Magiczne Orgie

292 12 20
                                    

Ogólnie to rudy sie nie dostal ale w jego dupe sie dostali 100% jego daddy chester z bratem mlodszym el primo jebali go na wylot ptaka, lecialy ostre poty i jęki el primo penetrowal jego gardelko mm a chesterus dupsko ujezdzal jak na byku.

Ogólnie to sie dobrze bawili orgie lecialy na lewo i prawo bo podczas ruchania zaczeli biegac, ja to tam mialem w dupie to wszystko bo to nie pierwszy raz, z nudow zaczalem grac w moja ulubiona gre my talking angela bo moge gadac do bialej kotki i mi odpowiada troche podniecajace nie ze jestem jakims zoofilem to nie ta droga, droga ogólnie byla dluga a tak zwany korytarz.

Zanim zaczalem grac w swoja gre zadzwonil dzwonek i chuj mu w dupe, wstalem z podlogi otarlem swoje dwie soczyste buleczki mmm z kurzu i wzialem backpack, wlazlem do tej klasy ale wracalem sie z 2 razy bo mi sie odechcialo, po finalnym wejsciu zasiadlem w swojej laweczce wyebane na wszystko emo life tak zwane, moja lawka to zawsze ta na koncu przy oknie nikt tam nie siada bo ja tam siedze wiec win win.
Lekcja sje zaczela ale i tak mialem wywalone bo jestem emo, patrzylem za okno i jedyne o czym moglem myslec to ten seksiak z ktorym mialem one night stand wieki temu, damnn.. ale byl sexy ten jego goferek na brzuszku mm bym go lizal ooo uulala ogl to chyba mi troche stanal, na mysl jak mnie zaebiscie ruchal w dupsko to doslownie wspomnienia marzen.

Moje mysli o dziwo rozwialy glosy debili z klasy co mowili ze grubego z wf tir potracil, i dobrze mu tak zapewne jak chcial uciec to sie zaczal toczyc grubas piedolony.
Bylem tak szczesliwy ze poprawilem swoja konska grzywe i znow chcialem wygladac przez okno, gdy po chwili padlo zdanie ze ma byc jakis kolejny kuewa wfuefista.
Przewrocilem dramatycznie swoimi emo oczami i osralem ta informacje i znow zaczalem rozmyslac o swoim one night standzie. Tak sie rozmazylem o nim ze ogl to dzwonek zadyndal i wstalem, obsralem sje bo mi usmiechniety czlonek wstal
-Kuewa przeciez trzepalem cie rano-
Pomyslalem, nie chcialem zakrywac sie plecakiem bo to too basic, wiec mialem inny pomysl.

Ogl to ssunalem troche gatki moje czarne legginy trofea ale nie tak by mi majteczki bylo widac uuu ale jestem soczysty z tylu, wyszedlem na swiatlo dzienne korytarz ohh tak jestem gotowy na kolejna lekcje, poszedlem do szatni tam odlozyc plecak, wsm to juz bylo po dzwonku i tak dalej, wszedlem na ta sale i sje zdziwilem, bylo pusto zadnego debila ani nic. Mialem takie poker face i confused face ale mialem wyeabne.
Ogl to nie zauwazylem ale spadly mi spodnie... chcialem troche kucnac by je podciaganac ale nagle ktos za mna to zaczal robic, spodnie lecialy mi w gore powoli a ja nagle poczule jak czyis nos penetruje moje cieple buleczki. podniecilem sie ale nie do konca bo nie wiedzialem kto to, gacie juz mialem updated i odwrocilem sie lekko za siebie, to byl on...

Fangar (18+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz