💖
Berdel demişti ,
- Duru yapamaz o urfayi bilmiyor tanımıyor , yapma baran .
- yapacaktır lara alışacak yoksa kan dökülecek karar verir ve bize bildirin .
Gitmişlerdi odaya cikmistim . Doruk sinirliydi yatakta oturuyordu bana bakiyordu .
- sana onunla konuşmayacaksın dedim lara .
- sadece siz e zarar vermesinj istemiyorum aşkım.
- yinede onunla konuştun.
- doruk bak..
Diyemeden beni üzerine çekti.
- istiyorum lara ...
Sex yapıyorduk ama sinirliydide dün geceki gibi . Gece olduğunda duşa girmiştim yanıma geldi ve buradada ....
💖
Sabah kalktığımda baran kapıda duruyordu bahçeye masaya davet ettim .
- karar verdinmi doruk
- evet verdim sartlarim var Baran
- soyle dinleyeceğim
- tamam berdel yapalım, ama aileler birleşecek zor evet ozelliklede benim için. Laranin eski kocası olman bile yetiyor .ortağın olacağım ve eğer senin evinde duruya ve ateşin başına bir şey gelirse olacaklardan sorumlu olmam..
- tamam kabul ediyorum hemen nikah yapılsın gelmişken halledip gidelim
- tamam hemen bugün yapacagiz .
Iceriye girip odama çıkmıştım lara dustaydi yanına gittim elbiselerimle yanına gidip kemerimi çözdüm ve içindeydim son zamanlarda gerginken surekli yapiyordjk . Bosaldigimda ona sarıldım. Bana döndü.
- eski Doruğu istiyorum ben sen bu değilsin
- özür dilerim lara ...
Deyip gitmişti aşağıya indigimde baran bahçede duruyordu yanına gittim
- niye buradasın sen
- kocanla konuşmaya geldim ve konuştum
- git baran ailemden uzak dur
- artık mümkün değil birbirimize katlanmaliyiz zorda olsa .
- asla ...
- 4 çocuk haa bu yaşta
- ne olmus babaları doruk olduktan sonra defalarca çocuk yaparım .
- anliyorum . Bjr zamanlar benide böyle seviyordun . Ondanda gideceksin lara çünkü sen busun gidersin .
- senden gitmemin sebebi sendin . Doruk asla bana ihanet etmez yada el kaldırmaz. Onu senle asla kiyaslamam ona hakaret olur .
- lara sus haddini aşma
- bana dokunamazsın sen git elifi becer . Sadece kocam dokunabilir bana anladinmi sen asla .
Arkamı dönmüş gidiyordum mutfağa geçip hazırlığa yardım ettim kahvaltı yaptıktan sonra berdel olacağı açıklandı Duru baranin kardeşi hazarla evlenecekti o zamanlar hazar başka biriyle evlenecekti düğünde ben vurulunca iptal olmustu . Ateş lede iclal evelenecek ve aileler birlesecekti. Masada ko usmaya başladım
- hayir olmaz bu aile birleşirse ben olmam doruk onunla değil konuşmak girmek dahi istemiyorum o adamı.
- güzelim sakın ol sadece davetlerde göreceğiz .
- olsun yapamayız bunu
- lara yeter artık kararlarımı tartışmak sana düşmez.
- iyi ozaman bensiz kararlarinla mutlu mesut yaşarsın.
- lara dur dedim arkanı dönme bana
- Sen bana çoktan dönmüşsün ben dönmüşüm ne olacak .
Yürürken bacaggimdan birsey sizdigini hissettim yere çöktüm
- ahh doruk çok aciyir bebeklerimiz
Ağlamaya başlamıştım
Yere çöktüğünde yanına gittik kucagima aldığımda bacak arasından kan geliyordu .
- lara dayan bjr şey olmayacak tamammi güçlü olmalısın.
Hemen hastaneye goturmustum sonunda doktor çıkmıştı odadan .
- karım iyimi
- doruk bey sancıları var bebekler tehlikede , sancılarını durdurmak ve geciktirmek için ilaç veriyoruz
- ne hayir daha çok erken
- biliyoruz bu yüzden bir sure hastanede yatmalı ve stresten uzak durmalı
- tamam ne gerekiyorsa yapın 3. De kurtarın.
- bagirmayacktim üzdüm onu hep benim yüzümden ya bir şey olursa...
💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆☆SON VARİS ☆☆3
RomanceLARA KARACI Karacı ailesinin son kalan üyesi evlenmemeye yemin etmiş soyadını koruyacaktı . Babası Miran Karacı ailede katliam işlemiş karanlık bir adamdı . Annesi Bade Karacı evlatları tarafından öldürülen kocasının intikamını almıştı. Geçmişten ge...