Alexas synsvinkel:
Jeg lukkede døren bag mig, ''Hallo?'' råbte jeg, og ventede på at nogen svarede igen. Der var ingen der sagde noget, så regnede med at de ikke var hjemme. Jeg gik ud i køkkenet, for min mor plejede altid at skrive på opslagstavlen hvis de var et sted henne eller noget. Jeg kom ud i køkkenet, og kiggede på opslagstavlen, og ganske rigtigt så stod der noget.
'Hej prinsesse. Vi er blevet nød til at tage til LA, og kommer først hjem på fredag. Vi har lagt nogle penge til dig på køkkenbordet og du ved jo hvor tingene er. Ring når du har læst det her. Kys mor og far <3'
Fedt, så kunne jeg være sammen med drengene uden at min forældre ville opdage det. Hvis de vidste at jeg havde ligget i undertøj nede ved poolen, imens Harry og Niall lå ved siden af mig ville de flippe max ud. Måske de kunne komme her op, nu mine forældre ikke var hjemme? Harry og Niall, ville gerne herop og se og det kunne de jo nu.
Jeg tog min mobil frem, og ringede min mor op. ''Det er mor'' kom det fra den anden ende. ''Det er Alex, jeg skulle ringe'' svarede jeg, og virkede kold men jeg orkede ikke at snakke i telefon. Jeg var faktisk bare gået op for at tage badetøj på, så jeg kunne gå i poolen med Harry og Niall. ''Jeg ville bare høre hvordan det gik sammen med Anthony?'' spurgte hun, og jeg sukkede.
''Som det plejer, røv sygt!'' svarede jeg, koldt. ''Alex, du skal opføre dig ordenligt! I er så gode for hinanden!'' sukkede hun. ''Nævner du bare en gang til at vi er gode for hinanden, så lægger jeg på!'' hvæsede jeg.
Jeg gad ikke at høre på det, for vi var ikke en skid gode for hinanden. ''Alexa, nu stopper du med det der. I er...'' mere nåede hun ikke at sige, før jeg lagde på. Jeg sagde jeg ville lægge på hvis hun sagde noget om det igen, og det gjorde hun - ergo så gjorde jeg det, jeg sagde jeg ville.
Jeg gik ind på mit værelse, og hen til mit walk in closet. Jeg gik ind, og hen til min skuffe hvor jeg havde en masse bikinier. Jeg tog en bikini med nogle blomster, og strippede alt mit tøj og tog den på. Jeg tog mit hår ud af min hestehale, og lavede en rodet knold. Jeg tog mine solbriller op i mit hår, og tog en hvid crop top, og en par sorte Adidas hotpants.
Jeg tog et par bodorøde korte converse på, og tog min taske og puttede min mobil og læbepomade derned. Jeg tog min taske med, hvis vi nu valgte at gå ned i byen hvis vi ikke gad og ligge ved poolen mere.
- ''Harry, det der gør du bare ikke!'' sagde jeg, og pegede på ham. Han smilede flabet til mig, og tog tilløb. Jeg skyndte mig at sætte mig ned på kanten og glide ned i poolen, inden Harry nåede at få fat i mig og kaste sig ned i poolen med mig. Jeg ville ikke have mit hår vådt, for så ville det bare blive totalt filtret. Cool? Ikke rigtig.
Harry hoppede i, og det plaskede ud til alle sider. Han kom op til overfladen, og kiggede på mig. ''Der var du heldig!'' sagde han, og kom hen imod mig. Jeg fniste, ''Jeg er bare født heldig, Styles'' svarede jeg, og smilede flabet. Han kom helt hen til mig, og tog fat under mine lår og løftede mig op. Jeg lagde mine arme om hans nakke, ''Er dine forældre hjemme?'' spurgte han, og jeg rystede på hovedet. ''Nej, de er taget til LA'' svarede jeg, og trak på mine skuldre.
''Jeg så dem lige da du var gået, og de så ikke specielt tilfredse ud'' sagde han, og jeg kiggede undrende på ham. ''Hvordan?'' spurgte jeg, og holdte ekstra godt fat om ham så jeg ikke røg ned. ''De kiggede surt på mig, og din far spurgte så om jeg vidste hvor du var. Jeg sagde at du var taget hen til ham der Anthony. Han sagde at han troede du var gået et andet sted hen, fordi du hurtigt var ude af døren da du gik'' svarede han, og jeg sukkede.
Jeg kunne jo ligeså godt fortælle ham nu, at jeg faktisk ikke måtte se ham og drengene. ''Jeg må ikke være sammen med jer'' sukkede jeg, og kiggede ned og op igen på ham. ''Hvad er det du siger?'' spurgte han, og kiggede trist på mig. ''Jeg må ikke være sammen med jer. Min far mener at du vil noget med mig, som ikke er venne-relateret. Både min mor og far, vil have mig sammen med Anthony'' svarede jeg, og sukkede.
YOU ARE READING
Take me home
Fanfiction* DENNE HISTORIE ER IKKE SKRIVET AF MIG DEN LIGGER PÅ MOVELLAS MEN JEG HAR FÅET LOV TIL AT UD GIVE DEN HER* Mød Alexa Victoria Campbell. Hun er 17 år, bor i Mexico sammen med sine rige ’forældre’. Alexa blev som barn bortadopteret væk, af hendes rig...