7

2.3K 7 0
                                    

"ahh..ahhh.ahhh ab-angg laajuu sang-aatt nii" Melissa mendesah kerana Diyan yang mengerakkan penisnya dengan cepat.

"niii hukumaann untukk u sayangg ahh" balas Diyan dengan geram, dia mendalamkan lagi penisnya ke dalam vagina Melissa.

Tidak cukup dengan itu Diyan menggosok kelentit Melissa dengan laju, "ahh...ahh.ahh" Melissa semakin kuat mendesah.

Dan akhirnya Melissa squirt, banyak air yang keluar dari vaginanya tubuhnya bergetar, lalu Diyan mengeluarkan penisnya dengan perlahan-lahan.

"ahh" desahan terakhir Melissa dan akhirnya tumbang ke atas katil dalam keadaan mengangkang, Diyan mengusiknya dengan menggosok kelentit Melissa lagi.

"arghh stopp aghhh" Melissa memegang tangan Diyan yang masih lagi tidak berhenti dari menggosok kelentitnya.

"nii la makan dia, u nak ponteng kelas lagi tak lepasni?" tanya Diyan dengan nada mengejek, Melissa menggeleng dengan laju ia tahu bahawa selepas berhubungan intim pasti vaginanya akan sakit sekurang kurangnya 2 hari.

Diyan pun membantunya mandi dan memakaikan baju pada Melissa, dia juga menyuapkan makanan.

Diyan masih lagi merajuk dengannya, "abang, abang marah Mel lagi ke" tanya Melissa sambil memeluk Diyan, Diyan hanya memandangnya sekilas lalu menyambung menaip di laptop.

Dengan posisi Melissa berada di atas paha Diyan manakala Diyan pula menyiapkan kerjanya, kerana agak tidak selesa Melissa banyak menggerakkan badannya.

"duduk diam diam sayang, kalau tak I buat lagi 7 jam, u nak ke I panjangkan cuti u lagi 2 hari?" Diyan menatap Melissa lalu mengugutnya.

Kerana ugutan dari Diyan membuatkan Melissa diam dan terkedu tidak dapat dibayangkan bagaimana jika betul betul terjadi pada dirinya.

Dan pada akhirnya, kerja Diyan telahpun siap kesemuanya, Diyan membawa Melissa kemana mana sahaja ia pergi dengan satu tangan, termasuklah ketika memasak, ada kalanya Diyan tidak memegang Melissa langsung, Melissa perlu menguatkan pelukannya agar tidak terjatuh.

Beberapa hari kemudian

"okay now try jalan slow slow" kata Diyan yang menurunkan Melissa dari dukungannya, Melissa pun mencuba walaupun lututnya masih bergetar kuat. Dia dipimpin oleh Diyan agar tidak terjatuh.

"ni shaking sangat ni, tak payah jalan, nanti lambat, u kan takut kalau kena tinggal" Diyan membuat keputusan untuk mengangkat Melissa kembali, "heyy mana ada I takut" kata Melissa yang tidak dapat menerima kenyataan.

"elehh, dah dah, makan ubat ni lepastu tidur" Diyan memberikan Melissa ubat dan segelas air kosong, Melissa pun menurutinya.

"u pakai perfume mana ni? wangiii" kata Diyan yang pada mulanya hanya mencium dan berakhir menggomol leher Melissa.

"Hahahaha, geli laaa" Melissa ketawa sampai terlihat giginya yang sempurna, "I rindu u, cepat sembuh please" kata Diyan dengan membawa Melissa ke pelukannya.

"abang!!, yang ni pun sakit lagi la!!" kata Melissa tidak terima, Diyan hanya tersenyum sambil memejamkan matanya.

"shh dah tidur sayang, I penat, sorry buat u macam ni, goodnight" kerana terlalu penat Diyan terus tertidur tidak sempat Melissa membalas ucapan selamat malamnya.

"Hahaha it's okay abang, goodnight too"

My Nerd Step BrotherWhere stories live. Discover now