Sabah Jisoo Teyzenin bağırışıyla uyandık. "Çocuklar sabahtan veri size sesleniyoruz Momo 3 kere size seslenmiş okulunuz olduğunuzu hatırlatmalı mıyım?" demişti.
Hepimiz yavaş yavaş kıpırdanırken Seungmin uykulu sesle "Özür dileriz Jisoo Teyze duymadık dün biraz geç yattık hemen elimizi yüzümüzü yıkayıp geliyoruz" diyip odanın içindeki lavaboya gitmişti.
Jisung ve Beomgyu'da hala kıpırdama dahi yokken Jisoo Teyze muzipçe gülüp "Oysa Jisung geldi diye onun sevdiği kurabiyeden yapmıştım neyse keyfi bilir yemek istemiyorsa gelmez" dediği anda Jisung aniden gözlerini açıp "Ne Jisoo Teyze sen o kurabiyeden mi yaptın hemen iniyorum lan Seungmin çık şu tuvaletten neyse ben aşağıdaki lavaboya gideyim" demiş ve koşarak inmişti hatta inerken merdivenlerden düşmüş olmalı ki Namjoon Amca "Jisung dikkat et oğlum bir yerine bir şey olacak" diye bağırmıştı aşağıdan.
Yanımdaki Felix hala uykulu gözlerle bana bakarken yavaşça yatağa geri yatmıştı ben de tam yatacaktım ki Jisoo Teyze "Jeongin sen sanırım Momonun yapmış olduğu pancakelerden yemek istemiyorsun gerçi Jis-" o cümlesini bitirmeden ben de Seungmin'in çıkmış olduğu lavaboya girmiştim ve rutin işlerimi halledip aşağı koşmuştum.
Namjoon Amca ve Jisoo Teyze hep böylelerdi ne zaman biz onlarda kalsak hep bizim sevdiğimiz şeyleri yaptırır veya yaparlardı. Ben masaya geçip Jisung ile kim yiyecek kavgası yaparken diğerleri de inmişti.
Seungmin "Namjoon Amca o sevdiğim böbrekten aldırtmışsın çok teşekkür ederim bir tanesin " diyince o da öpücük yollamıştı bizim köpüşe. Jisoo Teyze üzgün bir ses tonuyla "Şey çocuklar sizin ne sevdiğinizi bilmediğimiz için yapamadık ya da alamadık özür dileriz lütfen söyleyin alalım bu arada dün tam tanışamadık malum küçük tilkimiz pek iyi değildi bunu sonra konuşcaz senle Jeong'um neyse ben Felix'in annesi Jisoo bu da eşim Namjoon"
Beomgyu " Tanıştığımıza memnun olduk efendim ben de Beomgyu bu da ikizim Yeonjun size dün rahatsızlık verdik asıl biz özür dileriz ve kahvaltı masası çok güzel görünüyor ellerinize sağlık" diyince Jisoo Teyze gülümsemiş "Saçmalamayın çocuklar ne kusuru Felix'imizin arkadaşları bizim de çocuklarımız lütfen evinizde gibi hissedin" demişti.
Biz kahvaltı yapmaya başlamıştık ki Namjoon Hyung ikizlere " Yeni mi geldiniz çocuklar okula lütfen yanlış anlamayın sadece ilk defa gördüğüm için soruyorum" diyince Yeonjun gülümsemiş "Şey evet aslında yeni geldik biz okula Bay Lee "
"Lütfen Namjoon Amca de " demiş ve gülümsemişti Yeonjun'a. O da gülümseyerek "Peki Namjoon amca şey biz aslında bir süredir korede değildik yani babam tabikide burdaydı o şirketle ilgileniyor çünkü. Ben ve kardeşim de 2 yıldır Fransadaydık yeni Koreye geldik. Hem babamızın yanına gelmek için hem de Fransada gay olduğumuz için zorbalığa maruz kaldık özellikle de Beomgyu" diyince Namjoon amca "Sırf yönetiminden dolayı zorbalamak ne demektir ya şaka gibi neyse iyi bak ne güzel olmuş hem babanızın yanınızdasınız hem de bizim serserilerle tanıştınız bu arada annenizden bahsetmediniz o da mı babanızla koredeydi" demişti.
Beomgyu "O bizim doğduğumuz gün öldü" diyince masada bir sessizlik oluştu. Namjoon Amca hemen " Ben çok özür dilerim bilmiyor-" Yeonjun lafını keserek "Saçmalama Namjoon Amca ne özürü ayrıca siz demediniz mi rahat davranın diye bize böyle diyorsunuz ama siz bize rahat davranmıyorsunuz" diyince Namjoon Amca "Sevdim seni aslan parçası" diyip göz kırpmıştı.
Beomgyu araya girerek " Jisoo Teyze ve Namjoon Amca öncelikle her şey için teşekkür ederiz ve gerçekten Felix gibi bir oğlunuz olduğunuz için cok şanslısınız yeni tanıştık ama Yeonjun'dan bir farkı yok benim için" demişti. Jisoo Teyze de " Ya yerim ben seni" demis ve yanaklarını sıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost on you... HYUNIN
FanfictionKore'nin en ünlü şirketlerinden Hwang holdingin varisi okulun popüler yakışıklı çocuğu Hwang Hyunjin'in ve yine Kore'nin en ünlü, en zengin şirketlerinden olan Yang Holdingin varisi okulun sessiz kendi halinde takılan çocuğu Yang Jeongin'i kandırmas...