Biliyorsunuz ki 3 gündür Wattpad'e girilmekte zorluk çekiniyor .Çünkü Aile Bakanlığı wattpad'in gençleri etkilediğini düşünüyormuş onun için Ankara mahkemesince kapatılmış.
Şimdi benim anlamadığım o kadar şiddet içerikli filmler yayınlanıyor o kadar tecavüz olan filmler yayınlanıyor o kadar kadına zorbalığın olduğu filmler yayınlanıyor onlara ses çıkmıyor da böyle insanların kitap okumasını sağlayan bir platform mu onlara Batıyor yani ben şimdi anlamıyorum gerçekten yani.
Zaten bir kitap baksan 250-300 lira yani okuyamıyorsun doğru düzgün Yani ben iki tane kitap aldım 500 lira tuttu düşünün yani.Ve bizim bu bakanlık watypad'i yasaklıyor ya. Ne güzel ücretsiz okuyoruz zaten neden yasaklarsın ki.
Alya diye bir Wattpad okuru kadın wattpad'in tekrar açılması için mücadele veriyor 3 gündür uğraşıyor. ilk haber aldığından beridir sevgilisi 14 sene Kanada da yaşamış ve bir avukat onun sayesinde wattpad'deki ulaşılabilecek insanlarla beraber wattpad'in Türkiye'de tekrar açılması için uğraşıyor.
Biz de eğer sesimizi duyurursak Bence wattpad'in tekrardan açılacağını umuyorum zaten Alya bunun için çok fazla uğraşıyor. Zaten 3 .gün attığı videoda da çabalıyoruz sonuç vermeye başladı dedi.Zaten açıklama yaptı Umarım kavuşacağız evimize evimizin anahtarını aldılar be.