Bölüm 23

112 8 4
                                    

HEYOOOOOO

BEN GELDİM

HADİ BÖLÜME GEÇELİM.

ÇOK SAKİNLER BU ARADA SIKILDIM (SPOİ)


Atakan bir kaç gün daha Ardaların evinde kalıp daha sonra kendi evine dönmüştü.

Ama bu dönüş pek sakin olmamıştı. Arda ile ufak bir konu yüzünden tartışmışlar ve Atakan apar topar kendi evine gelmişti.

Egemen babasının ruh halini anlarmış gibi koltukta kendi kendine ayıcığıyla oynarken Atakan biraz olsun sakinleşmek adına odanın içinde volta atıyordu.

Ne mi olmuştu?? Arda kendisine ev aldığını ve yakın zamanda taşınacaklarını söylediğinde Atakan'dan okkalı bir trip yemişti. Bunun sebebi ev değildi. Böyle bir sorumluluğun altına Atakan'a hiç bir şey söylemeden girmiş olmasıydı Atakan'ı sinirlendiren.

Atakan'a göre; sevgili değiller miydi?? Bilmesi gerekmez miydi?? Arda ise böyle düşünmüyordu. Hayatında olmasını istediği insanlar için ufak bir sürpriz hazırlamıştı sadece. Atakan sevinir sanmıştı. Böyle bir tepki beklemediğinden şaşırmıştı.

Şimdi de Arda telefonlarını arıyor fakat Atakan açmıyordu.

Atakan'ın evine de gidemiyordu Arda. Biraz yalnız kalsın istemişti. Sakinleşmesi adına.

Atakan telefona baktığında gördüğü isim ile derin bir nefes bıraktı. Telefonu sessize aldı.

Arda bir kez daha açılmayan telefonla umutsuzca omuzlarını düşürdü. Yan tarafında kendisine melûl melûl bakan oğluna baktı.

"Sence yanlış mı yaptım oğlum?? Hm?? Ben sadece mutlu oluruz sanmıştım."

Arda sordu.

"Hayıy baba. Ben biliyoyum. Sen iyi yapmışsın büsbüyük ev almakla. Ama keşke Atakan abiye de söyyeseydin."

"Ama o zaman sürpriz olmazdı ki??"

"O da doyu."

Ege de umutsuzca onayladı babasını. İkili kafa kafaya biraz oturdu.

Biraz sonra evde yankılanan anahtar sesiyle hışımla kafalarını kaldırdılar.

Atakan geri mi gelmişti??

Arda oturduğu noktadan kapıya iki saniyede varırken gördüğü yüzler içine soğuk bir kova su serpti sanki.

Atakan gelmişti. Pek tabii Egemen de.

"Girebilir miyim??"

Atakan sordu. Biraz düşününce konuşmaya karar verip çantaları topladığı gibi gelmişti.

"Tabii. Tabi geç."

Arda acele ile konuştu ve iki adım geriledi.

Atakan oğluyla içeri geçerken Arda kapıdaki çantayı alıp arkalarından ilerledi.

"Egemen~~"

EGE İLE BABA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin