[33](Yağmur&Evren)

25 14 41
                                    

( Yağmur Aktaş )

Evrenin işleri olduğu için geri dönmesi gerekmişti ve bende onunla gitmek istemiştim."Evren."dedim elim kol kaslarında gezinirkem."Efendim kız çoçuğu?"dedi.

"Senin evine geleyim mi?"diye sordum. Bir süre yüzüme baktı ardından tekrar yola döndü."kız çoçuğu sen ne olmasını istiyosun?"dedi.

"Hiçç sadece minik bi misafircilik işte! Hiç misafirperver değilsin sevgilim."dediğimde sırıttı ve."Ne? Bi daha söyle?"dedi.

"Neyi?"

"Sevgilim ha.."dedi.

"Evet."

"Sevgilin kurban sana! Ama benim karakolda işim var. Seni eve bıraksam sonra gelsem?"

"Tamam."dedim evine geldiğimizde ben arabadan inip onun evine girdim oysa karakola gitti.

İçeri girdim. Evren toplu bir adamdı. Yani toplayacak birşey yoktu. Mutfağa girdim ve makarna yapmaya karar verdim. Makarnayı yaptiğimda evren eve geldi."Kız çoçuğu!"diyerek mutfağa girdi ve yüzünü buruşturdu ama tezgaha bakıyordu."Ne oldu?" diye sordum. Evren ise."Tezgahı keşke bi toplasaydın."dediğinde gözlerimi devirdim ve."O kadar yemek yaptık insan bir teşekkür eder!"dediğimde gülerek dudağımın köşesine minik bir öpücük kondurdu."Teşekkür ederim kız çoçuğu.."dedi ve tezgahı toparlayıp masaya oturdu."hep böyle titiz misin?"diye sordum ikimizde yemeği yemeye başlamıştık."Sen hep dağnık misin?"dediğinde ters ters ona baktım ve."Abartılacak kadarda dağnık değilim ben!"dedim ters bir şekilde.

"Peki ama ben baya titizimdir."dedi.

"Eh napalım senide böyle kabul edeceğiz."dedim. Yemeği yedik ve - kesinlikle zorlamadım - film izlemeye karar verdik.

"Ne izleyelim?"dedim oysa umursamaz bir şekilde."Ne istersen." dedi sadece.

"Off!"dediğimde elini omzuma atıp beni göğusüne çekti."Oflama kız çoçuğu."

"Of of o-"devamını getiremedim..çünkü evren beni susturdu ama öperek.

"Aç şunu.."dedi sesi hırıltı şeklinde çıkmıştı. Anlı anlıma yaslıyken."Neyi?"diye sordum.

"Ah yağmur ah.."dedi ve elimdeki kumandayı alıp masaya bıraktı. Tekrar öpeceği sırada evin kapısı çaldı. Evreni iterek ayağa kalktım ve gidip hemen kapıyı açtım, Ateş ve Aylin mi?

"Lan hani tatildeydiniz yalancılar! Bıraktınız çoçuğu bana keyif yapın!"diyerek içeri girdiler. Aylini kolundan tutarak peşinden getiriyordu. İkiside içeri geçtiğinde evren."Sizin burda ne işiniz var?"diye sordu.

"Ebenin amından işimiz var neyden olacak Bora'dan!"dediğinde anlamayarak."Bora kim?"diye sordum aylini tekli koltuğa oturttu ve önünde eğildi."Ne dedi sana?"diye sordu daha ılımlı ve korkutmak istemeyen bir sesle."Öldün dedi.."diyerek ateşin gözlerinin tam içine baktı."Ne demek istedi? Biliyorsun değil mi?"dedi ve onun ellerinden elini çekip ayağa kalktı. Ateşte ayağa kalktı ve."Gürkanın oğlu bora.."dedi.

Bitmiyor..Gürkan bitiyor oğlu başlıyor..

"İşi sizinle değil benimle. Bu çoçuk evden çıkmış bora'da onu bulmuş bunun evinin yakınları olduğumyz için buraya geldik falan! Yarın gideriz zaten.."beni süzdü sonra."Yağmur..Üstünü giyinmeye ne dersin! Çıplaksında!"dedi Ateş, abim olduğunu inkâr etsede kıskançlığından asla vazgeçmeyeceği belliydi.

"Abi üstümde pijama var."

"Bu mu pijama kısacık kızım bu! Git değiştir üstünü!"dedi ters ters, aylin onun sırtına bir yumruk attı ve."kızı rahat bıraksana sevgilisinin yanında istediğini giyer!"diyerek beni savundu. Bu kızdan iyi yenge olur.

"Giyeme-"bi süre bana baktı sonra."banane ya!"deyip koltuğa oturdu ama içten içe kıskandığı belliydi. Aylinide alıp yukarı çıktım bazı giysilerim vardı burada. Aylinede bir tane pijama verdim ve kendimde başka bir pijama giydim.

...

( Evren Akcan )

Ateş bana bakıp."Onu üzme."dedi, kastettiği yağmurdu."Asla üzmem."dediğimde ayağa kalkıp tam önümde durdu ve."orası hiçte belli olmaz!"dedi.

"Yağmuru mu kıskanıyorsun?"

"Kıskanmıyorum!"

"Kıskanıyorsun"

"Kıskanmıyorum"

"Kıskanıyor-"dememe kalmadan kapı açıldı ama keşke açılmasaydı!

Bu herif ne ara kucağıma oturmuştu!

Aylin'in ağzı beş karış açılırken kız çoçuğu kahkaha atıyordu. Ateş hemen onun kucağımdan kalktı ve."Ne gülüyon lan!"dedi.

"Ateşcığım farkındaysan 2 dakika önce evrenin kucagındaydın"diyen ayline ters ters bakıp."Sus yavru!"dedi.

"Tamam benim uykum geldi."diyerek esnedim. Aylin ise."Ee iyi o zaman siz Ateşle uyursun-"demesine kalmadan ateşle.."Kız çoçuğu.."

"Yavrum.."dediğimizde ikiside bir süreliğine donmuştu. Ateş sağolsun kız çoçuğuyla aynı odada kalmama birşey dememişti.

"Evet kız çoçuğu!"dedim ve kapıyı kilitledim."Çok güzel olduğunu söylemiş miydim?"

"Hımm bilmem? Dedin mi?"

"Demediysem bile diyorum çok güzelsin kız çoçuğu..dünyada ki en güzel kız çoçuğusun.."dedim ve onu yanağından öptü."Yaa!"dedi o güzel gülüşüyle..

"Seni babandan alacağım!"dediğimde yağmur."Ha bizim rizeli olduğumuzu unuttun yani!"deyip güldü ve devam etti."bizde öyle kolay kız vermezler." Dedi.

"Ateş verir seni.."dediğimde kaşları çatıldı."Nerden biliyorsum."

"Tek istediği senin mutlu olman..ama aradada kıskanır kesin.."Ama bu umrumda değildi. Bi erayla aylis evlensin o zaman görürdü nasıl aldığımı onu..

"Birşeyler var onu engelleyen"

"Belkide bora denen herif yüzündendir."dedim ve onu kucaklayıp yatağa bıraktım."Ama şimdi onu bunu boşverip kendimize mi odaklansak.."dedim ve dudaklarını öptüm..

~ BÖLÜM SONUUĞ UFOCUKLARIM👽 ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~ BÖLÜM SONUUĞ UFOCUKLARIM👽 ~

~ Aklimda hariikaa senaryolar var hepsini yazacağıma emin olabilirsiniz ~

~ Neyse uzatmadan bir sonraki bölümdee görüşmek üzeree ~

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin