𝙄𝙯𝙖𝙣𝙖 𝙆𝙪𝙧𝙤𝙠𝙖𝙬𝙖
𝘞𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘯-𝘦𝘹𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘭𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵.𝘛𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 "𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘨𝘶𝘺'𝘴" 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘦𝘴, 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘴𝘵𝘦𝘱 𝘴𝘪𝘣𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺. 𝘉𝘶𝘵 𝘥𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘤𝘦𝘳𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘪𝘳𝘤𝘶𝘮𝘴𝘵𝘢𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺. 𝘋𝘳𝘪𝘷𝘦𝘯 𝘣𝘺 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘴𝘸𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 "𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳" 𝘢 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘭𝘭, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦𝘥... 𝘕𝘰, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘦.
𝘈𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘦𝘴𝘤𝘢𝘭𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘰 '𝘬𝘪𝘭𝘭' 𝘌𝘮𝘮𝘢 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘢𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐𝘻𝘢𝘯𝘢 𝘒𝘶𝘳𝘰𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘦𝘪𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺, 𝘚𝘩𝘪𝘯𝘪𝘤𝘩𝘪𝘳𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘌𝘮𝘮𝘢.
𝘛𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘣𝘰𝘥𝘺. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘰 '𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯' 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘺, 𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘨𝘳𝘦𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘥𝘰𝘯𝘦. 𝘏𝘦 𝘪𝘯𝘥𝘦𝘦𝘥 𝘤𝘢𝘯 𝘯𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘣𝘦 𝘴𝘢𝘷𝘦𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥, '𝘢 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦'.
𝘛𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭'𝘴 𝘳𝘦𝘥 𝘱𝘶𝘧𝘧𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘨𝘢, 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘪𝘯𝘧𝘰𝘳𝘮𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘐𝘻𝘢𝘯𝘢.
𝘚𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘵𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯, 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘩𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘪𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘢 𝘴𝘢𝘥 𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨, 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘪𝘵 "𝘬𝘢𝘳𝘮𝘢" 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘪𝘯 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘴𝘶𝘧𝘧𝘦𝘳, 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘳𝘢𝘨𝘪𝘤 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘵𝘰 𝘢𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘺. 𝘐𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘢𝘮𝘦. 𝘐𝘻𝘢𝘯𝘢 𝘮𝘢𝘺 𝘣𝘦 𝘢 '𝘷𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯' 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘳𝘢𝘷𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘰𝘷𝘦, 𝘶𝘯𝘥𝘪𝘷𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘴𝘦.
𝘉𝘶𝘵...
𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘧 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘭𝘪𝘧𝘦.
𝘈 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘩𝘪𝘮, 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘪𝘮, 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮, 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮.
YOU ARE READING
Chance |Izana Kurokawa|
Fanfictionɪᴢᴀɴᴀ ᴋᴜʀᴏᴋᴀᴡᴀ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘪𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘢 𝘴𝘢𝘥 𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨, 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘺 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤...