part 1

627 6 0
                                    

...

[Di umur 9 tahun...]

Zeno: aku dah tak tahan lah...apa apa pun kau dengan aku kena putus

Daniel: tak...takan benda kecil kita terus pisah?

Zeno: cukup lah! Ramai orang hina aku maki aku....aku muak!! Mulai sekarang kita xde hubungan faham?!...

Daniel: tak!

ZENO HANYA PERGI MENINGGAL DANIEL...

SEMINGGU MEREKA TIDAK BERKOMUNIKASI...PADA SUATU HARI DANIEL DAPAT TAHU SI ZENO TELAH PUN PINDAH SEKOLAH...

DANIEL SANGAT LAH PATAH HATI... KENAPA NASIB NYA BEGITU BURUK?..

...

DI UMUR MEREKA 14 TAHUN DANIEL DAN ZENO TIDAK SATU SEKOLAH MENENGAH MEREKA BERBEZA SEKOLAH...

MEREKA BERDUA MEMPUNYAI GIRLFRIEND IAITU FARAH ADALAH GF KEPADA DANIEL TETAPI HANYA BERTAHAN SEHINGGA MEREKA UMUR 17 TAHUN SEBELUM HABIS SEKOLAH... MANAKALA ZENO MEMPUNYAI GIRLFRIEND YANG BERNAMA AINA BERTAHAN SEHINGGA MEREKA BERKOLEJ...

SELEPAS 5 TAHUN BERLALU... DANIEL BERKOLEJ DI KOLEJ VT DAN BERPINDAH KE KOLEJ CB KERANA IBU BAPANYA PINDAH KE KAWASAN BERDEKATAN DENGAN KOLEJ ITU...KOLEJ CB MERUPAKAN TEMPAT ZENO SAMBUNG BELAJAR...

APAKAH MEREKA AKAN BERSATU KEMBALI ATAU TIDAK???...

...

"Hai...nama aku Daniel...nama panjang aku Daniel Tun Azman...aku sambung belajar di kolej VT iaitu Vokasional Twilight...hmm tapi sayang aku kena juga pindah ke kolej baru iaitu CB atau Cahaya Bulan...aku dulu ada gf tapi tak lama pun cuma tahan 3 tahun sebab aku tak menyukai perempuan aku menyukai lelaki ya lebih senang aku gay... Dulu aku pernah bercouple dengan seorang lelaki yang paling aku sayang paling aku dekat dan ya sampai sekarang aku masih cintakan dia tapi aku tak tahu apa yang dia rasa...hmm...btw dekat kolej VT aku ada 6 orang Membe iaitu Nazi Zin Mira Mike Latif dan Ren...btw Mike dan Zin merupakan pasangan gay begitu juga Latif dan Ren....manakala Mira dan Nazi ada pasangan straight dalam geng kitorg...aku pun ada member dari kolej lain yang bernama Aryn Mika Eliz dan Ika...Aryn ni mempunyai 2 jantina so dia juga mempunyai GF iaitu Mika manakala Eliz dan Ika iaitu kawan baik mereka juga pasangan lesbian...haish cuma Nazi NGN Mira je yang straight dalam geng kitorg..."
~daniel~

AUTHOR: btw sesiapa yang dah baca novel BL yang "dorm mates" akan tahu kesah mereka ber 7....

...

Satu hari sebelum Daniel pindah sekolah....

...

Nazi: ala Daniel asal cepat sangat ni...

Daniel: lah nak buat macam mana...

Nazi: kenapa lah asal semua dah bahagia mesti ada je kesedihan....

Zin: tah nye...bosan lah...muak aku...

Mike: ish2...

Latif: lepas ni aku dah tak jumpa kau lagi Daniel...aw...sakit nya bila kehilangan seorang sahabat yang terpaling beban sih...

Ren: itu memuji ke menghina?

Latif: dua2...

Mike: apa2 jelah...ha ni Nazi..mana Ira?

Nazi: dengan dorm mate dia lah...

Mike: oh...

Zin: hm patut SORG je...

CAN WE GET BACK? [BL] [18+]Where stories live. Discover now