Uśmiechnięty Członek

260 8 15
                                    

Pov Edgarola

Nie moglem uwierzyc ze to ten seksiak!! Uhh z kazda sekunda zaczalem sie coraz bardziej podniecac, czulem sie jakbym mial swoj kolejny mokry sen nie moglem oderwac wzroku z jego handsome man face, byl taki seksowny ze myslalem ze klekne pzred nim i obciagne mu jego hektary.
Slinka mi ciekla na jego widok, nie zwazylem uwagi nawet ze cos do mnie powiedzial, bylem skupiony tylko na jego twarzy ktora smirkowala w moja strone. Myslalem ze eksploduje moj kutas stal jak parada, tylko moj hektarek zamiast walczyc o prawa to walczyl o wolnosc z moich gaci, wyrywal sie na boki czulem to.

On dalej cos tam do mnie gadal i spogladal na mnie jakbym byl z sierocinca, nie wiem nie umiem przeciez mam mame to o co chodzi? Jak zawsze nikt mnie nie rozumie!! Czulem sie skrzywdzony ale wiem ze tylko seksiak mnie rozumie, skad wiem? Bo poprawil mi spodnie, na bank mnie kocha a ja tez go kocham hejterzy niech dupe zamkna, dalej czulem dreszcze potym jak przejechal mi nosem pomiedzy posladkami, spogladajac na jego twarz nagle jego oczy skierowaly w dol a dokladnie na moje krocze zakrocze dokladniej zakroczym tez sie tam spojrzalem i sie zaczalem blushowac, doszedlem.

Spodnie przeciekaly mi moja biala mazia, bylo jej od groma kapalo na podloge z predkoscia zygzaka maqueena, troche sie zawstydzilem nie powiem, chcialem w koncu wyksztusić z siebie jakie kolwiek slowa, ale zamiast tego jęknąłem  co chyba pogorszylo sprawe lecz tego nie jestem pewny.

Pomimo tego ze przed chwila osiagnalem swoj szczyt dalej czulem podniecenie, a skoro bylo juz i tak niezrecznie nie powstrzymalem sie od swoich kolejnych dzialan. Wyjalem swoja sztange i zaczelam walic konia tuz przed seksiakiem, nie wiem czy sie az zdzwil czy moze podniecil, nie obchodzilo mnie to zbytnio dopoki nie uciekl to bylo wszystko dobrze, jeczalem i wylem z rozkoszy, tak bardzo mi sie to podobalo ze odchylalem az leb do tylu, mozna powiedziec ze nie kontrolowalem juz tego co sie ze mna dzialo

Oddawalem sie swojej rozkoszy, zamknalem oczy lecz tuz nagle poszulem okucie w moim kutasie, szybko spojrzalem sie na dół by zwerifikowac sytuacje i ujrzalem jak Fang pochyla sie nad moim kutasem i wsadza dlugopis do srodka mojego usmiechnietego czlonka...

Fangar (18+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz