Arpád nevnímal nic víc, než jen její vlnící se boky a nádherně poskakující prsa. Nechal ji dělat co chtěla a jen sledoval tu krásu pohledem. Její dlouhé světlé vlasy se ji vlnily okolo těla a z jejích nádherných líbezných rtu ji vycházeli steny rozkoše.
Vzala ho za ruce a přiložila si je na svůj pas. A přitom tiskla své dlaně na jeho silné paže.
,,Pane bože, ona byla tak nádherné když sténala blahem," řekl si Arpád pro sebe a přitom ji jednou svou dlaní pohladil po zadečku a ona se na něj jen usmála.
,,Pojď ke mě," zašeptala a on se položil i s ní do sedu, aby ho mohla snadno políbit. ,,Katy," zasténal ji do úst a přitom jejich rty opět spojil. ,,Já vím miláčku, líbí se ti to co tady spolu děláme? Já vím že ano..Protože i mě a to moc..A chci ještě, ještě," zašeptala mu do ucha a přitom přesunula jeho ruce na svá prsa.
,,Ochutnej nektar z mých ňader, lásko," řekla slabým hlasem a přitom přiložila jeho hlavu ke svým prsům a on začal sát z jejich naběhlých bradavek.
,,Ó ano, to je ono, miláčku. Posluž si do sytosti, jsou teď jen tvoje," zasténala, když laskal její bradavky a přitom se ji na tváři objevil blažený úsměv. Zaklonila trochu hlavu, aby Arpádovy umožnila lepší přístup ke svým ňadrům a znovu se na něm bláznivě pohnula. A začala opět divoce přirážet.
,,Ukaž mi nějaké kouzlo, čarodějko," řekl Arpád ochraptěla a přitom se ji podíval do očí. ,,A tohle ti nestačí," odpověděla Katy a spojila jejich ústa i jazyky v jedno. ,,Ne, chci víc..Ještě víc..lásko," řekl slabým hlasem a přitom jemně zkousl její spodní ret.
,,A tak co třeba tohle," odsekla a přitom ho začala líbat na krk.
,,Cítím jak tvé mužství ve mě opět roste a jak jsi stále víc a víc tuhý a tuhý," řekla a v tu chvíli skutečně Arpád pocítil jak jeho mužství ještě víc zesílilo, protože Katy mu vlila do žil opět novou energii. ,,Ale možná že by ti stačilo, jen to co mezi sebou teď máme," poškádlila ho a přitom ho kousla jemně do krku.
,,Ne, nestačilo," řekl Arpád a povalil ji na balík slámy.
,,Jak jsi to udělala?" zeptal se a přitom ji políbil na hrdlo. ,,To jen ta slova, můj drahý..nic víc..jen ta slova a moje kouzelná moc," odpověděla a přitom si ho k sobě přitáhla do obětí. ,,Tak jak to že tě stále chci a že ještě stále mužu?" zeptal se Arpád a přitom ji pohlédl do očí.
,,To jen ty sám, můj hřebče. Máš nesmírně dlouhou výdrž, když pořád chceš..Ale možná že jsem ti k ní i nevědomky trochu dopomohla..Ale co, to je jen dobře..Vždyť jsem ti říkala, že jsi můj Bůh sexu a to co máš..ten tvůj ďábelský nástoj..mezi nohama.. ten je tak dokonalý, tak božsky a ďábelsky dokonalý. Můj hřebečku.. stejně tak jako ty.. A to taky není vůbec na škodu. Hlavně to když nemůžeš přestat a chceš mě pořád a pořád, protože tvůj úd, je tak božský, miláčku. Protože jen málo mužu, mě dokáže vyplnit celou..A ty jsi mez těmi nejlepšími, na prvním místě..Arpáde..miluju tvého pána, který ve mě opět tak silně pulzuje a dokáže ve mě vyvolat tak neskutečnou rozkoš. Že chci víc a víc..Jsi výtečně obdařený, Arpáde a měl by jsi za to děkovat bohu, protože za takového muže jako jsi ty, jsme my ženy, které milujeme sex nesmírně rády" odpověděla a potom jeho další otázky umlčela polibkem.
,,Tak pojď, vím že to chceš. Nekonečně dlouhý sex. Tak jako já..Protože my oba jsme stejní Arpáde..Ty i já..a až přijde čas, napijeme se spolu z kalichu rozkoše a pak už nikdy nebudeme chtít přestat, nikdy," dodala a přitom ho dlouze políbila.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...