aile fotoğrafı

2K 284 113
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Sonraki gün Lee ailesine de haber verilmiş, Felix ve Bang otelin sahibi arasında geçen konuşmadan sonra netleşen düğün tarihi için herkes harekete geçmişti.

Sahiden iki hafta sonra evleneceklerdi.

Düğün için yapılması gereken çok iş vardı. Çiçekler, dekorasyonlar, masa süsleri, içecek ve yiyecekler, damatlıklar, davetli listesi, yeminleri...

İki hafta çok kısa bir süreydi ve Hyunjin'in babası şanlarına yakışan bir düğün organize edilmesi konusunda gayet netti.

Bu yüzden iki hafta öylesine yoğundu ki, Hyunjin ve Felix aynı evde kalmalarına rağmen birbirlerini bile zor görmüşlerdi.

Sonundaysa, düğün günü gelip çatmıştı.

𔓘

Birkaç saat sonra Felix ve Hyunjin yeminlerini edecek, resmi olarak evleneceklerdi.

Felix heyecanını bastırmaya çalışsa da onun için ayarlanmış odada bir aşağı bir yukarı volta atıyordu.

Seungmin ve Jisung içeri girdiğinde hoplaya zıplaya yanınlarına gitti. "İnanabiliyor musun Seung, birazdan sahiden evleneceğim!"

Seungmin acı bir şekilde tebessüm etti. "İnanamıyorum."

"Ben de!"

"Sahiden, sırf babanız istediği için ayarlanmış bir evliliği kabul edip bu kadar heyecanlı olmanıza inanamıyorum."

Felix biraz olsun yavaşladı ama yüzündeki tebessüm gitmedi. "Sen zeki adamdın. Bunun ayarlanmış bir evlilikten fazlası olduğunu anladığını sanıyordum."

Jisung ise kahkaha patlattı. "Sahiden bay Kim, şimdiye anlamış olmanız gerekirdi."

"Düğün hazırlıkları boyunca görüşmediniz bile."

Jisung ise sırıtarak yanıt verdi. "Sen sadece sabahları yanlarındaydın. Akşamları ne yaptıklarını nereden biliyorsun?"

Felix utanarak kardeşinin koluna vurdu. "Aptal aptal konuşma ya, ne yapacağız uyuduk işte."

"Ben de onu diyorum." Derken Jisung hala sırıtıyordu.

𔓘

Geçmek bilmiyormuş gibi gelen dakikalar aslında göz açıp kapayıncaya kadar geçti.

Tam bay Hwang'ın istediği gibi, mükemmel dekore edilmiş ve hiçbir detayı atlanmamış göz kamaştırıcı salonda Hyunjin ve Felix önce yeminlerini etti, ardından da tüm kalabalığı kıskandırmak istercesine birbirlerinin dudaklarına ufak ve çekingen bir öpücük verdiler.

Bay Lee memnundu. Felix ve Hyunjin resmi olarak eş ilan edildiğinde, soluğu doğruca bay Hwang'ın yanında aldı.

"Çocuklarımız evlendi." Dedi yüzünde çirkin bir sırıtmayla. "Artık biz de anlaşmamızı tamamlayalım."

Her şeyden haberi olan ve o an babasının yanında bulunan Minho doğrudan harekete geçti, babasıyla bay Lee'nin arasına girdi.

"Oğlunuzun mutluluğu için sevineceğiniz zamanda iş düşünmemelisiniz bay Lee." Dedi, sinir bozucu bir tebessümle.

Bir yandan da karşı masadaki Jisung'a kaş göz etmişti.

Harekete geçeceklerdi.

Hyunjin Felix'in elini tutarak gelen önemli misafirlere hoşgeldiniz demeye giderken bir yandan da Jisung ve Minho'yu takip ettiğinden harekete geçtiklerinin farkındaydı.

İnci Çiçeği | Hyunlix ﴾ Omegaverse ﴿ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin