Rozdział 1: Spotkanie

3 1 0
                                    

W mrocznych zaułkach Warszawy, gdzie neonowe światła przecinały nocną mgłę, można było dostrzec postać mężczyzny o zimnym wzroku, który zdawał się przenikać dusze przechodniów. Michał "Cień" Krawczyk, wysoki, muskularny, z tatuażami pokrywającymi niemal całe ciało, przechadzał się ulicami, wzbudzając respekt i strach. Był jednym z najgroźniejszych gangsterów w mieście, członkiem znanego i obawianego gangu "Kruki". Jego zimne, nieprzeniknione spojrzenie było symbolem jego bezwzględności i braku litości.W jednej z bocznych uliczek, z dala od zgiełku i hałasu, znajdowała się mała kawiarnia, gdzie lubiła spędzać czas Zuzanna "Zuza" Kowalska. Była cichą, niepozorną dziewczyną, która wolała unikać kłopotów. Jej świat ograniczał się do książek, pracy w bibliotece i krótkich spacerów po parku. Jednak to, co skrywała w sobie, było dużo bardziej skomplikowane niż mogłoby się wydawać. Zuza była córką niegdyś potężnego mafiosa, który zginął w tajemniczych okolicznościach. Jej matka, chcąc chronić córkę, uciekła z nią i zaczęły nowe życie, starając się ukryć przed przeszłością.


 Rozdział 2: Pierwsze spotkanie


Pewnego wieczoru, gdy kawiarnia powoli pustoszała, Michał wszedł do środka. Jego obecność natychmiast przyciągnęła uwagę wszystkich. Zuza, siedząca w rogu z książką, zerknęła na niego nieśmiało. Nigdy wcześniej nie widziała kogoś takiego - emanował mroczną charyzmą, której nie mogła zignorować.Michał usiadł przy stoliku, zamówił kawę i przeglądał notatki na telefonie. Kiedy jego spojrzenie przypadkowo spotkało się ze spojrzeniem Zuzy, poczuła dreszcz przechodzący przez ciało. Jego zimne oczy wydawały się przenikać ją na wskroś. Udała,że z powrotem skupia się na książce, ale nie mogła przestać myśleć o tajemniczym nieznajomym. Zaczęła się zastanawiać, kim jest i co może go sprowadzać do tej części miasta.


Rozdział 3: Zbliżenie


Kilka dni później, gdy Zuza wracała do domu po zamknięciu biblioteki, zauważyła, że jest śledzona. Serce zaczęło jej bić szybciej, gdy przyspieszyła kroku. Nagle zza rogu wyłonił się Michał.- Spokojnie, nic ci nie grozi - jego głos był zimny, ale spokojny.- Dlaczego mnie śledzisz? - zapytała drżącym głosem.- Miałem powody - odpowiedział tajemniczo, po czym dodał - Twoja rodzina nie jest mi obca.Zuzę przeszył strach. Czy to możliwe, że ktoś odkrył jej sekrety? Michał wyjaśnił, że znał jej ojca i wiedział o jego przeszłości. Powiedział, że gang, do którego należał jej ojciec, zaczyna się interesować jej rodziną. Wiedział, że musi ją chronić, choćby miało to oznaczać konfrontację z własnymi ludźmi.Wkrótce Michał i Zuza zaczęli spędzać więcej czasu razem. On, zimny drań o twardym sercu, stopniowo zaczął odkrywać przed nią swoje prawdziwe oblicze. Ona, cicha myszka, odkrywała w sobie siłę, o której nie miała pojęcia.


Rozdział 4: Tajemnice i zagrożenia


Ich relacja rozwijała się w cieniu zagrożeń. Michał opowiadał Zuzie o życiu w gangu, o brutalnych porachunkach i nieustannej walce o władzę. Choć starał się trzymać ją z dala od niebezpieczeństwa, to jego życie wciągało ją coraz głębiej. Zuza zaczęła zdawać sobie sprawę, że jej ojciec nie zginął bez powodu, a odpowiedzi na wiele pytań kryły się głęboko w przeszłości.Pewnego dnia Michał przyszedł do niej z poważnym wyrazem twarzy.- Musimy się przygotować na najgorsze - powiedział. - "Kruki" dowiedziały się o tobie i twojej rodzinie. Będą chcieli wykorzystać cię do swoich celów.Zuza wiedziała, że nie ma odwrotu. Zaczęła trenować z Michałem, ucząc się sztuk walki i samoobrony. Chciała być gotowa na to, co miało nadejść. Michał z kolei coraz bardziej doceniał jej determinację i odwagę.

Cień PrzeszłościWhere stories live. Discover now