Akkor ne higgyen.-rántottam vállat és sarkon fordultam. Kellett egy ital amit mostmár nyugodtan megtudok inni.
A konyhába sétálva kitöltöttem ismét egy pohárba a whiskyt amit kortyolgatva kóstolgattam. Ezerszer jobb ez a prémium minőségű ital mint abba a kócerájban volt.
A birtokon csend honolt így hajnal egy körül, csak a kislány hangját hallottam ahogy a nappaliban sír. Rohadtul zavart. Kár volt ide hozni. Eddig míg ájultan feküdt legalább nem volt hangja. Most hogy magához tért még irritálóbb.
A konyha és a nappali közt lévő boltívnek támaszkodva kortyolgattam az italom és figyeltem őt a félhomályban.-Na? Nem unta még meg a bőgést?
-Maga elmebeteg! Vérzik a fejem! Elrabolt és ... és isten tudja még mit csinált velem...
-Lófaszt se csináltam, de lehet mindjárt fogok ha nem kussol be!-kortyoltam ismét az arany színű italba.
-Mi a.. hogy beszélhet így egy nővel? Maga.. maga modortalan!
-Uncsi.-löktem el magam és sétáltam át a nappalin.-Bekussol végre?-villantak kékjeim az övéibe.-Rohadtul unom ezt a picsogást.
-Volt már pofán vágva?
-Na ne röhögtess!-bukott ki belőlem a nevetés.-Ideje nem lesz engem pofán vágni mert hamarabb elsül a kezemben a stukker mint hogy maga felemeli a kezét.-lépkedtem még közelebb és felé hajoltam.-Nos? Játszod még az agyad kislány vagy mehet?-vontam fel a szemöldököm kérdőn.
-Micsoda mehet?
-Hhhh... de egy értetlen picsa vagy istenem.-nyúltam a stukker után, de a kezem után kapott. Ez volt az utolsó csepp a pohárban.

Bound to LoveWhere stories live. Discover now