Энэ хэсэгт насанд хүрэгчдийн хэсэг агуулагдсан байгаа учир иймэрхүү зүйлс унших дургүй, иймэрхүү төрөлд дургүй хүмүүст уншихгүй байхыг зөвлөж байна. Энэ өгүүллэг дээр гарж буй зүйлс бүгд миний бодлоос гарж байгаа учир ямар нэгэн байдлаар жинхэнэ амьдрал дээрх зүйлстэй холбохгүй байхыг хүсье
Бидний үнсэлт улам л ширүүн болж намайг түүний биеээр гараа гүйлгэхэд бусдын маань орилох дуу чих дүжрүүлэх шахав. Түүнийг гар дээрээ өргөөд үнсэлцсэн чигтээ өөрийнхөө өрөөнд ороод орон дээр суулгасан хойноо үнсэлтээ салгалаа.
"Яг ямар новшоо ийгээд байгаа юм?"
Стеф "Юу байхав дээ? Анх уулзсан өдөр чиний санал болгож байсан зүйлийг хийх гээд л жаахан заль ашигласан төдий. Чи ч гэсэн хүсэхгүй байна гэж үү? Бие чинь халуу дүүгээд л иймэрхүү үед ядаж намайг ашиглах хэрэгтэй шүү дээ. Гартайгаа найзлаад байлгүй."
Жинхнээсээ л бие минь халуу дүүгж өөрийгөө ч удирдаж чадахгүй хэмжээний болоод ирэв. Надад юу өгчихсөнг нь асуумаар байсан ч урд минь хувцасаа тайчих эмэгтэйг хараад доод найз маань ч босчихсон болохоор огтоос асууж чадсангүй.
Бүх зүйлийг Стеф гартаа авж байгаа бололтой өөрөө дотуур өмдтэйгөө үлдчихээд намайг хойш хэвтүүлэн уруул хүзүүн дээр үнсэнгээ хувцаснуудыг минь бага багаар тайлна. Өмд цамцыг минь тайлж шидчихээд эгэмнээс доошлон үнсэж явсаар эцэст нь дотуур өмдөн дээр минь ирэхдээ хоёр гараараа хурдхан шиг тайлаад хэдийнээ босчихсон байсан андыг минь амандаа хийн багтахгүй хэсгийг нь гараараа дээш доош шувтрана.
Хоолойн угтаа хүртэл оруулж гарган тоглож байгаа нь хамаг сэрэл мэдрэмжийг минь өндөрт нь авааччихав уу гэлтэй, хэсэг харж хэвтэж байгаад тэсэхээ больсон хойноо байраа сольж өөрийг нь хэвтүүлчихээд уруулыг нь алгасаж доошлон хүзүү эгэм хөхөн дээр нь ирээд хоёр гараараа зөөлхөн базлаж хөхний товчийг нь хазахад гиншсэн чигтээ нуруугаа хотойлгоно.
Нэг гараараа хөхийг нь базласан чигтээ нөгөө гараа доош гүйлгэн дотуур өмдөнд нь шургуулаад хэдийнээ норчихсон хэсгийг нь үрлээ. Ахин дээшилж чихийг нь зөөлхөн хазлах зуураа норчихсон хадагтай руу нь өөрийн нэг хурууг оруулахад гинших дуу нь улам чангарч гараа зөөлхөн зөөлхнөөр оруулж гаргахад улам галзуурч байгаа бололтой.
Стеф "Жэй, гуйж байна. Зүгээр л оруул л даа." гэж хэлэхийг нь сонсоод өндийн хар торон дотуур өмдийг нь тайлж шидчихээд өөрөө хоёр хөлнийх нь завсар орж суугаад оруулалгүй нааш цааш хөдөлгөн улам тэвчээрийг нь барна.
YOU ARE READING
Deja Vu |PJS|
Roman d'amourI remember the answer I finally found My future is you Say my name I'll hug you tight, as promised on first day 2024.04.23