AliceAz ég felettünk halvány kék , felhős. A lábamat cirógatja a gyenge fűszálak . körölöttünk ezernyi virág énkelődik . A nap erősen süt, szinte égeti a bőrömet a hosszú hullámos barna hajamba lágyan belekap a nyári szellő ,és csukott szemmel élvezem a nap melegét. Mellettem boldogan lépked életem szerelem viszont az arcát egyszer sem láttam még soha sem . egyedül lágy , nyugtató édes hangját hallottam,ami szinte a csontomig hatol .
Levegő után kapkodva ültem fel az ágyon .a hajam a számba lógott,és a szememet szinte fájdalmasan érintette a szobámba beáramló napfény. Mindenegyes nap róla álmodom ,de arcát egyszer sem láthatom .van egy visszatérő álmom egy fiúról .álmomban boldog vagyok .felszabadult ,ez viszont a valóéletben korántsem így van .
Egy hatalmas ásítás kíséretében cammogtam be a fürdőszobába . A fogkefémért nyúltam nyomtam rá egy kis fogrémet ,és fogat mostam .ezután megmostam az arcomat ,majd halványan felvittem a szempillaspirált ,és egy kis ajakfényt ,azt amelyiktől rózsaszínűbb lesz . A hosszú kócos ,gubancos hajamat kifésültem ,és hátrafogtam egy fehér csipkés masnival . A szobámban lévő hevederen pihenő rövidnadrágomat magamra kaptam mellé pedig egy fehér trikót választottam .
- El sem hiszed mi történt velem - Jenna szeretett nővérem kopogás nélkül töret be a szobámba.
- Neked is jó reggelt - Köszönök szememet forgatva .
- Tudod kivel beszélgettem ? - Hatalmas vigyorog ül ki szájára.
- Nem . És nem is akarom tudni .
- Bill Kaulitz -zal - Ügyet sem vet az előbbi undok viselkedésemre .
Korán reggel kinek van ,ekkora energiája? De most komolyan .
- Jenna nincs most erre időm . Lunával van találkozóm ,úgyhogy légyszives fáradj ki a szobámból - Az ajtó felé intek csípőre tett kézzel .
- Annyira undok tudsz lenni néha - Dühösen kiviharzik a szobámból .
Kifújom a levegőt ,és a táskámba dobálom a fontosabbnak tűnő kacatjaiamat . A mobilomat a farzsebembe csúsztatom ,majd sietősen a konyhába sétálok . Felkapok egy almát , cipőt húzok ,és majd egy jövök után kisétálok a napsütötte utcára .
Imádom a nyarat .minden vidám, szórakoztató ilyenkor. Rengeteg barátra tettem szert ,de mégis egyedül Lunában bízok meg olyannyira, hogy még a legfèltetebb titkomat is tudja .
YOU ARE READING
Amikor megláttalak -Tom Kaulitz.
RomanceAlice Cooper egy tizenkilenc éves fiatal , gyönyörű lány . Sikeres modell .az életét irigyelni lehet sok barátja van kedves ,okos ,édes minden fiú álma. sosem volt még párkapcsolata úgy gondolta egy fiú sem fogja tönkre tenni . nővérét látva jennát...