12. Ano, Katy

7 1 0
                                    


,,Ano, už budeme v ráji, můj drahý. Už jen chvíli a budeme tam," řekla omámeně a když ještě několikrát Arpád silně přirazil, tak se v nich obou rozlil nádherný pocit uspokojení a rozkoše.

Potom se na ní Arpád svalil a po chvíli se odkutálel na bok a oba zběsile oddechovaly.

,,Tady je tvá odměna, můj hřebče," řekla Katy, když se nad ní sklonil a pohlédl směrem k jejím prsům. ,,Pohrej si s nimi dle libosti, zasloužíš si to," dodala a přitom si jeho hlavu přitiskla na svá ňadra.

,,Ach, Katy, jsou tak nádherná, pevná a velká," zašeptal Arpád a přitom zasypal její prsa polibky.

,,Přesně tak jak to máš rád. Protože já vím co máš rád," odpověděla a potom se natáhla k jeho košili a začala mu ji rvát z těla.

,,Ty jsi tak krásný, Arpáde. Skutečně jako bůh. Jsi můj bůh..Arpáde..bůh sexu," řekla a potom ho přetočila na záda a ona se dostala nahoru. ,,Umožním ti pohled na své křivky," zašeptala a pak odhodila rychle šaty na zem a byla předním nahá.

A po chvíli už na něj lezla.

,,Ukážu ti rozkoš. Arpáde. A uctím tě jako svého boha," řekla a pak se sklonila k jeho mužství a vzala ho do úst.

,,Ach, Katy..ty jsi snad čarodějka," zašeptal Arpád a přitom zaklonil hlavu. ,,Dělám ti dobře, můj drahý, zasloužíš si to. A co když čarodějka jsem," nadhodila a potom pustila jeho úd a posunula se k jeho vypracované hrudi a k jeho svalům, které začala líbat.

,,Tak jestli jsi čarodějnice, tak o to tě chci ještě víc, Katy," zašeptal Arpád omámeně, protože se znovu přesunula k jeho mužství a opět si s ním pohrávala svými ústy.

,,Ach, Katy," sténal Arpád, protože mu prováděla neskutečná muka a ona se na něj jen pousmála. ,,Tak tohle jsem chtěla slyšet," řekla a pak si pustila jeho úd ze svých úst a chvíli se mu jen tak dívala do očí.

Potom si sedla na jeho ztopořené mužství a začala se pohybovat. 

,,A teď si tě pořádně osedlám, Arpáde, jako svého hřebce," zašeptala a přitom začala udávat rytmus. Arpád se na ní jen díval a po chvíli natáhl ruce k jejím prsům, aby ji je mohl hníst a učinit ji stejnou rozkoš, kterou ona dávala jemu.

,,Ááá lásko, nepřestávej, pokračuj!" sténala Katy, když Arpád hnětl její bradavky a přitom se na něm pohupovala ještě rychleji. Potom ji vzal za zadek a společně s ní udával rytmus.

,,Ano, to je ono Katy," sténal, když přirážela stále víc a víc, protože oba chtěli to stejné, nekonečné a dlouhé milování, protože se nikdy jeden druhého nedokázaly plně nabažit. ,,Ty jsi Arpáde, stejný jako já. Vím že to chceš taky, cítím to, cítím to tak silně," řekla a přitom ještě víc přidala, protože se na jeho údu pohybovala jak šílena.

A ona skutečně šílená byla. Chtěla ho stále dokola a dokola. Snad by ho chtěla i pořád, protože se ho nedokázala nabažit, protože milování s ním, stejně jako sex, bylo něco po čem toužila a co si vždy chtěla co nejvíc užít.

,,Ano, Katy, přidej ještě. Pojď," řekl Arpád a nevedl ji svou rukou, kterou svíral její zadeček ještě k větší rychlostí. ,,Ach, Arpáde..Arpáde," sténala zběsile a přitom se oba pohybovala jako jedno tělo.   

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now