«Музика - це не просто суміш нот і тембрів, це єднання інтонацій, що малюють картину мого власного існування.»
Нестор
За столом сиділи ми вдвох - я і моя самотність. Навколо була лиш мертва тиша, а над нами горів один єдиний ліхтарик, який вже був на межі того, щоб потухнути. Він кидав слабке сяйво на моє бліде обличчя, підкреслюючи темні кола під очима і глибокі зморшки на чолі. Мої руки тремтіли, коли я думав про те, що я досі існую в цьому безглуздому і по справді дивовижному світі.
Я залишився на одинці з усіма своїми страхами, тривогами, проблемами і навіть відчаєм цього всього я не зміг би здихатися.
Момент був втрачений, я більше не можу існувати.Більше немає навіть сенсу мого існування.Про мене ніхто і не згадає, якщо я все ж таки зникну. Не лишилося людей, хто міг би мене пам'ятати. І думаючи про це, я мрію повернутися у часи свого минулого, де я зміг би виправити помилки.
Я заплющив очі, намагаючись втекти від жахливої реальності. В моїй голові промайнули образи щасливого минулого. Та хіба це минуле було щасливим? По справжньому щасливим.
Але все це пішло безповоротно. Залишилося лише відчуття порожнечі і безнадії.
Раптом я почув звук кроків, що наближалися до кімнати. Я відкрив очі і побачив, як у дверний проріз проходить високий чоловік. Він був одягнений дуже по звичайному: футболка, шкіряна куртка та джинси.
Чоловік підійшов до столу і сів навпроти мене. Він мовчки дивився на мене протягом декількох секунд, а потім спокійним голосом запитав:
- Як ти себе почуваєш?
Я озирнувся, щоб побачити, чи є хтось ще в кімнаті, але був лише він. Мені стало ніяково від того, що він застав мене в такому стані, але я все ж таки відповісти чесно.
- Я... я не знаю.
Чоловік кивнув, ніби розуміючи мене.
- Це нормально, - сказав він. - Іноді ми всі відчуваємо себе втраченими і самотніми.
Він помовчав трохи, а потім продовжив.
- Я тут, щоб допомогти тобі. Розкажи мені про те, що тебе турбує.
Я не знав, чому цей незнайомець раптом з'явився в моєму житті і чому він хотів допомогти мені. Але щось у його голосі і погляді викликало в мене довіру.
YOU ARE READING
Ехо твого голосу Або Привид "Сонора"
Teen FictionЧи знали ви, як важко писати музику? Стільки слів,нот,тембрів і всі вони різні.Але не змінюється в створенні музики тільки одне - натхнення. Нестор переживає найгірші моменти свого існування. Одного разу він зустрічає чоловіка, який змінює повністю...